Bekijk volle/desktop versie : Fathi Jamal: "Ik ga mix maken van Olympische Team en Marokkaanse Competitie.....



Pagina's : [1] 2

09-02-2008, 15:57
en een paar nieuwe debutanten.

hij zei dit gisteren tegen Arriadia dat hij dit tegen belgie zou gaan doen.

Hij zei dat bepaalde spelers van de OT klaar zijn om naar de 1e in te stromen.

ik denk; el Ahmadi, Chihi, el Zhar, Rabeh, Rami, S.Sbai en Benjelloun

09-02-2008, 16:01


Wie is benjelloun???? Die naam komt me egt bekend vo0r

09-02-2008, 16:02
waarom de marokkaanse competitie?

09-02-2008, 16:05

Citaat door aabbccdd:
waarom de marokkaanse competitie?


Al deze spelers spelen in Europa hoor.

09-02-2008, 16:06



Citaat door MounVanToen:
Al deze spelers spelen in Europa hoor.



09-02-2008, 16:09

Citaat door Fietsss:


Oh die titel had ik niet gelezen. Ik dacht hij bedoeld die spelers komen allemaal uit Marokkaanse competitie.

09-02-2008, 16:10

Citaat door aabbccdd:
waarom de marokkaanse competitie?


omdat de echte marokkanen geen buitenlanders meer willen.
aan de ene kant kan ik het ook begrijpen hoor.. tijdens een volkslied
hoor je stil te zijn als je m niet uit je hoofd kent.

maar de marokkaanse franse giechelen als wijfen tijdens de volkslied.
wat gewoon schandalig is!

en tel daar nog bij dat ze heel marokko voor lul hebben gezet tijdens de
afrika cup... je kon het in de ogen van sommige poesjes zien.. doodsbang waren ze voor de ghanezen

maar ik begrijp niet dat je spelers gaat selecteren uit de marokkaanse competitie dat nog zwakker is dan het amateurvoetbal in nl .

09-02-2008, 16:11

Citaat door MounVanToen:
Oh die titel had ik niet gelezen. Ik dacht hij bedoeld die spelers komen allemaal uit Marokkaanse competitie.


ok

als marokko dit beleid door wilt voeren dan staan ze over een paar
maanden op de 70ste plaats op de fifa ranking

09-02-2008, 16:13
spelers uit marokko zijn veel zwakker dan die uit europa, dus waarom zou je spelers uit de marokkaanse comp. selecteren

09-02-2008, 16:42
Kijk die Sara_girl19 lult alles uit haar Nek.


Wat ik op Medi 1 radio hoorde is dat hij de beste spelers uit de marokkaanse competitie zal selecteren. hij wil maximaal 7 spelers laten doorstromen naar de 1e elftal. hij gaf ook aan dat hij een gesprek met H.michel voordat hij ontslagen werd gesproken had over de negatieve sfeer in de marokkaanse kleedkamers. daarbij gaf haf J.Fathi aan dat hij niet de spelers gaat selecteren die na CAN 2008 bedankt hebben. Lembarki, Elkarkouri komen er niet meer bij. Hij gaf ook aan dat hij een andere selectie gaat oproepen met mix van de beste spelers tijdens CAN 2008 en olympische elftal.

Conclusie ook Fathi jamal weet dat er iets moet gebeuren om het niveau op te krikken.

09-02-2008, 16:54

Citaat door ewwaaa:
Kijk die Sara_girl19 lult alles uit haar Nek.


Wat ik op Medi 1 radio hoorde is dat hij de beste spelers uit de marokkaanse competitie zal selecteren. hij wil maximaal 7 spelers laten doorstromen naar de 1e elftal. hij gaf ook aan dat hij een gesprek met H.michel voordat hij ontslagen werd gesproken had over de negatieve sfeer in de marokkaanse kleedkamers. daarbij gaf haf J.Fathi aan dat hij niet de spelers gaat selecteren die na CAN 2008 bedankt hebben. Lembarki, Elkarkouri komen er niet meer bij. Hij gaf ook aan dat hij een andere selectie gaat oproepen met mix van de beste spelers tijdens CAN 2008 en olympische elftal.

Conclusie ook Fathi jamal weet dat er iets moet gebeuren om het niveau op te krikken.



Fathi Jamal kan het Marokkaanse elftal weer op de rails krijgen, hij kent de beste spelers. bij het olympische team liet ie ook de spelers vallen die in zijn ogen slecht presteerden zoals doulyazal en fettah en hamza hajji. dus ik heb er wel vertrouwen in!!!

09-02-2008, 17:11
ik hoop het inchallah

09-02-2008, 17:13


Zolang Mbark en Jaouad maar weer terugkomen vind ik alles koek en ei......

09-02-2008, 18:28

Citaat door nadorra_girl:
Wie is benjelloun???? Die naam komt me egt bekend vo0r


hij is een talent die bij Hibernian speelt samen met zemmama
ik denk dat zemmama ook gaat spelen tegen belgië

09-02-2008, 18:58

Citaat door meknes_riffi:
Zolang Mbark en Jaouad maar weer terugkomen vind ik alles koek en ei......



Volgens zijn je hersenen nog steeds in 2004 blijven hangen

Pagina's : [1] 2