Bekijk volle/desktop versie : Verborgen liefde



09-02-2008, 15:28

Hallo dames (eventueel heren)!

Ik heb wel eens verhalen geschreven waarvan ik sommige heb afgemaakt. Nu wil ik weer aan een nieuw verhaal beginnen, ik hoop dat jullie van het verhaal zullen genieten. Verder is alles welkom, als je een paar tips hebt voor mij dan zijn die van harte welkom!

Veel lees plezier!

Liefs, Yasmina.



Hierbij presenteer ik het verhaal: 'Verborgen liefde.'









Daar zit ik dan in een café eenzaam koffie te drinken, starend uit het raam. Met twee handen bracht ik mijn kopje koffie naar mijn lippen. Rustig nam ik er een nipje van bang dat ik mijn tong zal verbranden. Ik keek op naar de klok en zag dat het tijd was om terug te gaan naar mijn werk, mijn pauze was ten slotte voorbij. Ik dronk eerst mijn kopje koffie leeg en betaalde het daarna. Rommelend in mijn tasje zocht ik naar mijn autosleutels, ‘Heh waar kunnen ze toch zijn?’ Nadat ik mijn tasje over hoop had gehaald, had ik ze uit eindelijk gevonden. Ik stapte mijn auto in en reed rustig weg, na een kwartiertje kwam ik bij mijn bestemming aan. Ik liep het gebouw in en liep naar de lift en drukte op nummer 10, omdat ik op die verdieping moest zijn. Ik trok mijn nette rok dat ietsjes boven me knieën kwam recht. Ik keek in de spiegel die in de lift hing. Ik had lang steil zwart haar die ik vandaag losjes had opgestoken. Mijn grote donker blauwe ogen waren omrand met een zwart lijntje. Ik had volle lippen die nu glansde doordat ik lipgloss op had gedaan en een mooie getinte huid. Ik keek naar beneden, nooit gedacht dat ik hier op zou kunnen lopen. ‘Ting’ klonk er, dat betekende dat ik op mijn verdieping was aangekomen. Ik liep naar mijn kantoor die ik deelde met Lamaina een prachtige dame. Ze was half Marokkaans half Spaans. Ze had mooi lang steil donker blond haar die zij los had gelaten. Ze had prachtige lichte groene ogen en een mooie figuur waar elke man van droomt. Lamaina en ik mogen elkaar niet, ik had een hekel aan haar. Ik ging rustig op mijn stoel zitten en schoof mijn stoel naar het bureau toe. ‘PATS’ klonk er en keek naar mijn bureau Lamaina gooide het stapel papier bij me op het bureau. ‘En nu aan de slag want je bent al aan de late kant’ zei ze vals. Gehoorzaam ging ik snel aan het werk, al haar werk moest ik op mij nemen. Wat wilde ik toch eens een dagje rustig op mijn gemakje mijn werk doornemen, helaas met Lamaina gaat dat niet. Ik hoor een zacht geklop wat van de deur kwam. Doordat ik hard bezig was met werken keek ik niet op. ‘Goedemiddag dames.’ Die stem deed me huiveren en ik kon al weten wie het was. Niemand minder dan Adam Larmani. Ik keek naar hem op en zag dat Lamaina hem flirterig aan keek, ook hij deed mee. Moest ik dit nou echt aan zien? Hoe dit flirtspel aan de gang kwam. Stiekem bekeek hem, hij was mooi lang en breed gespierd wat goed uit kwam ondanks dat hij een pak aan had. Zijn haren waren donkerblond die vandaag wat warrig stonden wat hem erg sexy maakte. Hij had een strakke kaaklijn en wat stoppeltjes wat het plaatje compleet maakte. Snel schudde ik die gedachtes van me af, het was alleen man waar ik van kon dromen. Daarbij wilde hij sinds dag 1 niks met mij te maken hebben helaas werd het toch een baas van mij waarvan ik de opdrachten moest uitvoeren…


09-02-2008, 16:46


ben geïnteresseert ga snel verder

09-02-2008, 17:40

Citaat door nourelhouda19:
upp....


Citaat door nador_chika:
ben geïnteresseert ga snel verder



Van harte welkom dames!

Ik zal zo gauw mogelijk doorgaan.

Liefs, Yasmina.