Bekijk volle/desktop versie : help mijn man gaat vreemd



Pagina's : [1] 2 3 4

09-02-2008, 14:02
kan imand me helpen.met het vertalen van het arabisch.ik vind steets berichten in de telefoon van mijn man.en ik kan geen arabisch spreken,kan imand me helpen met deze vertaling=momkin n 3ayatlk onasma.en vooral onsasma is dat een naam?hij zegt dat het betekent afluisteren of luisteren klopt dat.kan aub imand me helpen

09-02-2008, 14:05


Bel dat nummer, als een vrouwtje opneemt met "Salaam habibi djelli" dan weet je genoeg

09-02-2008, 14:11

Citaat door hartje31:
kan imand me helpen.met het vertalen van het arabisch.ik vind steets berichten in de telefoon van mijn man.en ik kan geen arabisch spreken,kan imand me helpen met deze vertaling=momkin n 3ayatlk onasma.en vooral onsasma is dat een naam?hij zegt dat het betekent afluisteren of luisteren klopt dat.kan aub imand me helpen



Als je er zeker van bent dat hij vreemd gaat. Wat heeft het dan nog voor nut om bij hem te blijven. Je wordt er echt niet gelukkiger van hoor.


09-02-2008, 14:14

Citaat door Bijlmer_Mocro:



gaat ie lachen..

09-02-2008, 14:14



Citaat door hartje31:
kan imand me helpen.met het vertalen van het arabisch.ik vind steets berichten in de telefoon van mijn man.en ik kan geen arabisch spreken,kan imand me helpen met deze vertaling=momkin n 3ayatlk onasma.en vooral onsasma is dat een naam?hij zegt dat het betekent afluisteren of luisteren klopt dat.kan aub imand me helpen



Onsasma is misschien Asma

09-02-2008, 14:18

Citaat door thement_return:

Als je er zeker van bent dat hij vreemd gaat. Wat heeft het dan nog voor nut om bij hem te blijven. Je wordt er echt niet gelukkiger van hoor.



Wat weet jij daar van?

topicstartster: je man heeft gelijk het betekent "misschien bel ik je en dan zal ik luisteren/horen" Kan net zo goed van een vent zijn,... als ik nog meer moet vertalen moet je het zeggen


09-02-2008, 14:18

Citaat door thement_return:

Als je er zeker van bent dat hij vreemd gaat. Wat heeft het dan nog voor nut om bij hem te blijven. Je wordt er echt niet gelukkiger van hoor.


omdat ik kinderen heb met hem en omdat ik juist zeker wil weten

09-02-2008, 14:18

Citaat door fadoria:
Onsasma is misschien Asma




Wallah die is goed... nee het is een virus genaamd onSASma

09-02-2008, 14:19

Citaat door TearsforYou:
Wat weet jij daar van?

topicstartster: je man heeft gelijk het betekent "misschien bel ik je en dan zal ik luisteren/horen" Kan net zo goed van een vent zijn,... als ik nog meer moet vertalen moet je het zeggen





Ik vraag niks aan jou.


09-02-2008, 14:20

Citaat door hartje31:
omdat ik kinderen heb met hem en omdat ik juist zeker wil weten



Jij kan alleen het antwoord van hem krijgen. Heb je het er met hem d'r over gehad en hoe reageert hij?

Kinderen


09-02-2008, 14:20

Citaat door thement_return:


Ik vraag niks aan jou.



Het is een openbare topic/forum... als je daar problemen mee hebt ga je lekker privé.

09-02-2008, 14:21
Meid: de waarheid komt altijd boven water. Vooral bij mannen die zichzelf niet eens respecteren laat staan hun gezin .
Een vriend gaat toch niet vragen in een sms: Kan ik je bellen
Of zijn alle mannen verwijfd ofzo

09-02-2008, 14:22



Citaat door TearsforYou:
Het is een openbare topic/forum... als je daar problemen mee hebt ga je lekker privé.



Dat bepaal ik altijd nog zelf wel of ik privé ga of niet.


09-02-2008, 14:24

Citaat door SpaanseVlieg:
Dat hoeft hier ook niet
Leg haar uit!

09-02-2008, 14:25

Citaat door TearsforYou:
Leg haar uit!



Valt niks uit te leggen maar ja ga dat maar eens begrijpen.


Pagina's : [1] 2 3 4