Bekijk volle/desktop versie : Portfolio Webdesign

09-02-2008, 11:48
Ik heb een design gemaakt voor mijn toekomstige portfolio.
Wat vinden jullie ervan?
Klik hier voor de layout

09-02-2008, 16:08

Heel erg mooi gedaan!

09-02-2008, 17:36
Flexibel is het niet nee ;D Maar er komt niet veel tekst... en het word in flash gemaakt, althans ik zal het maken in flash, thanks for positieve reacties!

09-02-2008, 22:21
Is orgineel... anders dan veel portfolio's die k heb gezien. voor verdere beoordeling moet die site wel af zal dan pas kan je em goed beoordelen.

28-02-2008, 10:41

Asalaam 3alaikom,

Ik vind het lettertype veels te sierig bij 'Home, about etc."

Zo leesbaar is het niet en juist dat zou pakkend moeten zijn.

Voor de rest ziet het er leuk en origineel uit!

Groetjes

28-02-2008, 17:23
Ik houd meer van simpel gecombineerd met ingewikkeld, dus ik vind het niet helemaal toppie.
Het grijze middenstuk past niet echt meer bij de rest, dus die kan je beter oranje maken, dan wordt dat een echte basiskleur. Of zorg ervoor dat het grijs iets vaker terugkomt.
En het lettertype van de menuknoppen staan niet bij de rest, omdat ze iets te sierlijk zijn samen met de header, ik zou ze wat simpeler maken, zodat ze elkaar aanvullen.

Opposites attract!

Veel succes verder.

28-02-2008, 17:24

Citaat door wajow:
je website is niet flexibel..
Header kan wat aanpassing gebruiken zoals licht en schadow line..
footer die soort vierkant balk kan beter weg..
gescheurde blad is mooi ontworpen maar kan niet flexibel gemaakt worden..

als je layouts maakt moet je ook kijken dat je website flexibel gemaakt kan worden..
anders maak je de layout helemaal voor niks

als je die beetje aanpast dan zal je wel een mooie resultaat krijgen

Veel succes..

wajow.nl

Weet jij hoe je iets in .psd formaat verandert in HTML, of hoe het gewoon een normale HTML-pagina wordt?

Ik heb .psd echt letterlijk vandaag nog ontdekt, dus ik heb geen flauw idee hoe ik het moet 'converten'.