Bekijk volle/desktop versie : Studie Sociale studies studenten melden!



08-02-2008, 22:52
Laten we elkaar eens helpen.

Ik zit in het eerste jaar en moet voor drama een onderzoeksvraag stellen over een cultuur - subcultuur met bijbehorend thema.

Wie heeft hier ervaring mee? Of kent sites met voorbeelden van een opzet van zo'n werkstuk?

09-02-2008, 00:18


heej
Studeer je toevallig in utrecht?
ik heb dit namelijk gehad in periode A

09-02-2008, 12:17

Citaat door meisje_99:
heej
Studeer je toevallig in utrecht?
ik heb dit namelijk gehad in periode A


Ja, op de HU inderdaad. Je bent dus in september begonnen?

Ik vind Drama een verschrikkelijk vak om eerlijk te zijn, vooral met het organiseren van een toneelstukje plu warming up, zet mezelf gewoon voor paal, maar goed hoe kan ik het, het beste aanpakken volgens jou?

Ik moet dit weekend het creatief plan afhebben en mijn eigen onderzoeksvraag..

Welke richting volg jij?

09-02-2008, 18:07

Citaat door 3owischa:
Ja, op de HU inderdaad. Je bent dus in september begonnen?

Ik vind Drama een verschrikkelijk vak om eerlijk te zijn, vooral met het organiseren van een toneelstukje plu warming up, zet mezelf gewoon voor paal, maar goed hoe kan ik het, het beste aanpakken volgens jou?

Ik moet dit weekend het creatief plan afhebben en mijn eigen onderzoeksvraag..

Welke richting volg jij?


drama vond ik ook verschrikkelijk, maar je moet je er gewoon over heen zetten en net zo gek mee doen, wat dat betreft heb ik het geluk dat ik de enige ''buitenlandse'' ben in de klas.
Uiteindelijk krijgt alleen jou (combi) klas de uitvoering te zien.
Hebben jullie ook Hans als drama docent, want hij is echt super relaxt.
ik heb nooit een warming up moeten voorbereiden, alleen on het begin deden we dat, later niet meer.

Wij hadden als groep de Chinese cultuur genomen, en als subgroep hadden wij d8 ik wat ouderen van 20 tot en met 40. onze uitvoering was echt leuk, al zeg ik het zelf
we lieten het verschil zien tussen het traditionele chinees nieuwjaar en hollands nieuwjaar.
en mijn persoonlijke onderzoeksvraag ging over: wat voor invloed de traditionele geneesijze had op de westerse samenleving.

ik vond het wel jammer dat de groep die je onderzoekt niet de zelfde cultuur mag hebben als jijzelf. maar jah..

wat is jullie onderwerp?
trouwns pm mij jou e-mail dan kan ik mijn verslag doormailen

en welke andere 'vakken (p) hebben jullie afgesloten al, kunnen we elkaar helpenik doe Mwd trouwens, en jij?

09-02-2008, 20:53



Citaat door meisje_99:
drama vond ik ook verschrikkelijk, maar je moet je er gewoon over heen zetten en net zo gek mee doen, wat dat betreft heb ik het geluk dat ik de enige ''buitenlandse'' ben in de klas.
Uiteindelijk krijgt alleen jou (combi) klas de uitvoering te zien.
Hebben jullie ook Hans als drama docent, want hij is echt super relaxt.
ik heb nooit een warming up moeten voorbereiden, alleen on het begin deden we dat, later niet meer.

Wij hadden als groep de Chinese cultuur genomen, en als subgroep hadden wij d8 ik wat ouderen van 20 tot en met 40. onze uitvoering was echt leuk, al zeg ik het zelf
we lieten het verschil zien tussen het traditionele chinees nieuwjaar en hollands nieuwjaar.
en mijn persoonlijke onderzoeksvraag ging over: wat voor invloed de traditionele geneesijze had op de westerse samenleving.

ik vond het wel jammer dat de groep die je onderzoekt niet de zelfde cultuur mag hebben als jijzelf. maar jah..

wat is jullie onderwerp?
trouwns pm mij jou e-mail dan kan ik mijn verslag doormailen

en welke andere 'vakken (p) hebben jullie afgesloten al, kunnen we elkaar helpenik doe Mwd trouwens, en jij?


Heb je zojuist gepmed