Bekijk volle/desktop versie : pijn tijdens gemeenschap!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-02-2008, 10:12
Beste dames

Ik heb en probleempje,

sinds een week heb ik echt pijn in me onderbuik, nu ook sind een paar dagen pijn als ik gemeenschap heb met me man.
Ik ben niet zwanger maar gisteren toen we dus aan het klussen waren.. met stoten voelde ik gewoon een teek in me baarmoeder, en ook richting me eirstokken. Dus ik stopte en zei dat het pijn doet. Dus rustig verder maar het zit me niet lekker.

Ik heb net huisarts gebeld en die zegtdat ik me geen zorgen moet maken
maar ik voel wel een raar gevoel in me onderbuik.

wie heeft dit ook of kan me raad geven wat ik er mee aan moet?

08-02-2008, 10:18


als het zo door gaat moe je gewoon naar de huisarts hoor................ik bedoel wat kan hij je nou vertellen over de telefoon.......ik zou niet echt weten wat t is...............als ik me niet vergis heb ik t ook af en toe.........maar t gaat dan wel over en de volgende dag ben ik t weer vergeten...........alleen was ik volgens mij wel zwanger..............

08-02-2008, 10:19

Citaat door shariza:
als het zo door gaat moe je gewoon naar de huisarts hoor................ik bedoel wat kan hij je nou vertellen over de telefoon.......ik zou niet echt weten wat t is...............als ik me niet vergis heb ik t ook af en toe.........maar t gaat dan wel over en de volgende dag ben ik t weer vergeten...........alleen was ik volgens mij wel zwanger..............

ik had in de begin van me zwangerschap ook pijn.

08-02-2008, 10:20
Klussen? wat een ranzig woord is dat zeg.

Maar goed, ik zou naar de dokter gaan. Plas je geen bloed of tussentijdse bloeding ofzo? misschien het begin van een infectie ofzo. Snel afspraak maken hoor, niks telefoon.

08-02-2008, 10:20


Ga gewoon naar de dokter...misschien heb je een ontsteking aan je baarmoeder of ergens anders...
heb je misschien ook pijn bij het plassen???

08-02-2008, 10:28
ik heb net weer gebel, een afspraak voor maandag.

nee ik verlies geen bloed en heb ook geen pijn bij het plassen, hmdolilah.

en klussen ewa iedereen weet wat ik bedoel, omdat er hier vaak mannen komen kijken, dacht ik laat ik dit woord gebruiken.


08-02-2008, 10:31

Citaat door aloebeauty:
ik heb net weer gebel, een afspraak voor maandag.

nee ik verlies geen bloed en heb ook geen pijn bij het plassen, hmdolilah.

en klussen ewa iedereen weet wat ik bedoel, omdat er hier vaak mannen komen kijken, dacht ik laat ik dit woord gebruiken.



Klussen, rampetampen, seksen, koekeloeren, xxxxxx, xxxxxx, de bloemetjes buiten zetten, tjoppen... lekker interessant hoe je het noemt. Het is toch allemaal hetzelfde...

08-02-2008, 10:33

Citaat door RENTMEESTER:
Klussen, rampetampen, seksen, koekeloeren, xxxxxx, xxxxxx, de bloemetjes buiten zetten, tjoppen... lekker interessant hoe je het noemt. Het is toch allemaal hetzelfde...


Al helemaal ranzig, a guy die dese topic opent.

Topicstartster, allah I safie inchallah meid! Misschien een infectie, of gewoon even een gevoelige buik. Laat het ons weten wat het was.

08-02-2008, 10:35

Citaat door SafaJade:
Al helemaal ranzig, a guy die dese topic opent.

Topicstartster, allah I safie inchallah meid! Misschien een infectie, of gewoon even een gevoelige buik. Laat het ons weten wat het was.


Al helemaal ranzig een dame die overaal haar neus in steekt dat ze zo benieuwd is hoe de volgende sekspartij van iemand is.

08-02-2008, 10:43

Citaat door SafaJade:
Al helemaal ranzig, a guy die dese topic opent.

Topicstartster, allah I safie inchallah meid! Misschien een infectie, of gewoon even een gevoelige buik. Laat het ons weten wat het was.



Amin dankje lieverd, ik laat het dan maandag weten dat up ik mijn topic wel.

shokran bezaf schat

08-02-2008, 10:44

Citaat door RENTMEESTER:
Al helemaal ranzig een dame die overaal haar neus in steekt dat ze zo benieuwd is hoe de volgende sekspartij van iemand is.


Hoe de volgend sekspartij van iemand is? staat dat in de topicsname dan? Nee, er staan "pijn bij", geopend door een vrouw of een forum voor vrouwen en als vrouw kan je je dan aangesproken voelen ja. Maar een man? Nee, hoe je het wendt f keert het blijft een vreemd fenomeen hier. Maar geeft niet hoor.

08-02-2008, 10:44

Citaat door aloebeauty:
Amin dankje lieverd, ik laat het dan maandag weten dat up ik mijn topic wel.

shokran bezaf schat




08-02-2008, 10:46



Citaat door aloebeauty:
]ik heb net weer gebel, een afspraak voor maandag.

nee ik verlies geen bloed en heb ook geen pijn bij het plassen, hmdolilah.

en klussen ewa iedereen weet wat ik bedoel, omdat er hier vaak mannen komen kijken, dacht ik laat ik dit woord gebruiken.


Goedzo...niet mee wachten...Allahie shafiek agti...

08-02-2008, 10:47
ik had dat ook maar was toen pas zwanger. Insha allah is het niks ergs. lah je shefiek.

08-02-2008, 10:54
ik heb dat ook een paar dagen voor de menstruatie, dan ben ik en gevoelig

Pagina's : [1] 2 3 4 5