Bekijk volle/desktop versie : Claude leroy mischien trainer van Marokko!!



08-02-2008, 01:03
'Voetbalbond wacht op Le Roy'
Door Anouar21 - Donderdag 07 Februari 2008 19:36 - Bron: Redactie - Submitter: Geen
Na het ontslag van Henri Michel is het speculeren van een nieuwe bondscoach begonnen. Een bron van de FRMF heeft aan de zender Al Jazeera gezegd dat Claude Le Roy de opvolger gaat worden. De Fransman is nu nog coach van Ghana, maar zou het wel zien zitten.

De huidige coach van Ghana staat het hele toernooi onder druk, vanwege slechte resultaten. De bond verwacht dat Ghana gaat winnen en mocht Ghana het toernooi niet gaan winnen, dan zal Le Roy naar een andere werkgever moeten zoeken.

De voetbalbond heeft Le Roy nog niet benaderd. Pas als Le Roy ontslagen gaat worden bij Ghana, dan zal Marokko een toenadering zoeken. Le Roy is niet de enige trainer die zij op het oog hebben. Aziz Bouderbela is ook een trainer die de voetbalbond op het oog heeft. Bouderbela was al eerder benaderd, maar Michel kreeg toen de voorkeur.

Mocht Bouderbela komen, dan zal hij Bassir meenemen als assistent. Beide zijn ook een duo bij de tv-programma 'Qadam-al-Dahabi'. Er zijn nog een paar andere namen, alleen wist Al Jazeera nog niet welke het zijn.

Bron:Atlas-lions.nl

08-02-2008, 01:05


Hoop het niet. Maar er worden zoveel namen genoemd ik zie het allemaal wel

08-02-2008, 01:07

Citaat door Tetouani010:
Hoop het niet. Maar er worden zoveel namen genoemd ik zie het allemaal wel



hij heeft wel ervaring maar we zien het indd wel

08-02-2008, 01:08

Citaat door Soes_Power:
hij heeft wel ervaring maar we zien het indd wel

Ik haat die kutkop van hem gewoon

08-02-2008, 01:13



Citaat door Ssmile:

Net dagobert duck

08-02-2008, 01:15
leroy gaf een tijdje geleden aan dat marokko een mooie team heeft en dat hij graag zo'n ploeg wil trainen maar zoveel zal het niet uitmaken het komt nooit goed met marokko

08-02-2008, 01:16

Citaat door Master_M:
leroy gaf een tijdje geleden aan dat marokko een mooie team heeft en dat hij graag z'n ploeg wil trainen

Leroy gaf ook pas aan wat een vieze racist het is

08-02-2008, 01:23
idd opdonderen met hem