Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn die losers die zeiden dat Marokko beter was dan Egypte...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-02-2008, 23:34
Ga slapen GA!!!





Egypte

07-02-2008, 23:37


hahahahahha....cker losers die dat zeggen
je moet gewoon eerlijk tegen jezelf zijn en toegeven egypte is beter

07-02-2008, 23:37

Citaat door Mesgoota:
Ga slapen GA!!!





Egypte


dat was ik ,,,maar heb echt diep respect uit mij hart voor misra

07-02-2008, 23:38
Tsja, Egypte heeft een mooi resultaat neergezet tijdens deze Afrika Cup en heeft een heel goed team.

Maar jouw vergelijking is een beetje krom. Marokko heeft Egypte voor het laatst getroffen op de Afrika Cup in 2006 in Cairo en hield Egype op 0-0.

Marokko was daar ook nog eens de betere ploeg.

En als je de historie bekijkt dan heeft Marokko vaker gewonnen van Egypte dan andersom. De laatste overwinning van Egypte op Marokko dateert van 1986 alweer, dus ja.......

Het is maar hoe je het bekijkt.

Dat Marokko een zwakke prestatie heeft neergezet ben ik wel met je eens.

07-02-2008, 23:39


ik

07-02-2008, 23:39

Citaat door meknes_riffi:
Tsja, Egypte heeft een mooi resultaat neergezet tijdens deze Afrika Cup en heeft een heel goed team.

Maar jouw vergelijking is een beetje krom. Marokko heeft Egypte voor het laatst getroffen op de Afrika Cup in 2006 in Cairo en hield Egype op 0-0.

Marokko was daar ook nog eens de betere ploeg.

En als je de historie bekijkt dan heeft Marokko vaker gewonnen van Egypte dan andersom. De laatste overwinning van Egypte op Marokko dateert van 1986 alweer, dus ja.......

Het is maar hoe je het bekijkt.

Dat Marokko een zwakke prestatie heeft neergezet ben ik wel met je eens.


Met andere woorden bla bla bla bla bla

07-02-2008, 23:40
Egpyte speelt een goede toernooi ze zijn 1 team maar ik ga nie zeggen dat ze beter zijn als Marokko of Marokko beter is als egypte dat moet blijken als ze een keer tegen elkaar spelen.....Italie wint de wereld beker je kan tog ook nie zeggen dat ze beter zijn dan Brazilie

07-02-2008, 23:40

Citaat door meknes_riffi:
Tsja, Egypte heeft een mooi resultaat neergezet tijdens deze Afrika Cup en heeft een heel goed team.

Maar jouw vergelijking is een beetje krom. Marokko heeft Egypte voor het laatst getroffen op de Afrika Cup in 2006 in Cairo en hield Egype op 0-0.

Marokko was daar ook nog eens de betere ploeg.

En als je de historie bekijkt dan heeft Marokko vaker gewonnen van Egypte dan andersom. De laatste overwinning van Egypte op Marokko dateert van 1986 alweer, dus ja.......

Het is maar hoe je het bekijkt.

Dat Marokko een zwakke prestatie heeft neergezet ben ik wel met je eens.



Dit bladiebla verhaaltje ga ik niet eens lezen...Ik heb geeneens verstand van voetbal..


MAAR EGYPTE RULEZZZZ

07-02-2008, 23:41

Citaat door Soes_Power:
Egpyte speelt een goede toernooi ze zijn 1 team maar ik ga nie zeggen dat ze beter zijn als Marokko of Marokko beter is als egypte dat moet blijken als ze een keer tegen elkaar spelen.....Italie wint de wereld beker je kan tog ook nie zeggen dat ze beter zijn dan Brazilie


wallah sommige mensen laten me echt lachen doe normaal man moeten ze nog tegen elkaar spelen om zich zelf te bewijzen wuahahaha

07-02-2008, 23:42

Citaat door Voetbaleria:
Met andere woorden bla bla bla bla bla




Wallahilah



Kheb schijtttt was vette wedstrijdd

07-02-2008, 23:44

Citaat door Voetbaleria:
wallah sommige mensen laten me echt lachen doe normaal man moeten ze nog tegen elkaar spelen om zich zelf te bewijzen wuahahaha



ooh dus jij weet zonder dat ze tegen elkaar spelen wie beter is dan ben jij wel een genie

07-02-2008, 23:46

Citaat door Soes_Power:
ooh dus jij weet zonder dat ze tegen elkaar spelen wie beter is dan ben jij wel een genie



En wil jij zeggen dat marokko beter is dan egypte

07-02-2008, 23:47



Citaat door Mesgoota:
Wallahilah



Kheb schijtttt was vette wedstrijdd


Zekerrrrr amr diab in the housee

07-02-2008, 23:52

Citaat door Voetbaleria:
En wil jij zeggen dat marokko beter is dan egypte



Nee dat zeg ik nie kijk elke wedstrijd heeft een andere senario snapte miss wint egpypte wel miss Marokko wel. sinds 1986 want dat was laatste keer dat egypte van Marokko won

07-02-2008, 23:52

Citaat door Soes_Power:
ooh dus jij weet zonder dat ze tegen elkaar spelen wie beter is dan ben jij wel een genie




marokko heeft geen eens kans gecreeerd om tegen egypte te kunnen spelen omdat ze niets voorstellen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6