Bekijk volle/desktop versie : 'Henri michel heeft niet eens geprobeerd de sfeer te verbeteren' - Hadji



06-02-2008, 23:21
Hij zegt dat michel de spelers naderhand wel heeft bekritiseerd maar op het moment zelf er niets aan heeft proberen te doen. Hij zegt verder dat hij vind dat er een nieuwe frisse groep geselecteerd moet worden. En dat hij zich altijd voor marokko beschikbaar heeft gesteld en altijd zal blijven omdat hij voor het land voetbalt en niet voor een trainer.

http://mountakhab.net/www/modules/article_une/index.php?storyid=1932




Wel mooie instelling maar vind hem nog steeds tegenvallen de laatste tijd.

06-02-2008, 23:24


Hij moet niet zoveel praten over de trainer. De fout lag gewoon bij de spelers PUNT

06-02-2008, 23:25

Citaat door wetenschapper_:
Houden jullie nog op met die troepspelers of niet

Ewa a goya als je het niet wilt lezen moet je dat ook vooral niet doen. Er zullen vast wel mensen zijn die het interessant vinden om te weten.

06-02-2008, 23:27
MAROKKO IS VERLEDEN TIJD

06-02-2008, 23:35


Oef, typisch van onze beperkte voetballers om de schuld ergens anders te leggen. Het waren toch echt Hadji en z'n ploeggenoten die als zoutzakken in 't veld stonden en niet Michel.

Maar ach, dit kan er ook nog wel bij.

06-02-2008, 23:42

Citaat door wetenschapper_:
En volgens jou zou marokko de titel hebben gepakt



Volgens mij haal je mij in de war met iemand dat heb ik nooit geroepen

06-02-2008, 23:43

Citaat door Oudenboschenaar:
Hij moet niet zoveel praten over de trainer. De fout lag gewoon bij de spelers PUNT



exact ik denk dat hij naar zichzelf ook moet kijken want hij speelde een dramatische Africa Cup

06-02-2008, 23:46
chaos crisis in de zaal, zijn er marokkanen?

06-02-2008, 23:47
Hadji de Kromme banaan moet echt heel snel de eer aan zichzelf houden en zich noooooooooit meer voor Marokko beschikbaar stellen. Die man is een verspilling van ruimte en is waardeloos. Bij Nancy speelt hij de sterren van de hemel, maar in Marokko kan hij geen fatsoenlijke bal raken. Weg ermee en nooit meer oproepen.....

06-02-2008, 23:48

Citaat door Fietsss:
chaos crisis in de zaal, zijn er marokkanen?



Nee het is war taal

06-02-2008, 23:48

Citaat door meknes_riffi:
Hadji de Kromme banaan moet echt heel snel de eer aan zichzelf houden en zich noooooooooit meer voor Marokko beschikbaar stellen. Die man is een verspilling van ruimte en is waardeloos. Bij Nancy speelt hij de sterren van de hemel, maar in Marokko kan hij geen fatsoenlijke bal raken. Weg ermee en nooit meer oproepen.....


ahaha..

die gast speelt vanwege zn naam.
waardeloze voetballer...een type boukhari maar dan nog slechter.

06-02-2008, 23:50

Citaat door Voetbaleria:
Nee het is war taal


ehehe