Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ook zo moeite met het eten met vork en mes???



Pagina's : [1] 2 3

06-02-2008, 18:18
Ik zit zwaar in de shit


Mijn schoonfamilie eet vaak met vork en mes. En ik ben opgegroeit te eten met mijn rechterhand.

Ik kan wel een broodje kaas met vork en mes eten, maar vraag me echt af hoe ik hoofdmaaltijden met vork en mes moet gaan eten.


Wie heeft hetzelfde probleem


Hahahahah Hoop dat ik niet de enige ben

06-02-2008, 18:19


oh nee, ik zal maar bijles gaan volgen

06-02-2008, 18:23

Citaat door roosje 85:
oh nee, ik zal maar bijles gaan volgen



Ik ben al begonnen Zit nu sinds het weekend alles te eten met vork en mes. Grote stukken voedsel lukt wel. Maar ik heb last van die kleine stukken Ik krijg ze maar niet op mijn vork met mijn mes


Trouwens je moet de vork in je linkerhand houden en de mes in je rechterhand. Toch?

06-02-2008, 18:31

Citaat door Oegt_Islamia:
a sa7abtie zeg mij niet dat het ook oujada zijn? hahahaha wel grappig



Nee oegtie. Het zijn Nadorieen Het ergste van alles is........ Toen ze bij ons thuis kwamen eten, aten ze gewoon met de hand. Maar toen ik een keer langs ging bij mijn toekomstige schoonouders zag ik dat ze met z´n allen met vork en mes zaten te eten

Ik heb de hele dag alleen sla gegeten (dat is het makkelijkst om met vork te eten )

06-02-2008, 18:32



Citaat door Latifa_1oujdia:
Ik ben al begonnen Zit nu sinds het weekend alles te eten met vork en mes. Grote stukken voedsel lukt wel. Maar ik heb last van die kleine stukken Ik krijg ze maar niet op mijn vork met mijn mes


Trouwens je moet de vork in je linkerhand houden en de mes in je rechterhand. Toch?


ja rechts je mes en links je vork, je kan met kleine stukjes het beste zonder geluid te maken op het bord je mes het op laten schuiven naar je vork..ik hoop dat je snapt wat ik nu bedoel?

06-02-2008, 18:33
en trouwens...blijf gewoon je zelf hoor ;-)
wij marokkanen houden van eten met de handjes!

Misschien een handige tip, wat ik vroeger altijd deed als ik het niet wist...gewoon kijken naar anderen dan weet je zeker dat je het niet verkeerd doet.

06-02-2008, 18:33

Citaat door Oegt_Islamia:
ahaha s7ab nador? mien haddoe? hoe komt het dat ze met mes en vork eten?



Dacht ik ook.

Serieus meiden ben ik de enige die pecht heeft?????



06-02-2008, 18:37

Citaat door prinsesje77:
en trouwens...blijf gewoon je zelf hoor ;-)
wij marokkanen houden van eten met de handjes!

Misschien een handige tip, wat ik vroeger altijd deed als ik het niet wist...gewoon kijken naar anderen dan weet je zeker dat je het niet verkeerd doet.



Dat deed ik al de hele tijd. Maar je weet toch.......... Iedereen kijkt nieuwsgierig naar het bruidje dan valt het echt op als je naar hun borden steeds staart


Het ergste wat mij is overkomen toen....... was toen ik een beetje at. Ik twijfelde over => vork rechts of links. Weet je wat mijn schoonmammie zei.

Tbarkellah a3la la3rousa ze kan met rechts en links eten




06-02-2008, 18:38

Citaat door Latifa_1oujdia:
Dat deed ik al de hele tijd. Maar je weet toch.......... Iedereen kijkt nieuwsgierig naar het bruidje dan valt het echt op als je naar hun borden steeds staart


Het ergste wat mij is overkomen toen....... was toen ik een beetje at. Ik twijfelde over => vork rechts of links. Weet je wat mijn schoonmammie zei.

Tbarkellah a3la la3rousa ze kan met rechts en links eten





gewoon sneaky kijken niet te opvallend hahahaha
Maar ik snap het wel alle ogen zijn op jou gericht.

zei je schoonmoeder dat? was dat sarcastisch bedoeld dan? nee toch?

06-02-2008, 18:40

Citaat door prinsesje77:
gewoon sneaky kijken niet te opvallend hahahaha
Maar ik snap het wel alle ogen zijn op jou gericht.

zei je schoonmoeder dat? was dat sarcastisch bedoeld dan? nee toch?


Wacht eens even Ik had het positief opgemerkt

Ze kan het ook sarcastisch bedoelt hebben Alleen heb ik dat dus te laat nu door

06-02-2008, 18:41
marokkanen die eten met mes+vork
ik wens nog veel succes met je bijles

06-02-2008, 18:42

Citaat door Latifa_1oujdia:
Wacht eens even Ik had het positief opgemerkt

Ze kan het ook sarcastisch bedoelt hebben Alleen heb ik dat dus te laat nu door


hahahaha je bent echt grappig lieverd

ach zie het maar zo misschien ben ik weer iemand die teveel doordenkt

gewoon laten gaan en jezelf blijven hoor. Ik ken nauwelijks marokkanen van de tweede of eerste generatie die met mes en vork eten
dus tja....gewoon doen waar je je goed bij voelt en blijven oefenen thuis zo word je wat zekerder aan tafel.

06-02-2008, 18:44



Citaat door ana1234:
marokkanen die eten met mes+vork
ik wens nog veel succes met je bijles



Niet uitlachen. .................... Lach mezelf ook uit, is meer dan genoeg

Ben ik echt de enige toekomstige bruid die op bijles moet?


Kan iedereen al met vork en mes eten?

06-02-2008, 18:46

Citaat door prinsesje77:
hahahaha je bent echt grappig lieverd

ach zie het maar zo misschien ben ik weer iemand die teveel doordenkt

gewoon laten gaan en jezelf blijven hoor. Ik ken nauwelijks marokkanen van de tweede of eerste generatie die met mes en vork eten
dus tja....gewoon doen waar je je goed bij voelt en blijven oefenen thuis zo word je wat zekerder aan tafel.



Dank je

I appreciate it

Mijn man heeft al aangegeven dat hij ondanks mijn gebrek aan etiquette me nog steeds wil

06-02-2008, 18:53

Citaat door Latifa_1oujdia:
Niet uitlachen. .................... Lach mezelf ook uit, is meer dan genoeg

Ben ik echt de enige toekomstige bruid die op bijles moet?


Kan iedereen al met vork en mes eten?


om eerlijk te zijn, ik denk echt dat je één van de weinige bent...maar maakt toch niet uit...na een paar weken dan voel je je zo op je gemak met mes en vork dat je je helemaal niet meer druk maakt.

xxxx

Pagina's : [1] 2 3