Bekijk volle/desktop versie : Jullie Prins/Prinses op het wittepaard



Pagina's : [1] 2

06-02-2008, 16:17
Hoe moet jullie prinsesje zijn/ eruit zien..

Ik begin wel:

Mijn prins moet; Lief zijn, rustig, moslim, niet te rustig, zorgzaam, behulpvol, een beetje knap kan ook géén kwaad enne hij moet langer zijn dan ik. Dus dat


06-02-2008, 16:18


Trams zijn trouwens ook wit.


(voor het grootste gedeelte dan)

06-02-2008, 16:19
vrouwen zijn te kieskeurig, wrm niet ene met snor

06-02-2008, 16:23
Weet je.. eisen stellen is heel makkelijk gezegd, maar zodra je iemand tegenkomt die je heel leuk vindt, denk je echt niet aan die eisen!
Dus voor mij geen eisen van tevoren.

06-02-2008, 16:24



Citaat door mohand_aboharie:
begin eerst bij jezelf en haal die fotos weg anders krijg je echt geen pms


Ik vind je een mooie meid, tbarka'allah 3lik

06-02-2008, 16:24
Menna op het witte paard? Zeg eerder op het grijze ezel .

06-02-2008, 16:28

Citaat door LeLaNoUaRa:
Weet je.. eisen stellen is heel makkelijk gezegd, maar zodra je iemand tegenkomt die je heel leuk vindt, denk je echt niet aan die eisen!
Dus voor mij geen eisen van tevoren.


helemaal gelijk heb je. De meiden die nu al eisen stellen zijn gewoon dom, lomp en wat ?

06-02-2008, 16:29

Citaat door MightyMo:
vrouwen zijn te kieskeurig, wrm niet ene met snor



Ja kijk deze uitspraak duld ik dus niet meer he.


Vrouwen - o.a. ikzelf dus, spreek namens mij nu - ben helemaal niet kieskeurig... heel simpel: als ik veel te bieden heb en veel kwaliteiten/pluspunten... dan hoef ik echt geen genoegen te nemen met een kleine irritante mama'skindje opdondertje.

06-02-2008, 16:32

Citaat door mohand_aboharie:
begin eerst bij jezelf en haal die fotos weg anders krijg je echt geen pms



Wat een zotte reactie !

06-02-2008, 16:32

Citaat door MightyMo:
vrouwen zijn te kieskeurig, wrm niet ene met snor



Gij wilt graag bij haar/zijn eigen soort behoren .

06-02-2008, 16:33

Citaat door JaKweenie:
Ja kijk deze uitspraak duld ik dus niet meer he.


Vrouwen - o.a. ikzelf dus, spreek namens mij nu - ben helemaal niet kieskeurig... heel simpel: als ik veel te bieden heb en veel kwaliteiten/pluspunten... dan hoef ik echt geen genoegen te nemen met een kleine irritante mama'skindje opdondertje.
ah jah als je voorjezelf spreekt dat kan, je kan zelf eisen wat je ook kan geven toch

06-02-2008, 16:37

Citaat door MightyMo:
ah jah als je voorjezelf spreekt dat kan, je kan zelf eisen wat je ook kan geven toch



Juuuist



Majah at the end of the day kan je zeiken en eisen wat je wilt... meestal zie je dat je met het tegenovergestelde opgescheept zit.
Daarom heb ik mezelf maar gesteld dat ik geen eisen heb, want nix is minder dan jezelf tegenspreken. Go with the flow

06-02-2008, 16:38



Citaat door Miss_Elwafa:

Wat een zotte reactie !


waarom zot? hij heeft gewoon gelijk. ze presenteerd zichzelf daar als een ja ...je weet wel wat ik bedoel

06-02-2008, 16:40

Citaat door Murdock:
waarom zot? hij heeft gewoon gelijk. ze presenteerd zichzelf daar als een ja ...je weet wel wat ik bedoel

En bedankt..

06-02-2008, 16:40
Ik wil gewoon een goede moslim waar ik mee kan praten en lachen!!

Pagina's : [1] 2