Bekijk volle/desktop versie : wat te koken als schoonmoeder op bezoek komt!!!



Pagina's : [1] 2

06-02-2008, 13:06
hey, dames ik ben voor plan om mijn schoonmoeder ui te nodigen en mijn schoonzussen maar, ik weet echt niet wat ik moet koken!! wie weet er een leuk idee???
En het moet niet standaart marmita zijn ofzo!!
Kom met iets nieuws dames!!

06-02-2008, 13:10


als het meiden onderling zijn is het leuk om salade te maken verschillende soorten en verschillende gebakken soorten vis en met allerlei lekkere sapjes en hapjes bladerdeeg gevuld etcccc mohiem genoeg om uit te kiezen

06-02-2008, 13:12
Heel uitgebreid als het een lieve is en simpel als ze is.

06-02-2008, 13:14

Citaat door kedouz:
als het meiden onderling zijn is het leuk om salade te maken verschillende soorten en verschillende gebakken soorten vis en met allerlei lekkere sapjes en hapjes bladerdeeg gevuld etcccc mohiem genoeg om uit te kiezen



Hey meid noem eens soorten salade?
en wat ik eingelijk met bladerdeeg vullen??

06-02-2008, 13:15



Citaat door kitschkitchen:
Heel uitgebreid als het een lieve is en simpel als ze is.



Nee ze is heeel erg lief hamdoelilah!! dus kom op meid met ideeen?

06-02-2008, 13:17
vlees uit de oven, met een salade en pittige olijven. daarna visbistella en als toetje pudding of ijs met stukjes fruit en later op de avond voor bij de koffie een lekkere vlaai.

06-02-2008, 13:18
Lekkere dingen maken, ik zou haar erg verwennen.

Salade
Bestilla
Marka

Je kan van alles verzinnen.

En voor in de avond weer wat lekkers.

06-02-2008, 13:20

Citaat door DOUKALIA18:
Lekkere dingen maken, ik zou haar erg verwennen.

Salade
Bestilla
Marka

Je kan van alles verzinnen.

En voor in de avond weer wat lekkers.



Wat is marka??

06-02-2008, 13:24
marmita=marka

06-02-2008, 13:25

Citaat door bent_agadir:
marmita=marka


ohh hihi

06-02-2008, 13:29
shab el dakhil zegge marka en rwafa weer marmita snapj

06-02-2008, 13:30
Woont je moeder heel ver. Mijn schoonmoeder woont niet zo ver, ze komt wanneer ze wilt daarom ga ik niet elke keer uitgebreid koken, gewoon wat wij eten eet ze ook. Maar als je schoonmoeder niet vaak bij je komt. Kan je bijv harira maken als voorgerecht of partysalade. Je kunt als hoofdgerecht. Vlees stomen en dan in de grill gooien is ook lekker of bestilla. JE kunt ook een visschotel bestellen.

06-02-2008, 13:32


Hier heb je een site met verschillende recepten van salades. Kan je lekker een mooie mix maken als saladeschotel.

http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/voorgerechten/salades/

06-02-2008, 13:32

Citaat door Salamalikoum:
Woont je moeder heel ver. Mijn schoonmoeder woont niet zo ver, ze komt wanneer ze wilt daarom ga ik niet elke keer uitgebreid koken, gewoon wat wij eten eet ze ook. Maar als je schoonmoeder niet vaak bij je komt. Kan je bijv harira maken als voorgerecht of partysalade. Je kunt als hoofdgerecht. Vlees stomen en dan in de grill gooien is ook lekker of bestilla. JE kunt ook een visschotel bestellen.


Hey nee mijn schoonmoeder woont 10 minuten van mij vandaan m et de euto hihi schandalig,maar ze komt nooit meskiena!! en ik bvraag het ook nooit!!

06-02-2008, 13:34

Citaat door alhoecima girl:
Hey nee mijn schoonmoeder woont 10 minuten van mij vandaan m et de euto hihi schandalig,maar ze komt nooit meskiena!! en ik bvraag het ook nooit!!



haha mae3lich, elke schoonmoeder is anders.

Maar verwen ze lekker met lekkere gerechten, als je veel gaat maken dan moet je wel ver van te voren voor gaan bereiden, vooral als je in je eentje bent.

Pagina's : [1] 2