Bekijk volle/desktop versie : je geeft heel veel om iemand en...



06-02-2008, 12:38
Stel dat e heel veel geeft om een bepaald persoon, dat kan je man zijn, je vader, je broer.....

En die persoon begaat elke keer de zelfde fout, je spreekt die persoon erover aan en zegt dus dat het je heel erg kwetst dat dij of zij de dingen doet.

die gene heeft er heel erg spijt van en huilt er zelfs over, die persoon denkt dat er iets mis met hem of haar is.

Hij of zij heeft gesproken met bepaalde mensen over dat probleem en die zeggen ja hoort bij de leeftijd het is een fase, maar nu die gene volwwassen is heeft die nog steeds het zelfde probleem, zou ruqiya dan helpen in dit geval?

06-02-2008, 15:07


ik bel je straks insha Alla schat......

06-02-2008, 15:09
ik zal je helpen uppen!!!

06-02-2008, 15:14
ligt eraan wat er met diegene is, de weg naar allah is zowiezo masha allah als je die bewandelt.

06-02-2008, 15:18


als het echt om iemand gaat waar je heel veel om geeft, dan zou ik nogmaals gaan praten, maar dan meer waarom en hoe die dingen gebeuren, en wat hij/zij psies voelt, misschien dat je hem/haar dan kan helpen met zichzelf en om alles op een rijtje te zetten, zodat weer een herhaling niet hoeft te komen, en die persoon zich ook goed gaat voelen..

wens je veel suc6 en strekte met deze situatie

06-02-2008, 15:19

Citaat door b_karima:
Stel dat e heel veel geeft om een bepaald persoon, dat kan je man zijn, je vader, je broer.....

En die persoon begaat elke keer de zelfde fout, je spreekt die persoon erover aan en zegt dus dat het je heel erg kwetst dat dij of zij de dingen doet.

die gene heeft er heel erg spijt van en huilt er zelfs over, die persoon denkt dat er iets mis met hem of haar is.

Hij of zij heeft gesproken met bepaalde mensen over dat probleem en die zeggen ja hoort bij de leeftijd het is een fase, maar nu die gene volwwassen is heeft die nog steeds het zelfde probleem, zou ruqiya dan helpen in dit geval?


ruqia is altijd goed om te doen en zeker bij dit soort mensen..alleen is het een lange weg te gaan met ruqia en daarom geven veel mensen het op..

06-02-2008, 15:24
Porbleem is, met deze persoon is veel gesproken! er zijn veel tranen gevallen en de zuster in kwestie heeeft hier veel geduld mee, soms te veel waardoor het ljkt alsof die persoon haar vanzelf sprekend vind.

Ik hoop ins Allah dat het gaat lukken en dat die persoon er gauw mee ophoud.

06-02-2008, 15:54

Citaat door b_karima:
Porbleem is, met deze persoon is veel gesproken! er zijn veel tranen gevallen en de zuster in kwestie heeeft hier veel geduld mee, soms te veel waardoor het ljkt alsof die persoon haar vanzelf sprekend vind.

Ik hoop ins Allah dat het gaat lukken en dat die persoon er gauw mee ophoud.



moeilijke situatie..

denk niet dat je veel kunt doen voor die persoon, behalve sbar hebben..
zo persoon moet zelf geholpen willen worden, en er ook echt wat mee gaan doen..

en als die blijft herhalen, is sorry zeggen niet meer genoeg.. en dan moet je bij jezelf gaan denken hoe ver jij wilt gaan voor en met deze persoon..


06-02-2008, 15:59

Citaat door noä:
moeilijke situatie..

denk niet dat je veel kunt doen voor die persoon, behalve sbar hebben..
zo persoon moet zelf geholpen willen worden, en er ook echt wat mee gaan doen..

en als die blijft herhalen, is sorry zeggen niet meer genoeg.. en dan moet je bij jezelf gaan denken hoe ver jij wilt gaan voor en met deze persoon..




en als die persoon zelf hulp heeft gezocht voo dat probleem en me twee scheve ogen word aangekeken?

06-02-2008, 16:30

Citaat door b_karima:
en als die persoon zelf hulp heeft gezocht voo dat probleem en me twee scheve ogen word aangekeken?


als die persoon zelf hulp heeft gezocht, dan zou ik zelf, de voordeel van de twijfel geven, en blijven steunen..

gooit hij/zij het dan were met de pet na, dan zou ik me sterk afvragen, of je die persoon nog wel in mijn toekomst zou passen...

06-02-2008, 16:32
wat is ruqia??

06-02-2008, 16:32

Citaat door noä:
als die persoon zelf hulp heeft gezocht, dan zou ik zelf, de voordeel van de twijfel geven, en blijven steunen..

gooit hij/zij het dan were met de pet na, dan zou ik me sterk afvragen, of je die persoon nog wel in mijn toekomst zou passen...


hmm

06-02-2008, 16:33



Citaat door layla86:
wat is ruqia??


uitdrijving

06-02-2008, 16:37

Citaat door b_karima:
hmm



als je behoefte hebt om goed te praten, spreek me dan gewoon aan op msn


06-02-2008, 16:40

Citaat door noä:
als je behoefte hebt om goed te praten, spreek me dan gewoon aan op msn