Bekijk volle/desktop versie : je bent verliefd maar.....



26-11-2003, 21:05
je bent verlieft maar wil geen haram relatie dus wat zou jij doen om het meisje of jonge beter te leren kennen zonder een haram relatie te hebben......

26-11-2003, 21:10


de rest is tog ook HARAM

26-11-2003, 21:11
ik bedoel de bovenste drie

26-11-2003, 21:13

Citaat:
Origineel gepost door moiself
ik bedoel de bovenste drie
waarom zal het haram zijn ik bedoel je ziet toch elkaar niet en dan heb ik het wel over dat je alleen over goede dingen praat dus niet wat slecht is nee ik geloof niet dat het haram is

26-11-2003, 21:28



Citaat:
Origineel gepost door nowal
waarom zal het haram zijn ik bedoel je ziet toch elkaar niet en dan heb ik het wel over dat je alleen over goede dingen praat dus niet wat slecht is nee ik geloof niet dat het haram is
Ik hor dat het Haram is hor je bent tog neit met hem getrouwt wat als je neit met hem trouwt ?
maar goed

26-11-2003, 21:33
dan kunt ge zo evengoe ne haramrelatie beginne alsda haram is belle enzo


26-11-2003, 21:34
bellen,msn-en en schrijven en afspreken met mijn broer erbij, om elkaar beter te leren kennen.

26-11-2003, 21:34
ik weet dit echt niet zeker...maar volgens mij is het niet hram om haar/hem een brief tet schrijven als zij/hij hem aan de ouders laat lezen en er niets anders in staat dan het feit dat jullie willen verloven en hoe...maar kan het absoluut niet garanderen...en mijn idee...ach ja dat zie ik dan wel..

26-11-2003, 21:35

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
bellen,msn-en en schrijven en afspreken met mijn broer erbij, om elkaar beter te leren kennen.
]Kijk & dit is de Halal manier

26-11-2003, 21:45

Citaat:
Origineel gepost door moiself
Ik hor dat het Haram is hor je bent tog neit met hem getrouwt wat als je neit met hem trouwt ?
maar goed
Als de berrichten/gesprekken CLEAN zijn, en als doel om elkaar te leren kennen dan is het niet verkeerd. Je moet toch weten hoe hij over bepaalde zaken denkt? en andersom ook? Bijv wil die persoon graag kinderen, Studie/werk etc, Hoe hij de Islam praktiseerd etc. Je bent beiden dan oprecht, want jullie willen trouwen, als het om de een of andere reden mis gaat, jammer dan maar dan heb je niks verkeerds gedaan.

26-11-2003, 22:01
....... maar bij mij worden ze nooit verliefd dus...

26-11-2003, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
....... maar bij mij worden ze nooit verliefd dus...
De jouwe komt nog wel Insha Allah Sabrr

Hoe was je Eid?

irritant zeg die trage server

26-11-2003, 22:10



Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
De jouwe komt nog wel Insha Allah Sabrr

Hoe was je Eid?

irritant zeg die trage server
Eid was wel gezellie... en bij jou!!1


Jah server doet vervelend vandaag

26-11-2003, 22:23

Citaat:
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Eid was wel gezellie... en bij jou!!1


Jah server doet vervelend vandaag
ja was zeker gezellig, op naar volgend jaar Insha Allah