Bekijk volle/desktop versie : Oproepje

03-09-2002, 11:52

Citaat door marjoleinteunis:
Hallo allemaal,

Mijn naam is marjolein Teunissen en ik ben studente culturele antropologie aan de universiteit van Nijmegen. Voor mijn afstudeerproject ben ik geinteresseerd in de leefwereld van Marokkaanse meiden in Nederland. Ik ben benieuwd naar hoe zij over bepaalde zaken denken, wat hen bezighoudt en waar ze door beinvloed worden. De discussie over feminisme/ emancipatie sluit hier goed bij aan! Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met Marokkaanse meiden die mij meer zouden kunnen en willen vertellen over zichzelf. Of iets samen met mij zouden willen organiseren om met meerdere meiden tegelijk te kunnen praten en te discussieren.
Reacties, tips of wat dan ook zijn altijd welkom op: marjolein103@hotmail.com
.

04-09-2002, 18:13

wejemaaaaaaaaaaaaaaaaa vind je het gek dat niemand hierop reageert ik ben in slaap gevallen man met jou zogenaamde berichttt echt tijdverspilling voor diegene die toch jou bericht lezen
weltrusten mensen

04-09-2002, 19:07
Nou, aan goudblondjes reactie heb je in ieder geval een eerste indruk.

Om er achter te komen hoe "wij" over bepaalde zaken denken zou ik zeggen: Spit de topics een door, dan ben je er snel genoeg achter.

Voor de rest van het verhaal: good luck, you will need it....

ps: grappig dat de maroc girls eens bestudeerd gaan worden, 'k voel me net een monkey....

09-10-2002, 17:08
kun je niet gewoon een topic openen voor die discussie?

09-10-2002, 17:20

Citaat:
Origineel gepost door marjoleinteunis
:hammer:

Heeft er verder nog iemand interesse?
ik zal een tip geven kom gewoon vaker online en praat mee met ons

succes

mimi

20-04-2009, 18:09

Citaat door marjoleinteunis:
Hallo allemaal,