Bekijk volle/desktop versie : Oproepje

03-09-2002, 11:52

Citaat door marjoleinteunis:
Hallo allemaal,

Mijn naam is marjolein Teunissen en ik ben studente culturele antropologie aan de universiteit van Nijmegen. Voor mijn afstudeerproject ben ik geinteresseerd in de leefwereld van Marokkaanse meiden in Nederland. Ik ben benieuwd naar hoe zij over bepaalde zaken denken, wat hen bezighoudt en waar ze door beinvloed worden. De discussie over feminisme/ emancipatie sluit hier goed bij aan! Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met Marokkaanse meiden die mij meer zouden kunnen en willen vertellen over zichzelf. Of iets samen met mij zouden willen organiseren om met meerdere meiden tegelijk te kunnen praten en te discussieren.
Reacties, tips of wat dan ook zijn altijd welkom op: marjolein103@hotmail.com
.

04-09-2002, 18:13

wejemaaaaaaaaaaaaaaaaa vind je het gek dat niemand hierop reageert ik ben in slaap gevallen man met jou zogenaamde berichttt echt tijdverspilling voor diegene die toch jou bericht lezen
weltrusten mensen

04-09-2002, 19:07
Nou, aan goudblondjes reactie heb je in ieder geval een eerste indruk.

Om er achter te komen hoe "wij" over bepaalde zaken denken zou ik zeggen: Spit de topics een door, dan ben je er snel genoeg achter.

Voor de rest van het verhaal: good luck, you will need it....

ps: grappig dat de maroc girls eens bestudeerd gaan worden, 'k voel me net een monkey....

09-10-2002, 17:08
kun je niet gewoon een topic openen voor die discussie?

09-10-2002, 17:20

Citaat:
Origineel gepost door marjoleinteunis
:hammer:

Heeft er verder nog iemand interesse?
ik zal een tip geven kom gewoon vaker online en praat mee met ons

succes

mimi

20-04-2009, 18:09

Citaat door marjoleinteunis:
Hallo allemaal,

Mijn naam is marjolein Teunissen en ik ben studente culturele antropologie aan de universiteit van Nijmegen. Voor mijn afstudeerproject ben ik geinteresseerd in de leefwereld van Marokkaanse meiden in Nederland. Ik ben benieuwd naar hoe zij over bepaalde zaken denken, wat hen bezighoudt en waar ze door beinvloed worden. De discussie over feminisme/ emancipatie sluit hier goed bij aan! Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met Marokkaanse meiden die mij meer zouden kunnen en willen vertellen over zichzelf. Of iets samen met mij zouden willen organiseren om met meerdere meiden tegelijk te kunnen praten en te discussieren.
Reacties, tips of wat dan ook zijn altijd welkom op: marjolein103@hotmail.com

inn 2002 waren de Marokkaanse meiden ANDERS , toen wisten ze nog wat manieren hebben betekend , anno 2009 is er niks over gebleven , ghir lkarkaaas

hoe zou het nu gaan met Marjolein ??

20-04-2009, 19:01
Hoi Marjolein,
Blijkbaar kunnen velen niet fatsoenlijk reageren, maar ik ben best bereid mee te werken. de vraag is alleen, hoeveel tijd gaat het me kosten, want ik ben heel erg druk.
Ik ben bijv. wel in staat om een keer een uitgebreide enquete of interview via de mail in te vullen, maar afspreken enzo, wordt voor mij heel erg moeilijk, want ik heb het echt ontzettend druk.
gr safa82

20-04-2009, 19:03
Sorry hoor maar zij heeft haar studie waarschijnlijk al afgerond, waarom word deze oude topic ge-upt?

Safa82, lief van je maar k denk niet dat ze dat nog zal lezen..

20-04-2009, 19:07
oh wat stom dat ik de datum niet gezien heb.....

20-04-2009, 19:07
Hahah ik let ook nooit op de datum hoor, alleen ineens zijn er oude topics

20-04-2009, 19:26
waaahahahahahahh
dus toch iemand die erop in is gegaan hahahhahah

Safaaaae haahhaahhahhaahha maar echt lief van je dit toont dat je een goed hart hebt

20-04-2009, 19:30

Citaat door safa82:
oh wat stom dat ik de datum niet gezien heb.....

Maar goed, dat ik voor deze keer naar beneden gescrolt heb want ik wilde net zoals jij regeren.