LZN
03-09-2002, 11:52
Citaat door marjoleinteunis:
Hallo allemaal,
Mijn naam is marjolein Teunissen en ik ben studente culturele antropologie aan de universiteit van Nijmegen. Voor mijn afstudeerproject ben ik geinteresseerd in de leefwereld van Marokkaanse meiden in Nederland. Ik ben benieuwd naar hoe zij over bepaalde zaken denken, wat hen bezighoudt en waar ze door beinvloed worden. De discussie over feminisme/ emancipatie sluit hier goed bij aan! Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met Marokkaanse meiden die mij meer zouden kunnen en willen vertellen over zichzelf. Of iets samen met mij zouden willen organiseren om met meerdere meiden tegelijk te kunnen praten en te discussieren.
Reacties, tips of wat dan ook zijn altijd welkom op: marjolein103@hotmail.com
.Mijn naam is marjolein Teunissen en ik ben studente culturele antropologie aan de universiteit van Nijmegen. Voor mijn afstudeerproject ben ik geinteresseerd in de leefwereld van Marokkaanse meiden in Nederland. Ik ben benieuwd naar hoe zij over bepaalde zaken denken, wat hen bezighoudt en waar ze door beinvloed worden. De discussie over feminisme/ emancipatie sluit hier goed bij aan! Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met Marokkaanse meiden die mij meer zouden kunnen en willen vertellen over zichzelf. Of iets samen met mij zouden willen organiseren om met meerdere meiden tegelijk te kunnen praten en te discussieren.
Reacties, tips of wat dan ook zijn altijd welkom op: marjolein103@hotmail.com