Bekijk volle/desktop versie : dames met een pasgeborene



Pagina's : [1] 2 3

05-02-2008, 16:11
Hoe doen jullie dat als jullie naar buiten willen.

Ik geef mijn kindje nog borstvoeding is nog maar paar weekjes oud. Maar als jullie nou naar buiten willen moet dat dan gelijk na het voeden en binnen die drie uur terug zijn?

en mag ik met het kindje naar buiten als het gedouched heeft of lieverd niet?


dames tips tips

05-02-2008, 16:15


Toen ik nog BV gaf ging ik naar buiten en kwam weer thuis binnen 3 uur

05-02-2008, 16:15
als ik met mijn dochterje naar buiten gaat.geef ik haar altijd eerst voeding.en neem altijd voeding mee voor onderweg.laatste keer waren we net iets langer dan 3 uurtjes buiten maar ze bleef gewoon lekker doorslapen.heb thuis pas gevoed.meestal in de wagen slapen ze heerlijk vinden ze dat.als je.je kindje in bad doet .zou ik niet gelijk naar buiten gaan.zou haar in bad doen dan als je tewrug bent.

05-02-2008, 16:16
je kan best lekker naar buiten gaan, mischien dat je kan kolven en haar dat flesje kan geven en anders gewoon een paskamer binnen gaan ik raad je aan om met dit weer niet met haar naar buiten te gaan al ze pas gedoucht heeft is veel te koud.

05-02-2008, 16:20


Nou ik gaf mijn zoontje bv en flesje, meestal bv en heel af en toe als ik hem niet kan voeden een flesje. Dus als ik naar buiten ging nam ik een flesje mee. En af en toe een flesje kolven deed ik ook wel. Zodat je niet begint te lekken als het etenstijd is voor je kind.

05-02-2008, 16:21

Citaat door miss_belgica:
Nou ik gaf mijn zoontje bv en flesje, meestal bv en heel af entoe als ik hem niet kan voeden een flesje. Dus als ik naar buiten ging nam ik een flesje mee. En af en toe een flesje kolven dded ik ook wel. Zodat je niet begint te lekken als het etenstijd is voor je kind.


en als je nou thuiskolft en neemt het flesje mee naar buitje wordt het dan niet koud om te geven?

05-02-2008, 16:25
je kan het ergens opwarmen in water, of zo en thermo tasje voor je fles

05-02-2008, 16:25

Citaat door Muhtajiba:
en als je nou thuiskolft en neemt het flesje mee naar buitje wordt het dan niet koud om te geven?


Nou ik kolfde af en deed het in een kleine thermos. Maar het was niet zo handig, daarom dat ik gewoon een flesje maakte van flesvoeding, die maakte ik dan te warm/heet. Tegen dat hij het nodig had was het afgekoeld en net goed. Ik kolfde wel af zodat ik niet zou lekken tijdens dat ik buiten ben, maar dat flesje liet ik dan in de koelkast voor later.

05-02-2008, 16:25

Citaat door b_karima:
je kan het ergens opwarmen in water, of zo en thermo tasje voor je fles



hmmm dus het is wel verstandig om een thermoflesje te kopen

05-02-2008, 16:26
Ben je al bevallen muhtajiba?

05-02-2008, 16:27

Citaat door unknown_layD:
Ben je al bevallen muhtajiba?


ja de 22e een knul genaamd ILias

05-02-2008, 16:28

Citaat door miss_belgica:
Nou ik kolfde af en deed het in een kleine thermos. Maar het was niet zo handig, daarom dat ik gewoon een flesje maakte van flesvoeding, die maakte ik dan te warm/heet. Tegen dat hij het nodig had was het afgekoeld en net goed. Ik kolfde wel af zodat ik niet zou lekken tijdens dat ik buiten ben, maar dat flesje liet ik dan in de koelkast voor later.


waarom vond je dat niet handig?

05-02-2008, 16:30



Citaat door Muhtajiba:
waarom vond je dat niet handig?

Nou, hangt ervan af waar je bent. Maar zo in het openbaar je flesje opendraaien en termos opendraaien overgieten enzo, was niet echt overal even handig. En als je al ergens binnengaat om zoiets te doen, wordt je nogal aangestaard hoor.

05-02-2008, 16:31

Citaat door Muhtajiba:
hmmm dus het is wel verstandig om een thermoflesje te kopen

die zijn echt handig die tasjes voor de fles heb er zelf ook een.

05-02-2008, 16:32

Citaat door miss_belgica:
Nou ik kolfde af en deed het in een kleine thermos. Maar het was niet zo handig, daarom dat ik gewoon een flesje maakte van flesvoeding, die maakte ik dan te warm/heet. Tegen dat hij het nodig had was het afgekoeld en net goed. Ik kolfde wel af zodat ik niet zou lekken tijdens dat ik buiten ben, maar dat flesje liet ik dan in de koelkast voor later.


maar die melk is dan maar een uurtje goed hoor, wat je dan beter kan doen, is de poeder, in eenboterhamzakje doen, of zo een blikje speciaal ervoor. en dan in het water mengen zodraje baby wil eten.

Pagina's : [1] 2 3