Bekijk volle/desktop versie : spoed!! alle hulp welkom



Pagina's : [1] 2

05-02-2008, 14:30
salam

ik kamp hier met een zwaar probleem. het gaat om het volgende ik ben zwanger , maar mn huwelijk is een ramp ik wil al een tijd kappen en daar heb ik hele goede redenen voor..

nu kan ik het niet aan om in mn eentje een kind op te voeden en ik zie mezelf ook niet blijven omwille van het kindje bij hem. ik zou dan echt ongelukkig leven..

ik ben zo erg tegen abortus, maar zit er nu wel over na te denken .ik type dit en ik huil er echt bij.. ik weet me gewoon geen raad meer

05-02-2008, 14:32


check je hoekje

05-02-2008, 14:34
aah dan had je niet zwanger moet worden joh! ik vind het echt zielig voor dat kindje, nu zit ie door jou en je man in de probleem, nee dat vind ik echt zielig. Weet je wel wat je je kind aan doet man! dat is echt zielig joh!

ga het goed maken met je man en concetreer daarop ipv je kind te gaan doden!

05-02-2008, 14:34
Aaah lieverd ; weet dat dit mektoub is & zie dit niet als een last maar als een zegening van Allah soubhanahou wa taala dat je een leven mag dragen.

U kind zal u nodig hebben & zeg niet dat je het niet aan gaat kunnen & wie weet zal deze kind jullie misschien wel dichter naar mekaar brengen.

05-02-2008, 14:37




Even rustig ...hoe lang speelt dit al...?

Hoe ver ben je in je zwangerschap...?
Een kind alleen opvoeden hoeft geen problemen te geven...

je leeft in Nederland er zijn hier tal van mogelijkheden en voorzieningen om als alleenstaande moeder door het leven te gaan!

Kunnen jij en je man niet meer verder samen...hebben jullie gepraat...?

Alsjeblieft neem geen overhaaste beslissingen...een kind krijgen is het aller aller mooiste geschenk van de hele wereld...moet je koesteren.

Je geeft aan dat je goede redenen hebt om te "kappen" wat zijn die redenen als ik zo vrij mag zijn..is er geen andere oplossing ...?

Heb je famillie vriendinnen die je kunnen bijstaan?

Heel veel sterkte

05-02-2008, 14:38

Citaat door StreetChic:
Aaah lieverd ; weet dat dit mektoub is & zie dit niet als een last maar als een zegening van Allah soubhanahou wa taala dat je een leven mag dragen.

U kind zal u nodig hebben & zeg niet dat je het niet aan gaat kunnen & wie weet zal deze kind jullie misschien wel dichter naar mekaar brengen.

bedankt schat voor je reactie, kijk ik zit hier zo erg mee en dat ik zwanger ben geworden is inderdaad een zegen van allah..

maar het is zo moeilijk ik kan het wel goed maken , maar dan weet ik dat ik mezelf moet opofferen en de rest van mn leven zwaar ongelukkig zal leven.. weet je ik weet het gewoon niet meer het is echt moeilijk

05-02-2008, 14:39
Weet hy al dat je zwanger bent dan? :

05-02-2008, 14:40

Citaat door StreetChic:
Aaah lieverd ; weet dat dit mektoub is & zie dit niet als een last maar als een zegening van Allah soubhanahou wa taala dat je een leven mag dragen.

U kind zal u nodig hebben & zeg niet dat je het niet aan gaat kunnen & wie weet zal deze kind jullie misschien wel dichter naar mekaar brengen.



Hier ben ik ook mee eens. Het is een ni3ma van Allaah. Natuurlijk, we weten wel niet wat er allemaal juist gebeurd daaro, Moge Allaah je bijstaan ougti !

05-02-2008, 14:40
kom je nog online schat?

05-02-2008, 14:41
meid ik zou het kind niet weghalen maar wel bij mn man weggaan als ik jou was.

05-02-2008, 14:42
Ik was ook tijdens me zwangerschap van me ex afgegaan, want het was werkelijk een hel en hij wilde dat ik abortus liet doen. Heb ik natuurlijk nooit doorgezet en ben nu zo blij met mijn kleine mooie meid. Alleen al haar oogjes.... Zoals eerder gezegd dit is Nederland, als alleenstaande moeder krijg je subsidie op verschillende dingen en kan je een uitkering aan vragen. Heb je geen familie waarbij je eventueel terecht kan? Geloof me, nu lijkt het onmogelijk, maar alles is mogelijk.... Het is even zwaar en doorbijten, maar na een tijdje zullen dingen beter gaan. Kijk naar mij
Pleeg asjeblieft geen abortus, ga van je man af als het echt niet zo verder kan en zorg voor jezelf en je kindje.

05-02-2008, 14:44

Citaat door ladyononiem:
salam

ik kamp hier met een zwaar probleem. het gaat om het volgende ik ben zwanger , maar mn huwelijk is een ramp ik wil al een tijd kappen en daar heb ik hele goede redenen voor..

nu kan ik het niet aan om in mn eentje een kind op te voeden en ik zie mezelf ook niet blijven omwille van het kindje bij hem. ik zou dan echt ongelukkig leven..

ik ben zo erg tegen abortus, maar zit er nu wel over na te denken .ik type dit en ik huil er echt bij.. ik weet me gewoon geen raad meer


Salaam aleikoum meid,

Als eerste vraag ik Allah je alle kracht en sabr te geven in deze zware tijd Amien

Meid momenteel lijkt het allemaal zo zwaar maar denk goed na over de beslisiingen die je neemt.

Het kindje wat je in je buikje draagt is al mektab en Allah heeft het zo gewild.

IK weet dat het heel moelijk is om in de situatie te zitten waar jij in zit.

Maar weet dat Allah maa sabarien is en een mens niet meer beproeft dan met wat hij of zij aan kan.

Ik weet niet wat voor problemen jij met je man hebt . Maar probeer al het mogelijke te doen om het samen uit te praten.

Ik wil je vragen om geduld te hebben en Allah te vragen om je te helpen in deze zware tijd..

InshaAllah kom je er samen uit met je man .

En als je voor jezelf besloten hebt om niet verder te kunnen met je man dan hoop ik dat je er inshallah met jezelf samen met je kindje een goede toekomst tegen moet gaat.

Nogmaals dit kindje is al mektab en je weet maar nooit waarom Allah je dit kindje heeft geschonken.

Allah maa sabarien oegti

Moge Allah de pijn verdraagzaam maken en jouw alle kracht en sabr geven Amien

En bega alsjeblieft niet de zonde door het kindje te laten weg halen er is maar 1 die over het leven en de dood beslist en dat is Allah

05-02-2008, 14:50



Citaat door ladyononiem:
salam

ik kamp hier met een zwaar probleem. het gaat om het volgende ik ben zwanger , maar mn huwelijk is een ramp ik wil al een tijd kappen en daar heb ik hele goede redenen voor..

nu kan ik het niet aan om in mn eentje een kind op te voeden en ik zie mezelf ook niet blijven omwille van het kindje bij hem. ik zou dan echt ongelukkig leven..

ik ben zo erg tegen abortus, maar zit er nu wel over na te denken .ik type dit en ik huil er echt bij.. ik weet me gewoon geen raad meer



Nu weet je je geen raad, maar op het moment dat het kind er is zul je deze dankbaar zijn.

Alleen jij weet wat er aan de hand is en als er geen oplossing is, dan zul je alleen doormoeten. Velen voor jou hebben dit zelfs met 5 kinderen kunnen klaren.

Een kind is een zegen en hiervoor moet je dankbaar zijn. In Nederland zul je geen honger lijden en de voorzieningen zijn

05-02-2008, 14:55

Citaat door noechanarif:
Nu weet je je geen raad, maar op het moment dat het kind er is zul je deze dankbaar zijn.

Alleen jij weet wat er aan de hand is en als er geen oplossing is, dan zul je alleen doormoeten. Velen voor jou hebben dit zelfs met 5 kinderen kunnen klaren.

Een kind is een zegen en hiervoor moet je dankbaar zijn. In Nederland zul je geen honger lijden en de voorzieningen zijn


alle eerst bedankt voor jullie reacties waardeer ik echt, maar ik denk niet aan de financiele kant dat zit echt goed, geloof me..

maar ik wil niet zo jong zijn en al met een kind zitten alleen...oef het is zo moeilijk echt waar

05-02-2008, 15:00

Citaat door ladyononiem:
alle eerst bedankt voor jullie reacties waardeer ik echt, maar ik denk niet aan de financiele kant dat zit echt goed, geloof me..

maar ik wil niet zo jong zijn en al met een kind zitten alleen...oef het is zo moeilijk echt waar




Begrijp dat dit een zeer ongelukkige situatie is, maar je hebt er ook voor gekozen om jong te trouwen en zwanger raak je niet zomaar. Buiten dat is het mekteb van allah ta3ala en hiervoor moet je dankbaar zijn.

Pagina's : [1] 2