Bekijk volle/desktop versie : Een kind van vijf weet nu al van seks!



Pagina's : [1] 2

05-02-2008, 10:55
Zo! Echt erg, ze weten echt zoveel! Laatst nog een meisje in de moskee. Ze kwam met haar moeder mee en ze kwam naast me zitten. Zei ze in me oor: "Ja, wat doen ze op een huwelijksnacht?" .. Ik keek echt zo: Ik antwoordde: "Ja, ze gaan een beetje t.v kijken en praten.. en eten fruit want dat helpt echt goed voor als ze moe worden." (gewoon beetje onzin)

En toen antwoordde ze: "Helemaal niet, ze doen gewoon aan SIEKES!!! (sex) "

Ik wist niet wat ik hoordde!

05-02-2008, 13:03

hahaha

05-02-2008, 13:05

Citaat door Tawayaresh:
Zo! Echt erg, ze weten echt zoveel! Laatst nog een meisje in de moskee. Ze kwam met haar moeder mee en ze kwam naast me zitten. Zei ze in me oor: "Ja, wat doen ze op een huwelijksnacht?" .. Ik keek echt zo: Ik antwoordde: "Ja, ze gaan een beetje t.v kijken en praten.. en eten fruit want dat helpt echt goed voor als ze moe worden." (gewoon beetje onzin)

En toen antwoordde ze: "Helemaal niet, ze doen gewoon aan SIEKES!!! (sex) "

Ik wist niet wat ik hoordde!

swaten zijn het

05-02-2008, 13:08
en wat zijn swaten haha :P

05-02-2008, 13:10


Citaat door AliB17:
en wat zijn swaten haha :P

dat ben jij der een van

05-02-2008, 13:21
Serieuss? O my allah ik wist pas alles toen ik een puber was

05-02-2008, 13:22

Citaat door MarOcia^:
Serieuss? O my allah ik wist pas alles toen ik een puber was

we leven in een rare wereld

05-02-2008, 13:27

Citaat door ouijda_z:
we leven in een rare wereld


Ja, helaas wel, maar Tawayaresh hoe kan dat dat zij het nu al weet? Pas 5 jaar!?

05-02-2008, 13:38
haha snap er nu helemaal niks meer van haha :P

05-02-2008, 13:38

Citaat door AliB17:
haha snap er nu helemaal niks meer van haha :P

hoeft ook nie

05-02-2008, 13:47

Citaat door AliB17:
haha snap er nu helemaal niks meer van haha :P


Wat valt er te snappen? 5-jarige meisje die weet nu al van seks, dat is het

05-02-2008, 13:48

Citaat door MarOcia^:
Wat valt er te snappen? 5-jarige meisje die weet nu al van seks, dat is het

neej dat bedoelt hij nie,ik zij het zijn egt swaten toen zij hij wat is nou weer swaten

05-02-2008, 13:49


Citaat door ouijda_z:
neej dat bedoelt hij nie,ik zij het zijn egt swaten toen zij hij wat is nou weer swaten


owww whaha

05-02-2008, 14:13

Citaat door Tawayaresh:
Zo! Echt erg, ze weten echt zoveel! Laatst nog een meisje in de moskee. Ze kwam met haar moeder mee en ze kwam naast me zitten. Zei ze in me oor: "Ja, wat doen ze op een huwelijksnacht?" .. Ik keek echt zo: Ik antwoordde: "Ja, ze gaan een beetje t.v kijken en praten.. en eten fruit want dat helpt echt goed voor als ze moe worden." (gewoon beetje onzin)

En toen antwoordde ze: "Helemaal niet, ze doen gewoon aan SIEKES!!! (sex) "

Ik wist niet wat ik hoordde!
Jeh Swa.,.

05-02-2008, 15:34
dat meisje is maar een uitzondering hoor, ik heb veel kinderen in de familie en ook zelf kinderen, de oudste is vijf en die weet totaal niks. dus het ligt wel aan de opvoeding.

ik was veertien en ik dacht nog steeds dat je zwanger werd door een pilletje te nemen (dat werd ons toen wijsgemaakt). echte discussie op school gehad met andere meisjes die beweerden dat het door een soort lichaamscontact kwam. ik natuurlijk denken: goh, die zijn zo dom, die weten niet dat je zwanger werd van een pil! hahahaha

Pagina's : [1] 2