Bekijk volle/desktop versie : Een blauwtje lopen

Pagina's : [1] 2

07-02-2002, 17:36
Wie is dit overkomen, hoevaak en hoe ging het. Was het gewoon een keiharde verschutting, een subtiele afwijzing of een negering?

Voordat de vragen komen, zelf heb ik nooit iets extreems meegemaakt voor zover ik me kan herrinneren, jullie weten toch dat ik heel verlegen ben en niet snel een move zal maken...

08-02-2002, 22:15

Haha Leila,

goed uitgelegd.
Voor uitleg krijgt je 10 op 10.
Of jouw blauwtje iets met Roy z'n vraag te maken heeft, daar heb ik m'n grote twijfels over.

En Roy,
jij verlegen??

08-02-2002, 22:46
Hoi allemaal.....

Ik heb gelukkig nog nooit een blauwtje gelopen.....
Oke tot nu toe dan he, ik ga het nu maar afkloppen....
Want you'll never know..

groetjes ....... (Mounia)

09-02-2002, 01:00
Blauwtje lopen is me nooit overkomen..laat staan erover dromen..maar het is gelukkig nooit zover gekomen..Het is niets om je te schamen..iedereen kan dat beamen...allen tesamen..maar niet door de ramen...Roy jij verlegen..?...Wie kan jou nu negeren...Ging je mij niets iets leren..?..Of zal ik het vragen aan de heren..Als ze maar niet beginnen met imponeren en domineren...het kan me toch niet deren..Ik ga slapen moet morgen vroeg uit de veren..

04-03-2002, 16:04

Hallo allemaal
Ik heb genoeg blauwtjes gelopen hoor,een vb:
Ik was op school en het was nog winter en het sneeuwde en het was glad,dus ik wou naar de kantine en ga via de trap ineens glee ik uit naar voren en een andere meisje kwam naar boven en mijn handen kwamen precies op haar borsten gatver als ik daar nog aan denk gelukkig herkent ze me niet meer.
Haar eerste reactie was hallo,ik zei tegen haar denk maar niet dat ik het met plezier deed hoor kind!
Maar ik heb altijd pech met die trappen op school of ik zak met mijn voet door vooral als mensen in Marokko je zitten aan te gapen.
Maar ik hoor nog van jullie

xxxxIlham

04-03-2002, 16:41

Citaat:
Origineel gepost door Maroczina17
Hallo allemaal
Ik heb genoeg blauwtjes gelopen hoor,een vb:
Ik was op school en het was nog winter en het sneeuwde en het was glad,dus ik wou naar de kantine en ga via de trap ineens glee ik uit naar voren en een andere meisje kwam naar boven en mijn handen kwamen precies op haar borsten gatver als ik daar nog aan denk gelukkig herkent ze me niet meer.
Haar eerste reactie was hallo,ik zei tegen haar denk maar niet dat ik het met plezier deed hoor kind!
Maar ik heb altijd pech met die trappen op school of ik zak met mijn voet door vooral als mensen in Marokko je zitten aan te gapen.
Maar ik hoor nog van jullie

xxxxIlham
dit noemen ze een blunder.

13-02-2003, 23:01

dacht ff dat roy er weer was

13-02-2003, 23:26
NOU IK WAS EEN KEER IN DE BIB EN IK BEWOOG HEEN EN WEER MET ME STOEL,OPEENS VERLOOR IK EVENWICHT EN VIEL KEIHARD NAAR ACHTEREN EN IK HAD EEN ROK AAN DAT WAS ERGGGGGGG MET ME BENEN IN DE LUCHT EN ME ROK HELEMAAL NAAR BOVEN,ME xxxx DEED PIJNNNN EN ME RUG WAYAA EN WEET JE HOEVEEL MENSEN ERWAREN OM ONS HEEN.

MAAR JAH KAN EENS GEBEUREN

13-02-2003, 23:38
ook dat noemen ze een blunder

13-02-2003, 23:42

Citaat:
Origineel gepost door SaraZena
ook dat noemen ze een blunder
En welke blunder heb jij gemaakt

13-02-2003, 23:51

Citaat:
Origineel gepost door angel21
En welke blunder heb jij gemaakt
lieve angel, deze topic gaat over over blauwtjes lopen en niet over blunders, dus je begrijpt natuurlijk wel dat ik hier nu geen antwoord op kan geven

14-02-2003, 00:00

Citaat:
Origineel gepost door kickboxgirl
NOU IK WAS EEN KEER IN DE BIB EN IK BEWOOG HEEN EN WEER MET ME STOEL,OPEENS VERLOOR IK EVENWICHT EN VIEL KEIHARD NAAR ACHTEREN EN IK HAD EEN ROK AAN DAT WAS ERGGGGGGG MET ME BENEN IN DE LUCHT EN ME ROK HELEMAAL NAAR BOVEN,ME xxxx DEED PIJNNNN EN ME RUG WAYAA EN WEET JE HOEVEEL MENSEN ERWAREN OM ONS HEEN.

MAAR JAH KAN EENS GEBEUREN
:melig: ..

14-02-2003, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door angel21

dacht ff dat roy er weer was
Ja, dat dacht ik ook...niet dus!

Maar eh, een blauwtje heb ik nog nooit gehad, blunders wel, legio's....

14-02-2003, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door SaraZena
lieve angel, deze topic gaat over over blauwtjes lopen en niet over blunders, dus je begrijpt natuurlijk wel dat ik hier nu geen antwoord op kan geven

hmmmm yek, ik ga speciaal voor jou en jouw blunders een topic openen

14-02-2003, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Ja, dat dacht ik ook...niet dus!

Maar eh, een blauwtje heb ik nog nooit gehad, blunders wel, legio's....
laten we het niet over blunders hebben

daar ben ik namelijk heel goed in

Pagina's : [1] 2