Bekijk volle/desktop versie : De Haan over afzegging Aissati: 'Krijg de hik'



Pagina's : [1] 2

04-02-2008, 23:16

Citaat:
04/02/2008 09:15

De afzegging van Ismail Aissati voor de oefeninterland van het olympisch team in en tegen Italië is niet in goede aarde gevallen bij bondscoach Foppe de Haan.

'Als ik zo'n afzegging binnenkrijg, denk ik: krijg de hik. Maar verder is het niet verstandig hier dingen over te zeggen', zegt De Haan in De Telegraaf. 'Ismail is fit, maar voelt zich niet superfit. Hij wil liever een week bij PSV trainen dan met ons mee, omdat hij door blessures in de PSV-selectie misschien zaterdag zijn kans krijgt.'

De Haan verder: 'Ik ben het er niet mee eens, maar kan er niks aan doen. Als een club een speler tegenhoudt, kun je hem opeisen. Als een speler zelf niet wil, houdt alles op. Ik kan best begrijpen dat een voetballer bij zijn club wil vechten voor zijn kans, maar dit kán gewoon niet.'

'Als je wordt uitgenodigd, moet je daar trots op zijn. Op het EK van Jong Oranje heeft hij twintig minuten gespeeld. Daarna is hij uit beeld geraakt, ook bij PSV. Ik wilde kijken hoe Ismail erop stond.' Of De Haan Aissati in de nabije toekomst nog zal selecteren, wilde de bondscoach niet prijsgeven: 'Behalve dat ik spelers meeneem naar Peking die graag willen en zich doorontwikkelen.'

Sinds het afgelopen najaar is er geen sprake meer van een hechte relatie tussen De Haan en Aissati, wiens instelling met betrekking tot vertegenwoordigende elftallen ook toen al door de Fries in twijfel werd getrokken.
Opzouten met dat onbetrouwbare gastje.

04-02-2008, 23:23


Zeker een onbetrouwbare flikker die Foppe....ook wel bekend als het FOPPEN van zijn geselecteerde. Maarja ook goed van Aisatti, PSV is inderdaad belangrijker dan het Nederlands Elftal. Gewoon Aisatti niet selecteren meer en kiezen voor Marokko!

05-02-2008, 04:59
Maghreb Kiezen Jongen!

05-02-2008, 10:36
De hik krijgen, weyaaaaaaw, heftig.

05-02-2008, 11:03


Droogkloot die Haan! Ik snap Aissati ook niet meer man, PSV zit vol concurrentie en ja zo'n kans in Peking is goud waard, maar ja zijn eigen keus dus..

05-02-2008, 11:07
Aisatti kiezen voor marokko

05-02-2008, 11:53
tjaaaaah ik zou niet voor marokko gaan moet je eerlijk zeggen
....maargoed dat is zijn keus wat hij doet......

05-02-2008, 13:11
De vraag is niet of Aissatti zal kiezen voor Marokko, maar of die Maffia Bond van Marokko kiest voor Aissatti en andere talentvolle goede voetballers. EN daar heb ik een hard hoofd in! Michel kan wel zeggen de bezem gaat erdoorheen en bla bla, maar ik verwacht gewoon straks tijdens de WK kwalificatie voor 2010 dezelfde gehaktballen als Hadji, Lembarki, Kissi, Kharja en consorten..

05-02-2008, 15:37
Krijg de hik hahahaha

05-02-2008, 15:41
Krijg een pik op je voorhoofd, Foffe de Zeb.

Alsof hij bepaalt wat Aissati moet kiezen. Hij probeert hier een beetje Aissati onder druk te zetten, 3la clown. Aissati is denk ik wel meer gewend.

Nog een reden om voor Marokko uit te komen.

05-02-2008, 15:58
die aissati is echt dom, heel Nederland lacht m onderhand wel uit en toch wil ie niet kiezen.

05-02-2008, 16:19

Citaat door AlHoceima_Boy:
Maghreb Kiezen Jongen!


de kans is klein makker.. aisatti ontvangt namenlijk eurosport

05-02-2008, 16:23



Citaat door Fietsss:
de kans is klein makker.. aisatti ontvangt namenlijk eurosport

.

05-02-2008, 16:24
Misschien beginnen de eerste haarscheurtjes te komen. Marokko grijp je kans zou ik zeggen.

05-02-2008, 16:26

Citaat door Prodigy:
.




wie nu nog voor marokko kiest verklaar ik nog gekker
dan Joran of niet?

Pagina's : [1] 2