Bekijk volle/desktop versie : Ik denk dat mijn verloofde gay is...



Pagina's : [1] 2 3 4

04-02-2008, 19:55
We zijn al 3 jaar bij elkaar. Meteen bij de eerste ontmoeting voldeed hij aan de perfecte plaatje, maar niet wetend wat er in de komende jaren zou gaan gebeuren











Goed dat je bij deze topic bent beland! BAHHHH JAKKESSS

wat zijn mannen toch een stel vieze wezens kunnen jullie nou nooit een keer van julie bokito lala afblijven en maar krabben in het openbaar.

Ik snap best dat het kietelt, maar maak nou eens goed gebruik van je Gillette mach 3, er zitten tenslotte niet voor de lol 3 vrij scherpe mesjes.

Echt vies overal zie je het, op centraal in de supermarkt, op school. Hou die handen eens boven tafel!

04-02-2008, 19:57


waar heb jij t allemaal over?

04-02-2008, 19:58
Dileila, bitch.




Zo smerig is dat. Zal vast door de stoppels komen daar.

04-02-2008, 19:59

Citaat door Dileila:
We zijn al 3 jaar bij elkaar. Meteen bij de eerste ontmoeting voldeed hij aan de perfecte plaatje, maar niet wetend wat er in de komende jaren zou gaan gebeuren











Goed dat je bij deze topic bent beland! BAHHHH JAKKESSS

wat zijn mannen toch een stel vieze wezens kunnen jullie nou nooit een keer van julie bokito lala afblijven en maar krabben in het openbaar.

Ik snap best dat het kietelt, maar maak nou eens goed gebruik van je Gillette mach 3, er zitten tenslotte niet voor de lol 3 vrij scherpe mesjes.

Echt vies overal zie je het, op centraal in de supermarkt, op school. Hou die handen eens boven tafel!



04-02-2008, 20:00



Citaat door A7MOESH:
Dileila, bitch.




Zo smerig is dat. Zal vast door de stoppels komen daar.


wuhahah stoppels

04-02-2008, 20:00

Citaat door A7MOESH:
Dileila, bitch.




Zo smerig is dat. Zal vast door de stoppels komen daar.



Shem iediekemren 3ad!

04-02-2008, 20:04

Citaat door Sweet_lailaatje:
Shem iediekemren 3ad!
Hi ma lah? Waar komt het anders door.



Ma ghaasen dhinni thishi nigh?

04-02-2008, 20:06

Citaat door A7MOESH:
Hi ma lah? Waar komt het anders door.



Ma ghaasen dhinni thishi nigh?


Ik kom niet meer bij ska gafi![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Thisi? Allah oe a3lam! Watesineth mien gedmen ini 'n rwekt a!

04-02-2008, 20:08
teken van gebrek aan hygiene

04-02-2008, 20:09

Citaat door Sweet_lailaatje:
Ik kom niet meer bij ska gafi![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Thisi? Allah oe a3lam! Watesineth mien gedmen ini 'n rwekt a!

Nee, ik ga over m'n nek als ik zie dat ze daar krabben. Dan wil ik echt izjen akkeshoeth pakken en daar slaan.


Ik hoef het niet eens te weten.

04-02-2008, 20:10

Citaat door A7MOESH:
Nee, ik ga over m'n nek als ik zie dat ze daar krabben. Dan wil ik echt izjen akkeshoeth pakken en daar slaan.


Ik hoef het niet eens te weten.


Doet me denken aan toen ik vroeger op de moskee zat, mijn leraar daar zat ook constant in zijn ballen te graaien, tfoe toega ieked3ajied oer!

04-02-2008, 20:12

Citaat door Sweet_lailaatje:
Doet me denken aan toen ik vroeger op de moskee zat, mijn leraar daar zat ook constant in zijn ballen te graaien, tfoe toega ieked3ajied oer!


Oke dat kan dus echt niet.



Ze hebben daar toch zo'n stok om a3moed mee uit te delen? Had je hem mee moeten slaan.

04-02-2008, 20:14


aandacht te weinig

04-02-2008, 20:15

Citaat door A7MOESH:
Oke dat kan dus echt niet.



Ze hebben daar toch zo'n stok om a3moed mee uit te delen? Had je hem mee moeten slaan.



Nee was echt ranzig...[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Hij sloeg mij daar een keer mee keihard omdat ik een broek aanhad naar de moskee ik was echt nog maar 7 ofzo Nigest ie beba en toen hoefde ik niet meer naar koraanles, mijn leven was gered

04-02-2008, 20:20
Dat is bewijs dat we zelfhygiene hebben
Als een man niet af en toe friemelt betekent het 2 dingen.... Of hij scheert niet, of hij heeft een kleine piemel.

Pagina's : [1] 2 3 4