Bekijk volle/desktop versie : Moslims stimuleren/prijzen van kleinsaf haat tegen joden



04-02-2008, 18:14
- Salaam alaykum
Moge Allah zijn genade en zegeningen met jou zijn
- Wat is jouw naam?
Basmallah
- Hoe oud ben je, Basmallah?
Drie en een half
- Ben je moslim?
Ja
- Basmallah, ken jij joden?
Ja
- Heb je hen graag?
Nee
- Waarom niet?
Daarom
- Omdat ze wat zijn?
Omdat ze apen en varkens zijn

Conclusie: Basmallah, Allah zij geprezen Moge Allah haar zegenen

bekijk dit en veel meer racisme in deze reportage over de arabische televisiezenders die jodenhaat stimuleren en prijzen

http://www.youtube.com/watch?v=6hpFeHvAEPk

04-02-2008, 18:23


Ja natuurlijk ALLE moslims weer he

04-02-2008, 18:38

Citaat door Chinatown:
Ja natuurlijk ALLE moslims weer he

de moslims een weet mij een vraag

27-03-2008, 23:41
kijk eens aan, geert wilders heeft in zijn film dit fragmentje gebruikt dat ik 2 maanden geleden gepost heb. mooi zo.

28-03-2008, 00:23



Citaat door djoko:
kijk eens aan, geert wilders heeft in zijn film dit fragmentje gebruikt dat ik 2 maanden geleden gepost heb. mooi zo.

Tsja, er is nu eenmaal een oorlog aan de gang en de sympathie van de Arabieren ligt begrijpelijkerwijs niet bij de Isreali's. Tijdens WOII maakte Hollywood ook erg onaardige filmpjes over de Duitsers.

28-03-2008, 00:33
Die ene journalist of onderzoeker vertelt wel onwaarheden hoor. Hij beweert dat sommige Joden in apen (en zwijnen) veranderd werden omdat zij niet in de boodschap van de Profeet vrede en zegeningen over hem geloofden. Dit klopt dus niet aangezien die tekenfilm over de Joden van vroeger gingen die aan de kuststad Jaffah in apen en zwijnen werden veranderd volgens de koran omdat zij de sabbat overtraden.