Bekijk volle/desktop versie : Dringende vraag, voor alle getrouwde vrouwen



03-02-2008, 23:57
ik wil graag in contact komen met vrouwen, waarvan hun mannen alcohol drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb al eens eerder een topis hierover gemaakt, maar iedereen schijnt de perfecte man te hebben.
Ik heb ht heel erg moeilijk om het allemaal in de hand te houden, en mijn eigen te beheersen.
wil graag advies van vrouwen, die dit ook hebben meegemaakt, en wat hun ervaringen zijn.

Zazakom allah 7airan

04-02-2008, 00:14


Moge Allah swt je helpen insha allah

Alhamdl mijn echtgenoot nuttigt geen alcohol... hij houdt zich verreweg van mensen die dat doen alhamdl. Maar wat voor advies wil je? wil je gewoon ervaringen uitwisselen/luisterd oor of wil je het probleem aanpakken?? en wat heb je al evt geprobeerd, misschien dat wij je ook kunnen helpen?

04-02-2008, 22:02
ik wil het probleem aanpakken. Ik wil dat ht allemaal gewoon stopt, weet je wel.
ik heb op verschillende manieren met hem gepraat, ruzie gemaakt en elke keer is het van, ok sorry ik doe mijn best om te stoppen.

wat ik heb gedaan, ik ben ver weg verhuisd van zijn vrienden, waarvan hij contact heeft, want hij drinkt alleen als hij met zijn vrienden.

ook geen succes.

ik ben gewoon moe van dit alles, en ik wil graag weten hoe andere vrouwen hier mee omgaan en hiermee kunnen leven.

zazaki allah 7airan

05-02-2008, 13:49

Citaat door Moslima22:
Moge Allah swt je helpen insha allah

Alhamdl mijn echtgenoot nuttigt geen alcohol... hij houdt zich verreweg van mensen die dat doen alhamdl. Maar wat voor advies wil je? wil je gewoon ervaringen uitwisselen/luisterd oor of wil je het probleem aanpakken?? en wat heb je al evt geprobeerd, misschien dat wij je ook kunnen helpen?




Propt het maar dieper in jeezes.

05-02-2008, 13:52


Ik ben geen expert ofzo, maar kan je hem niet beter naar een afkickkliniek brengen? Ik weet dat het bij ons Marokkanen 7soema is, maar soms is het wel het beste