Bekijk volle/desktop versie : ik mis hier een paar dames zoals yummnaa en



03-02-2008, 19:08
salaam,

ik mis hier een paar dames zoals yummnaa en nadorhalfbloed,missriffia en sanae b. en nog vele andere meiden ik vraag mij af hoe het met hun gaat sinds ze een kindje hebben .
we hadden veel kontakt vanwege hun kinderwens vandaar

03-02-2008, 19:35



Citaat door nadorhalfbloed:
Salam alikoum lieverd, dat is toevallig, ik kwam hier ff een kijkje nemen en zie deze topic!

Het gaat heel goed met ons elhamdulilah! Firdaous is al weer 4 maanden tbarkAllah, ze draait al zelf op haar buikje sinds ze 3,5 maand is, en vandaag draaide ze voor het eerst weer zelf terug op haar buikje, elhamdulilah.
Ze lacht veel en maakt veel geluidjes, brabbelen en zo, en ook heel schel gillen hahaha echt grappig, ze ontdekt haar eigen stemmetje nu.
Ik ben nog niet begonnen met bijvoeding ook al is ze 4 maanden. Ze heeft waarschijnlijk koemelkallergie, en daarom mag ik pas met 6 maanden beginnen met bijvoeding. En sowiso vind ik 6 maanden ook best om dan pas te beginnen.

En hoe is t met jou verder? Bevalt het nog steeds in Belgie? al helemaal gewend daar?

Dikke kus wa salaam alikoum



salaam lieverd, he he eindelijk , ik ben blij dat het goed met jullie gaat en met je prinsesje tbarkaallah wel lief zoals je zei met geluiden etc.
ik zie het al voor me veel bij mijn neefjes en nichtjes gezien.
alleen jammer dat ze koemelk allergie heeft maar inchaalah gaat het wel over.
ik had je gemist ik vroeg mij af hoe het leventje nu is sinds je een kindje hebt hoe dat allemaal voelt vandaar.
maar ben blij van je te horen .
belgie ja dat went wel , leer nu elke keer meer mensen kennen en binnenkort komt er een vriendin uit nl hier wonen zij is kapster zij gaat hier een kapsalon openen wel gezellig
en mischien ook nog een nichtje van mij die komt hier inchaallah ook hier wonen en ik leer hier ook mensen kennen dus het went wel. hamdoulillah.
en slaapt firouss lekker door snachts of huilt ze nog wel beetje?
nog geen kriebels voor een 2e kindje?

liefs dina