Bekijk volle/desktop versie : definitie van player



Pagina's : [1] 2 3

03-02-2008, 18:10
wat si een player nou precies

03-02-2008, 18:11


Speler. Hij speelt dus spelletjes met de dames, maar als je van de voren aangeeft wat je precies wil met de dame ben je gewoon een heer.



Ajuuuuus.

03-02-2008, 18:11
Dat zijn jongens die niet weten wat ze willen.

03-02-2008, 18:12

Citaat door Hipstardluxe:
Speler. Hij speelt dus spelletjes met de dames, maar als je van de voren aangeeft wat je precies wil met de dame ben je gewoon een heer.



Ajuuuuus.



Grappenmaker.

03-02-2008, 18:17



Citaat door xxmouniaxx:
Zodat jij der een kan worden dan .


Heb heerlijk geslapen ..jij .
nee man ik wil wete of ik er een ben of was of word of wat dan ook. ja heerlijk geslape als een roos

Citaat door Hipstardluxe:
Speler. Hij speelt dus spelletjes met de dames, maar als je van de voren aangeeft wat je precies wil met de dame ben je gewoon een heer.



Ajuuuuus.
wat voor spelletjes, ganzebord ens??

Citaat door smaraagd:
Dat zijn jongens die niet weten wat ze willen.
explain

Citaat door ________:
Trieste mensen.

03-02-2008, 18:19
Ik vind dat n man pas ze3hma player is als die een relatie heeft of getrouwt is en gaat met andere vrouwen om.

03-02-2008, 18:20

Citaat door smaraagd:
Dat zijn jongens die niet weten wat ze willen.
daar is toch niets mis mee

03-02-2008, 18:20

Citaat door Hipstardluxe:
Speler. Hij speelt dus spelletjes met de dames, maar als je van de voren aangeeft wat je precies wil met de dame ben je gewoon een heer.



Ajuuuuus.


Ik ben het wel met je eens. Wanneer een jongen van het begin aangeeft dat hij alleen maar met die meid is om lol te trappen en geen serieuze bedoelingen heeft met haar dan weet die meid ook dat ze hem niet op de stoep hoeft te verwachten met de suiker. Hij is in mijn ogen dan geen player. Hij speelt het spel niet alleen, maar samen met haar.

03-02-2008, 18:20
Ik vind een jongen die 5 meisjes heeften met geen 1 een vaste relatie geen player eerlijk gezegt denk eerder zoekende maar in de verkeerde richting.

03-02-2008, 18:21
k weet nou nog steeds niet

03-02-2008, 18:21

Citaat door Oujdia_Breda:
Ik ben het wel met je eens. Wanneer een jongen van het begin aangeeft dat hij alleen maar met die meid is om lol te trappen en geen serieuze bedoelingen heeft met haar dan weet die meid ook dat ze hem niet op de stoep hoeft te verwachten met de suiker. Hij is in mijn ogen dan geen player. Hij speelt het spel niet alleen, maar samen met haar.





JA DIE VARRIANT KAN OOK NOG

03-02-2008, 18:22
Mannen die niet weten wat ze willen hebben geen doel. Dus krikken en flirten er maar op los. Als ze weten dat ze willen praktiseren bijvoorbeeld. En willen werken aan hun toekomst, dan gaan ze hun tijd niet verspillen aan iets doms of iets tijdelijks . Dan weten ze wanneer ze tijd moeten besteden aan een dame, als het dus echt iets is. Dan weten ze wat ze willen. En gaan ze ook niet playen/spelen met dames.

Mannen die met meiden spelen, of er een hoop tegelijk nemen. Kicken op elke aandacht die ze maar kunnen krijgen. Bevredigd hun ego, en vergeten waar het leven nou echt om draaid. Dit gaat zo een gewoonte worden dat ze niet meer weten wat ze willen. Dus hebben geen doel voor ogen.

Duidelijk?

03-02-2008, 18:22



Citaat door smeagol:
wat si een player nou precies

een persoon die met andere speelt

03-02-2008, 18:22
Gewoon een speler.

Jij hebt zeker pas een playstation gekregen of niet?
In de meeste gevallen ben jij player 1.

Dan staat er dus player 1 vs. COMPUTER
Als je met 1 van je 12 broertjes speelt staat er player 1 vs player 2
Dan ben jij dus 1 en je broertje 2.



03-02-2008, 18:22
Een player is een mannelijke xxxx en denkt ze3hma hij is stoer.

Pagina's : [1] 2 3