Bekijk volle/desktop versie : Column: Een nieuwe teleurstelling



Pagina's : [1] 2

03-02-2008, 17:28


Hetgeen waar veel Marokkaanse supporters voor hadden gevreesd is gebeurd. Marokko is uitgeschakeld na verlies tegen gastland Ghana. Spelers, technische staf en al helemaal de Marokkaanse supporter moesten wederom een enorme teleurstelling verwerken. Men had grote verwachtingen na de fantastische voorbereidingen in Frankrijk en Marokko. De 2-2 tegen Frankrijk, de 3-0 tegen Senegal en de overwinningen op Zambia en Angola in Marokko deed ons, de supporters en de spelers veel vertrouwen doen opwekken.


Lees verder http://www.atlas-voetbal.nl/index.php?p=columns&item=5

03-02-2008, 17:37


gaat ie dat stuk van safri in zn column zetten

03-02-2008, 17:47
''Misschien moeten we schuld bij de keepers zoeken of scheidsrechters! Wij Marokkanen zoeken altijd een nieuw excuus om aan te geven waarom het nu weer fout is gegaan.''


03-02-2008, 20:03

Citaat door xladyxtetouanx:
''Misschien moeten we schuld bij de keepers zoeken of scheidsrechters! Wij Marokkanen zoeken altijd een nieuw excuus om aan te geven waarom het nu weer fout is gegaan.''




Moulay he

03-02-2008, 20:14


Mooie column!

03-02-2008, 20:31
Is er dan geen enkele schrijver te vinden die een foutloze column kan schrijven? Ik bedoel de inhoud is duidelijk, maar de vormgeving is afgrijselijk. De, die, dat, het worden te pas en te onpas gebruikt. Het hele stuk puilt uit van de taalfouten en oogt daarmee behoorlijk amateuristisch. Kom op een beetje kennis van de Nederlandse taal is toch niet teveel gevraagd......

03-02-2008, 23:22
wie is Moulay?

03-02-2008, 23:28
er is afgunst in de ploeg lembarki zei dat sommige spelers zich niet druk maakte bij de uitschakeling en zeer nocalant op traing waren verklaard genoeg wat voor instelling sommige spelers hebben

04-02-2008, 18:23

Citaat door Escapiste:
Je zegt het prima, het is afgrijselijk, en daarom lees ik niks op die site. No hard feelings.



Niemand heeft je gevraagd om te komen, de cijfers zeggen genoeg hoeveel mensen er wel komen, die ons werk normaal respecteren. Als er volgens jouw "veel" fouten in staan, beteknt het niet dat we 'CTRL-C+ CTRL-V' gaan hanteren.

04-02-2008, 18:56

Citaat door Escapiste:
Grappig, want wanneer heb ik dat van je gevraagd?

Met alle respect, mensen die jouw site bezoeken, ehh.. hebben zelf niks door denk ik. Want het stoort, en leest daarom totaal niet prettig. Maar het zal me allemaal worst wezen, je hoeft je niet aangevallen te voelen door mijn mening. Zoals zelfs jij prima kunt zien heb ik me enkel bij die Meknes_ Riffie aangesloten. Maar mijn zinnetje zit jou natuurlijk weer meer dwars.

Amateurs.



Ewa als je 'kopieer-nieuws' wilt volgen ga je maar naar je schoothondjes. Geen probleem

Ik voel me niet aangevallen, het gaat erom op de manier hoe jij je bij je mensen (kontelikkers?) aansluit

04-02-2008, 18:59
safri de man met ervaring

04-02-2008, 19:02

Citaat:
De Olympische sterren als El Ahmadi, El Zhar en Benjelloun waren nog niet klaar voor de Afrika Cup volgens Michel. Maar zijn Zerka (die zelden speelt), Kissi en Lembarki dan wel geschikt voor de Afrika Cup?
wat praat je, Lembarki is geweldig!

04-02-2008, 19:13



Citaat door Escapiste:
Omdat ik een eigen mening heb?

Keep up the nonsense. Na al die tijd nog geen letter verbetering haha.



Goed dat je niet ontkent

04-02-2008, 20:21

Citaat door Escapiste:
Begrijpend lezen is dus even bagger als de grammatica, spelling en interpunctie op jouw site. Er staat wel degelijk een ontkenning. Hup, geen zin in kleuters.



Je weet niet waar ik het over heb

04-02-2008, 20:25
Ahum Henry, heb je een columnist nodig? Ik heb wordpad 2006 met grammaticacontrole??

Pagina's : [1] 2