Bekijk volle/desktop versie : wat zouden jullie doen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

02-02-2008, 23:44
Ik ben echt kwaad

de nicht van mijn man had problemen met haar computer en vroeg hem of hij dat wou maken.
ze heeft de computer hier bij ons thuis gelaten dus hebben we de comp al een paar dagen, nou gisteren heb ik die comp gebruikt dan heb ik verkeerd geklikt en kom ineens aan haar foto´s . foto´s van haar en nog een andere nicht ze waren net hoeren en hadden foto´s van hun eigen gemaakt zonder kleren.
Nu ben ik zo kwaad op haar en op mijn man ik ben zo woedend.

Wat zouden jullie doen.

02-02-2008, 23:47


Verwittigen dat ze dat ding komt terug halen en er niks aan doen, als ze reden vraagt kan je het aanhalen.

02-02-2008, 23:49

Citaat door nadcopenhagen:
Ik ben echt kwaad

de nicht van mijn man had problemen met haar computer en vroeg hem of hij dat wou maken.
ze heeft de computer hier bij ons thuis gelaten dus hebben we de comp al een paar dagen, nou gisteren heb ik die comp gebruikt dan heb ik verkeerd geklikt en kom ineens aan haar foto´s . foto´s van haar en nog een andere nicht ze waren net hoeren en hadden foto´s van hun eigen gemaakt zonder kleren.
Nu ben ik zo kwaad op haar en op mijn man ik ben zo woedend.

Wat zouden jullie doen.



Ze wil je man afpakken....

02-02-2008, 23:50

Citaat door kitschkitchen:
Verwittigen dat ze dat ding komt terug halen en er niks aan doen, als ze reden vraagt kan je het aanhalen.

ik heb mijn man terug gestuurd med de comp hij heeft er niks aan gedaan. ze heeft vandaag heel de dag zitten bellen maar ik heb niet opgenomen. ik was woedend.

02-02-2008, 23:51



Citaat door Asroetoe:
Ze wil je man afpakken....


nu pas. ik ben al 16 jaar getrouwd met hem.

02-02-2008, 23:57
waarom ben je boos op je man als ik vragen mag

03-02-2008, 00:02

Citaat door moslimaatje2002:
waarom ben je boos op je man als ik vragen mag


omdat ik al had gezegd dat hij die computer niet moet aanraken.
dat hij nee had moeten zeggen

03-02-2008, 00:03
Neeje je moet die telefoon oppakken anders verstaat ze het nog niet waarover het gaat, zeg haar gewoon dat je man die brokkensites niet herstelt, hoop echt dat ze een hoop rommel ermee heeft. Boos zijn op je man helpt hier niks aan, hij kan er niks aan doen.

03-02-2008, 00:04
Haha ja dacht ik ook, hoe kan je nou verkeerd klikken
En al kom je daar terecht "per ongeluk" kilk je het toch weg

03-02-2008, 00:05

Citaat door Ayaat:
Hoe kan je nou verkeerd klikken
En waarom moet jij boos worden? je had gewoon niet moeten kijken


omdat er foto´s van haar kont en de rest van haar lichaam er zijn.
ze had ze weg moetten doen voor dat ze de comp. bracht

03-02-2008, 00:07

Citaat door Gypsymeid:
Haha ja dacht ik ook, hoe kan je nou verkeerd klikken
En al kom je daar terecht "per ongeluk" kilk je het toch weg

weg klikken. nou ik wil niet dat mijn man haar foto´s moet zien.
er was een soort virus op die comp. als je op iets klikt komt er iets anders te voorschijn

03-02-2008, 00:09

Citaat door Sunsmile_:
Gewoon echt zonder niks aan zelfs geen ondergoed?

ze had fot´s zonder niks en foto´s van haar onderste lichaam. en met sexy lingerie

03-02-2008, 00:09



Citaat door nadcopenhagen:
Ik ben echt kwaad

de nicht van mijn man had problemen met haar computer en vroeg hem of hij dat wou maken.
ze heeft de computer hier bij ons thuis gelaten dus hebben we de comp al een paar dagen, nou gisteren heb ik die comp gebruikt dan heb ik verkeerd geklikt en kom ineens aan haar foto´s . foto´s van haar en nog een andere nicht ze waren net hoeren en hadden foto´s van hun eigen gemaakt zonder kleren.
Nu ben ik zo kwaad op haar en op mijn man ik ben zo woedend.

Wat zouden jullie doen.

Wat een onzin zeg! Zeg gewoon dat je het niet kon laten en als een nieuwsgierige gek door haar prive bestanden hebt zitten wroeten.

Foto's kun je echt niet zien na 1 'verkeerde klik'...daarvoor moet je meer hebben gedaan..

En by the way: Waar haalde jij het recht vandaan in haar computer te neuzen. Jouw man zou het toch maken voor dr en niet jij?..

03-02-2008, 00:11

Citaat door kitschkitchen:
Neeje je moet die telefoon oppakken anders verstaat ze het nog niet waarover het gaat, zeg haar gewoon dat je man die brokkensites niet herstelt, hoop echt dat ze een hoop rommel ermee heeft. Boos zijn op je man helpt hier niks aan, hij kan er niks aan doen.


ik weet het dat ik niet boos op hem moet zijn. ik moest het gewoon op iemand afreageren.
en zij is de xxxx in de familie als ik iets er over zeg dan weet heel de familie het. en ik weet dat haar niet kan schelen als iedereen het weet

03-02-2008, 00:14

Citaat door LoveBaby20:
Wat een onzin zeg! Zeg gewoon dat je het niet kon laten en als een nieuwsgierige gek door haar prive bestanden hebt zitten wroeten.

Foto's kun je echt niet zien na 1 'verkeerde klik'...daarvoor moet je meer hebben gedaan..

En by the way: Waar haalde jij het recht vandaan in haar computer te neuzen. Jouw man zou het toch maken voor dr en niet jij?..

ze had de comp naar mij gegevn om naar mijn man te geven . is toch beter dat hij ze niet heeft gezien. en ik heb al gezegd dat er een virus op de comp was . er kwam altijd iets anders tevoorschijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11