Bekijk volle/desktop versie : wie is getrouwd en draagt geen hoofdoek maar op bezoek bij je sgoonouders wel?



Pagina's : [1] 2

02-02-2008, 23:13
Dik vind dat egt onzin ik zie et vaak gebeure

02-02-2008, 23:14


Lees ik voor het eerst!

02-02-2008, 23:15
Doen meiden dat echt?

02-02-2008, 23:16

Citaat door Ik_Deug_Nie:
Dik vind dat egt onzin ik zie et vaak gebeure


ik zie het ook vaak...

02-02-2008, 23:16



Citaat door Ik_Deug_Nie:
Dik vind dat egt onzin ik zie et vaak gebeure


Die hoofddoek die ze dan dragenis uit respect. Net zoals een hollandse dame haar kop bedekt als ze een dode gaat begraven.

02-02-2008, 23:17
Sjonge jonge zeg dragen ze nou tegenwoordig hoofddoek voor schoonfamilie in plaats van voor Allah swt. Ik vind het echt triest als meiden hem om de verkeerde redene dragen.

02-02-2008, 23:17
Als je geen hoofddoek draagt en je gaat op bezoek bij je schoonouders vindt ik dat je be3da op z'n minst fatsoenlijk gekleed gaat. En niet in een strakke skinnyjeans en een diepe decolleté ofso.. Dats echt gshoema. En wat dat hoofddoek betreft, ik vindt t best wel kunnen. Zo toon je respect. Dat vindt ik weer..

02-02-2008, 23:19

Citaat door Miep_Alhoceimia:
Die hoofddoek die ze dan dragenis uit respect. Net zoals een hollandse dame haar kop bedekt als ze een dode gaat begraven.


Een hoofddoek hoor je om religieuze redenen te dragen dat kan je niet vergelijken met zoiets.

02-02-2008, 23:22

Citaat door Machi_Hs0ma:
Lees ik voor het eerst!


Citaat door Experience:
Doen meiden dat echt?



Jah dat doen ze zie et heel vaakk

02-02-2008, 23:23

Citaat door Karimatjeee:
Een hoofddoek wordt hoor je om religieuze redenen te dragen dat kan je niet vergelijken met zoiets.


Die hoofddoek die ze vroegen droegen uit respect, was neit vanwege religieus iets hoor. Vraag je ma maar naar.

Haren bedekken stamt ook uit het christelijk en joods geloof. Dus daar ligt het niet aan.

02-02-2008, 23:24

Citaat door Karimatjeee:
Sjonge jonge zeg dragen ze nou tegenwoordig hoofddoek voor schoonfamilie in plaats van voor Allah swt. Ik vind het echt triest als meiden hem om de verkeerde redene dragen.



precies vind ik ook
Je kan et beter niet drage dan in mijn oge sgijnheilig te doen voor je sgoonouders

02-02-2008, 23:26

Citaat door Miep_Alhoceimia:
Die hoofddoek die ze vroegen droegen uit respect, was neit vanwege religieus iets hoor. Vraag je ma maar naar.

Haren bedekken stamt ook uit het christelijk en joods geloof. Dus daar ligt het niet aan.


Oke dat weet ik niet maar het zou best kloppen. Maar ik vind het wel belachelijk dat het nu door de moslima's gedaan wordt. Ik vind dat je een hoofddoek moet dragen omdat je praktiserend bezig bent met de islaam en niet uit respect voor je schoonouders of dergelijke.

02-02-2008, 23:27


Ik vind het juist wel goed. Haren bedekken bij schoonouders. Vind het een goede tabi3a.

Ik zie me later al met mn haartjes los bij schoonpapa zitten. Nee dankjewel. Gewoon it respecxt een doekje om, half of heel dat maakt niet uit.

02-02-2008, 23:27

Citaat door Ik_Deug_Nie:
precies vind ik ook
Je kan et beter niet drage dan in mijn oge sgijnheilig te doen voor je sgoonouders


Jaa inderdaad ze zien dan iemand die jij in werkelijkheid niet bent. En waarom je anders voordoen dan dat je eigenlijk bent.

02-02-2008, 23:28

Citaat door Miep_Alhoceimia:
Ik vind het juist wel goed. Haren bedekken bij schoonouders. Vind het een goede tabi3a.

Ik zie me later al met mn haartjes los bij schoonpapa zitten. Nee dankjewel. Gewoon it respecxt een doekje om, half of heel dat maakt niet uit.


Maar even een vraag je voor je schoonpapa heb je dus wel respect maar voor Allah swt niet?? zo komt het namelijk wel over.

Pagina's : [1] 2