Bekijk volle/desktop versie : Catering

Pagina's : [1] 2 3

02-09-2002, 23:36

Citaat door Amira010:
He weer een vraagje.

Een goede lekkere Marokkaanse catering.
.

11-10-2002, 00:02

Hoi meid, ik noem me zelf geen cateringbedrijf omdat iedereen zichzelf zo noemt met of zonder horecadiploma. Maar ik kan je verzekeren dat ik je een onvergetelijke avond kan geven inclusief decoratie. ik hoor van je als je intresse hebt ibtissam_555@hotmail.com tel 0616016586 vol is vol

24-05-2004, 12:24
ik spreek uit ervaring en ik vindt afrah el maghreb echt het beste als je een mooie nette feest wil moet je echt afrah nemen echt believe me

24-05-2004, 19:03
hallo, RkemPoe_LaDy

ik weet niet waar jij het over hebt in jou bericht. je zegt dat jullie met afrah el maghreb eerst hebben samengewerkt en nu voor jullie zelf zijn begonnnen dat is allemaal wel leuk en aardig maar wat doet het nummer van mijn catering onderaan jou bericht?? want voorzover ik weet heb ik nooit met afrah el maghreb samen gewerkt en wat al helemaal het gekke is is dat ik jou niet ken..dus wie ben jij om deze onzin hier op het internet te zetten??? verklaar je nader alstublieft.....

met vriendelijke groet,

catering saada

24-05-2004, 23:24

groetjes [/B][/QUOTE]

Heheheh no hard feelings girl , heb ze nooit meegemaakt , maar heb we l een leuk verhaal gehoord van een neggafa ..

De bruidegom die op de vuist wou gaan met 1 van de serveerders nadat die servetten op zn broertje had gegoooid..

Sorry heb me wezelijk kapot gelachu dus je zal wel weten wat ik vind van een saada catering met nadruk op EEN want heb namelijk vernomen dat er meerdere saada cateringen zijn , net zoals verschillende afrah cateringen..

Suc6 met jullie dingen,

26-05-2004, 00:21
salaam,

inderdaad, ik geloof dat je een andere saada voor je hebt. het is ons gelukkig nooit overkomen dat we problemen met onze klanten hebben gehad. alhamdolah!!

mvg

catering saada

23-02-2006, 13:40
misschien de mailadres van catering saada .. heeft iemand die misschien ??

23-02-2006, 20:24

Citaat door tetouania123:
ik ken wel een aantal goeie Catering bedrijven heb ze weleens meegemaakt:

-Catering Afrah El Maghreb
-Catering/Zaaldecoratie Zohour[/SIZE]-Catering El Yacouth
[SIZE="5"]-Catering Saada[/SIZE]
[SIZE="5"]-Catering Gazala

moet je ze maar ff bellen en om de prijezen vragen maar ik vond ze allemaal goed...ik heb nu helaas nummers niet bij de hand...maar je zult ze wel hier ergens vinden waar nr. ook vermeld staat
toppers

23-02-2006, 20:25
sorry meid maar je moet je niet aangevallen voelen maar aangezien jij vaak met cateraars werkt vind ik dat je niet zo hoort te praten over iemand je moet proffesioneel blijven

just a tip

11-09-2006, 20:15
weet iemand wat de site is van de catering saada?

11-09-2006, 20:19
stelletje boerennnnnnnnnnnn

hahahahahahhahahahahhahahaaah

11-09-2006, 20:30

Citaat door mohammmeddd:
stelletje boerennnnnnnnnnnn

hahahahahahhahahahahhahahaaah
jij hebt egt niks te doen he

11-09-2006, 20:32

dounia al afrah

kuszz

11-09-2006, 20:33

Citaat door sunshine_me:
jij hebt egt niks te doen he
wullah serieus ik vind dit echt allemaal boeren .. hahahah

de een kraakt de ander af, de ander doet zich voor als iemand anders .. die doet dat .. een catering eigenaar komt hier ruzie zoeken hahahahaha .. wat een leven.

11-09-2006, 20:38

Citaat door mohammmeddd:
wullah serieus ik vind dit echt allemaal boeren .. hahahah

de een kraakt de ander af, de ander doet zich voor als iemand anders .. die doet dat .. een catering eigenaar komt hier ruzie zoeken hahahahaha .. wat een leven.

onzinhoekje is beter togh

Pagina's : [1] 2 3