Bekijk volle/desktop versie : Online winkel die naar Marokko kan bezorgen



02-02-2008, 13:31
Assalamo3alaykom!

Ik heb een goede vriendin in Marokko die kleding maakt thuis en helaas is haar oude naaimachine stuk en kan niet gerepareerd worden. Zij heeft overal een nieuwe gezocht maar ze heeft niks kunnen vinden tegen redelijke prijs. Ik heb haar aangeboden om iets hier voor haar te kopen en naar haar adres laten bezorgen en zij geeft het geld aan mijn schoonouders in Marokko, maar we hebben helaas geen online winkel kunnen vinden die naar Marokko goederen kan versturen.

Dus mijn vraag is of jullie zo'n winkel kennen of anders een goedkope manier om een naaimachine het liefst naar Casablanca te brengen, maar mijn vriendin is zo wanhopig dat ze naar welke plaats dan ook bereid is om te komen, anders kan ze niet werken en niks verdienen. Alvast bedankt!

02-02-2008, 13:44


Je kan deze topic beter in Business Point plaatsen, daar krijg je insha'allah een goed antwoord. Je kan het ook kopen en dan opsturen er zijn van die transportbedrijven voor particulieren naar marokko, niet superduur overigens. Probeer het bij business point, succes alvast

03-02-2008, 01:03
Dank je wel, ik was inderdaad snel geholpen!