Bekijk volle/desktop versie : ik ben zo goed, hahahaha



Pagina's : [1] 2

02-02-2008, 08:45
Vannacht zei mijn man, schat ik sta wel op met die kleine dan kan jij wat uitrusten, ik zei is goed en verheugde me op een hele nacht slaap.

Rond een uur of 5 hoor ik mijn man tegen onze kleine zeggen: Ewa, dan niet je gaat toch je bed in en die kleine maar huilen.
Dus besloot ik uit bed te stappen en bood mijn hulp aan. Mijn man wou daar niets van weten en zei dat hij alles onder controle had.
( niet dus)

Dus ik stuurde hem naar bed en had die kleine verschoond en een speen gegeven en na 5 min. lag hij in een diepe slaap. Toen ik onze slaapkamer in kwam zei mijn mijn; Wat heb je in godsnaam gedaan, ik zei niets een kind's gehuil herkent een moeder uit duizenden.

Hij vond het niet leuk, hahahahahahaha

02-02-2008, 08:58


en zo waar! hhahahhaha miskeen..
mannen..soms zo jammer, want soms zou ik 't heerlijk vinden als mijn man haar tot rust kon bedaren en ik lekker kon doorslapen.

02-02-2008, 09:03

Citaat door Rhianna:
Vannacht zei mijn man, schat ik sta wel op met die kleine dan kan jij wat uitrusten, ik zei is goed en verheugde me op een hele nacht slaap.

Rond een uur of 5 hoor ik mijn man tegen onze kleine zeggen: Ewa, dan niet je gaat toch je bed in en die kleine maar huilen.
Dus besloot ik uit bed te stappen en bood mijn hulp aan. Mijn man wou daar niets van weten en zei dat hij alles onder controle had.
( niet dus)

Dus ik stuurde hem naar bed en had die kleine verschoond en een speen gegeven en na 5 min. lag hij in een diepe slaap. Toen ik onze slaapkamer in kwam zei mijn mijn; Wat heb je in godsnaam gedaan, ik zei niets een kind's gehuil herkent een moeder uit duizenden.

Hij vond het niet leuk, hahahahahahaha


en hoor je nu eigenlijk niet ontbijt klaar te maken voor je man ivp een topic openen

02-02-2008, 09:09

Citaat door Mizs_Hayati:
en hoor je nu eigenlijk niet ontbijt klaar te maken voor je man ivp een topic openen



het is is weeend joh, die ligt vast en zeker nog te slapen....

02-02-2008, 09:11



Citaat door Shimmering:
het is is weeend joh, die ligt vast en zeker nog te slapen....


en zij dacht even snel een topic openen
ik snap niet dat getrouwde vrouwen zo vroeg achter m.nl zitten trouwens zo en zo achter m.nl

02-02-2008, 09:20

Citaat door Mizs_Hayati:
en zij dacht even snel een topic openen
ik snap niet dat getrouwde vrouwen zo vroeg achter m.nl zitten trouwens zo en zo achter m.nl


de kinderen dwingen je om zo vroeg achter de pc te kruipen

(in mijn geval doen zij de pc aan dus de verleiding is nog groter)

02-02-2008, 09:21

Citaat door 3anood:
de kinderen dwingen je om zo vroeg achter de pc te kruipen

(in mijn geval doen zij de pc aan dus de verleiding is nog groter)


wat vindt je man ervan??zo vroeg

02-02-2008, 09:28

Citaat door Mizs_Hayati:
wat vindt je man ervan??zo vroeg


wat moet hij ervan vinden

02-02-2008, 09:30
Mijn man ligt nu te slapen, omdat hij ( volgens hem) de hele nacht wakker is gebleven, ach ja als hij had gekeken naar de luier dan was er niets aan de hand, hahahaha

en de reden waarom ik achter de pc zit is, omdat mijn kleine klaarwakker is en dus ben ik verplicht achter de pc te zitten aangezien niets op tv is.

02-02-2008, 10:28

Citaat door Mizs_Hayati:
en zij dacht even snel een topic openen
ik snap niet dat getrouwde vrouwen zo vroeg achter m.nl zitten trouwens zo en zo achter m.nl



oh als je getrouwd bent is de m.nl off limits?.. wat een rare opmerking.

02-02-2008, 10:32

Citaat door Shimmering:
oh als je getrouwd bent is de m.nl off limits?.. wat een rare opmerking.


dat zeg ik niet!!
ik vind het gewoon raar dat je op een zaterdagochtend achter m.nl zit..
ik zou het anders doen
lekkere dingen doen met me man of lekker ontbijt voor hem klaar maken of iets in die richting

02-02-2008, 10:42

Citaat door Rhianna:
Vannacht zei mijn man, schat ik sta wel op met die kleine dan kan jij wat uitrusten, ik zei is goed en verheugde me op een hele nacht slaap.

Rond een uur of 5 hoor ik mijn man tegen onze kleine zeggen: Ewa, dan niet je gaat toch je bed in en die kleine maar huilen.
Dus besloot ik uit bed te stappen en bood mijn hulp aan. Mijn man wou daar niets van weten en zei dat hij alles onder controle had.
( niet dus)

Dus ik stuurde hem naar bed en had die kleine verschoond en een speen gegeven en na 5 min. lag hij in een diepe slaap. Toen ik onze slaapkamer in kwam zei mijn mijn; Wat heb je in godsnaam gedaan, ik zei niets een kind's gehuil herkent een moeder uit duizenden.

Hij vond het niet leuk, hahahahahahaha


zo leert ie het natuurlijk nooit..

02-02-2008, 10:45



Citaat door Mizs_Hayati:
dat zeg ik niet!!
ik vind het gewoon raar dat je op een zaterdagochtend achter m.nl zit..
ik zou het anders doen
lekkere dingen doen met me man of lekker ontbijt voor hem klaar maken of iets in die richting



hahaha in het begin of zo maar na een tijdje ??

ps iets anders - mijn smilies wrrken niet ? i hij geeft aan dat het een fout is op pagina ???
wie kan mij helpen

02-02-2008, 10:49

Citaat door aytoesia:
hahaha in het begin of zo maar na een tijdje ??

ps iets anders - mijn smilies wrrken niet ? i hij geeft aan dat het een fout is op pagina ???
wie kan mij helpen


je moet het zelf spannend houden

zit trouwens ook met hetzelfde probleem thuis als je het weet laat me weten

02-02-2008, 11:06

Citaat door Mizs_Hayati:
je moet het zelf spannend houden

zit trouwens ook met hetzelfde probleem thuis als je het weet laat me weten



doe ik maar ben nu aan het poetsen en af en toe m nl ik ben denk ik niet normaal maar goed pff

Pagina's : [1] 2