Bekijk volle/desktop versie : Mannen die luiers verschonen en hun kindje in bad stoppen. Meld je!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

01-02-2008, 23:16
Ik was laatst op een feestje en er ontstond een felle discussie. Iemand zei: het is verboden in de islam voor een man om zijn dochter te douchen of te verschonen (met andere woorden: om haar geslachtsorgaan te zien).

Ik kon me hier niet echt in vinden. Ik bedoel, tis toch je kind? Ik heb het dan over jonge kinderen...

Mannen, brand eens los... wat vinden jullie hiervan??

01-02-2008, 23:18


Verboden!!


Waar halen zij zulke informatie.

01-02-2008, 23:19
voor zover ik weet is t niet haram hoor... is tog zn eige kind

01-02-2008, 23:20

Citaat door TearsforYou:
Ik was laatst op een feestje en er ontstond een felle discussie. Iemand zei: het is verboden in de islam voor een man om zijn dochter te douchen of te verschonen (met andere woorden: om haar geslachtsorgaan te zien).

Ik kon me hier niet echt in vinden. Ik bedoel, tis toch je kind? Ik heb het dan over jonge kinderen...

Mannen, brand eens los... wat vinden jullie hiervan??



Het gaat toch niet om wat wij mannen hier van vinden?

De islam raad het inderdaad af. Waarom ik weet het niet, heb het me een lange tijd terug laten vertellen. Niet haraam maar afgeraden

01-02-2008, 23:24


Heeft er iemand daliel?

Je kan niet zomaar een uitspraak doen over iets zonder bewijs.

01-02-2008, 23:24
Studente jij vraagt naar een daliel die topic opener van een schaap vraag naar een mening van mannen

heb nog geen daliel kunnen vinden maar ben op zoek

01-02-2008, 23:26
What's next..

Moeder en dochter eten apart en Vader & Zoon..
Ze maken haram wat ze willen..

01-02-2008, 23:29

Citaat door _studente_:
Heeft er iemand daliel?

Je kan niet zomaar een uitspraak doen over iets zonder bewijs.



Haal je oog weg stuk mormel dat je bent..

daar heb je geen daliel voor nodig

01-02-2008, 23:29

Citaat door TearsforYou:
Ik was laatst op een feestje en er ontstond een felle discussie. Iemand zei: het is verboden in de islam voor een man om zijn dochter te douchen of te verschonen (met andere woorden: om haar geslachtsorgaan te zien).

Ik kon me hier niet echt in vinden. Ik bedoel, tis toch je kind? Ik heb het dan over jonge kinderen...

Mannen, brand eens los... wat vinden jullie hiervan??



hoe oud die dochter ?

ik hoord wel als een kind van 4 jaar oud is............mag niet met zijn moeder naar hamam gaan..................

ewa zo ook gelden voor de dochtertje van 4 denk ik

01-02-2008, 23:29

Citaat door Ethnic:
What's next..

Moeder en dochter eten apart en Vader & Zoon..
Ze maken haram wat ze willen..



01-02-2008, 23:30

Citaat door Ethnic:
What's next..

Moeder en dochter eten apart en Vader & Zoon..
Ze maken haram wat ze willen..



Hou nou even je bek wil je. Dan praten zonder enige vorm van kennis.

Deze discussie bestaat al langer dan vandaag. Voorzover ik gehoord heb (ik weet het dus niet zeker) is het afgeraden. Ik heb toen dertijd niet doorgevraagd omdat ik het niet van toepassing vond.

Wat jij nu doe tis haram, je praat zonder kennis, zonder te weten waar je het over hebt.

01-02-2008, 23:30
spreken zonder maar ook een daliel te hebben is ook haraam heb je bewijzen bewijs het dan zo niet zou ik zeggen hou je mond want het is ook haraam om iets haraam te verklaren zonder je daliel hebt ...

01-02-2008, 23:31


Zou dat dan niet ook betekenen dat dit voor de moeder zou gelden in het verschonen in bad doen van haar zoontje? Het klinkt niet logisch. Maar ik ben benieuwd naar de bewijzen die daarvoor uit de qoraan of de soenna van de profeet saws kunnen worden aangevoerd!

01-02-2008, 23:33
mijn 1ste kind was een jongen, en mijn man ging hem wel verschonen en zo.
2de was een meisje, toen ze baby was, ging hij haar wel verschonen, totdat hij een keertje tegen mij zei dat i mij graag met alles wil helpen maar haar verschonen wilt hij liever niet meer doen. hij zei dat het lijk dat hij iets verkeerd deed als hij haar aanraakt. hij vond het te moeilijk om te doen. ik begreep haar wel. dus had hij sinds die dag haar niet meer verschoond

01-02-2008, 23:34
Volgens mij zou een man zich erg ongemakkelijk erbij voelen tijdens het verschonen van een meisje, denk ik

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6