Bekijk volle/desktop versie : Geheimen in een relatie?



Pagina's : [1] 2

01-02-2008, 22:19
Wat vertellen jullie je man/vrouw, verloofde, vriend/vriendin absoluut niet? En wat juist wel? Ik vertel mijn verloofde altijd precies waar ik ben als hij belt ofzo. En ik vertel ook altijd waar ik heen ga en als ik iets nieuws heb gekocht kan ik niet wachten om het te laten zien. En verder over thuis ook wel wat ik meemaak en over mijn gezin gewoon (die is namelijk erg grappig) wat ik echt niet vertel is als ik bijvoorbeeld versierd word of dat die ene neef die we vaak tegen komen twee keer om mijn hand heeft gevraagd. Mijn vriendin daartegen vertelt nooit waar ze is.. Waren we vanmiddag in de stad aan het winkelen wordt ze gebeld en ze zegt gewoon dat ze onderweg naar huis is van werk. Ik vind dat raar.. Ze vertelt wel precies wie haar leuk vindt enzo haha maar ja. Jullie?

01-02-2008, 22:40


Ik vertel hem alles wat hij weten wilt. Ik zal geen geheimen voor hem hebben.

01-02-2008, 22:47
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden,je kan beter alles vertellen als het je man is.

01-02-2008, 22:48

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden,je kan beter alles vertellen als het je man is.


Als het je man is, dan is het geen relatie meer?
Eerlijkheid duurt het langst. Dan moet het maar een keer tegen je gebruikt worden. Ik zou niet weten waarom ik zou moeten liegen tegen de persoon waarvan ik hou.

01-02-2008, 22:50



Citaat door Snowflake:
Als het je man is, dan is het geen relatie meer?
Eerlijkheid duurt het langst. Dan moet het maar een keer tegen je gebruikt worden. Ik zou niet weten waarom ik zou moeten liegen tegen de persoon waarvan ik hou.


Ik zeg niet dat je moet liegen????als je niks verteld of gevraagd wordt hoef je ook niet te liegen.

Iedereen kijkt hier anders tegenaan meid. Dit is mijn mening.

01-02-2008, 22:50
als het me mannetje is wel,maar anders not

01-02-2008, 23:07
ik vertel niets als hij er niet specifiek om vraagt....


ik bedoel, ja, waarom zou ik slapende honden wakker maken?

en trouwens, ik hoef ook niet elk detail van hem te weten. we zijn oud en wijs genoeg om zelf te weten wat er wel en/of niet door de beugel kan.

mijn mening.

01-02-2008, 23:10
Je kan er voor kiezen om niets te zeggen en uiteindelijk komt hij er zelf achter. Misschien wel te laat wat kan resulteren in een scheiding.

Maar ik weet toevallig dat meeste marokkaanse meisjes geboren leugenaars zijn, en of liegen of alles achterhouden. Daarom is het vertrouwen er niet meer.

01-02-2008, 23:11
het mes snijd in dit geval aan 2 kanten

01-02-2008, 23:15
Jouw verloofde? Wat voor plichten heb je naar een verloofde of een vriend? Vertel je hem ook dat je twee stappen naar het toilet hebt gezet? Houd je het bij in een dagboek?


Echtgenoten worden niet gehoorzaamd, maar een onwettige man behandelen ze als hun machtige opperheer. Aarrebi etfadh7adh.

01-02-2008, 23:17
Dank je madama_nadia!

01-02-2008, 23:19
Sorry hoor, maar waar ik ben etc dat noem ik geen geheimen. Dat is gewoon normaal dat je man weet waar je bent.

Ik vind een geheim is gewoon opzettelijk iets niet vertellen, en het verborgen houden.

01-02-2008, 23:20



Citaat door cheba_nador:
Dank je madama_nadia!


Jij bent een echte Toes3iet.

01-02-2008, 23:25

Citaat door L_I_E_V_E_R_D:
Sorry hoor, maar waar ik ben etc dat noem ik geen geheimen. Dat is gewoon normaal dat je man weet waar je bent.

Ik vind een geheim is gewoon opzettelijk iets niet vertellen, en het verborgen houden.



als jij dat prettig vind om te doen, dan moet je dat gwn blijven doen.

01-02-2008, 23:28

Citaat door madame_nadia:
Jij bent een echte Toes3iet.


Miendie they th3ekreth?

Ghmie iethekaath shen ewer,, thekaat ied nieshen

Pagina's : [1] 2