Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren...Zo ben ik de ware tegen gekomen en jullie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-02-2008, 21:52
Oké mijn verhaal..


ik en mijn beste vriendin waren op een trouwfeest van een andere vriendin. Nou er kwamen twee jongens met ons praten. Was erg gezellig enzo. Ze bleken neven van elkaar en van de bruid te zijn. Toen ik en mijn vriendin naar huis wouden gaan zei één van die jongens (met wie ik heel de tijd aan het praten was) 'kom ik moet jou even aan iemand voor stellen' dus ik mee lopen. Meneertje stelt me gewoon aan zijn moeder voor ' dit is jou toekomstige schoondochter' ik stond daar echt met een rode kop haha... Zeven maanden later ging ik met hem verloven en mijn beste vriendin met zijn neef na de zomer trouwen insha allah.


zo nu ben ik erg nieuwsgierig naar jullie verhalen..

01-02-2008, 21:54


Zo lief..

01-02-2008, 21:55
zo sgattig

01-02-2008, 21:58
echt schattig!!! mijn lieve schat!! ik reed hem aan met de wagen
ik in paniek naar hem toe hij keek me aan en lachte 'mekteb' zei ie nog!!
eind deze maand trouwen inshallah!!!

01-02-2008, 21:59



Citaat door Rifiaaaaa:
echt schattig!!! mijn lieve schat!! ik reed hem aan met de wagen
ik in paniek naar hem toe hij keek me aan en lachte 'mekteb' zei ie nog!!
eind deze maand trouwen inshallah!!!


01-02-2008, 21:59
aaahhhhhh wat leuk,hij stelde je gewoon voor aan zijn mama


ik hoop dat jullie heeeeeel gelukkig worden met veel lieve kindjes en dat jullie een mooie dag krijgen om nooit meer te vergeten

Allah i kemel bighair

01-02-2008, 22:00
Aaaah prachtig allemaal...Inshalah als ik de mijne heb gevonden zal ik het meedelen..

01-02-2008, 22:01

Citaat door Rifiaaaaa:
echt schattig!!! mijn lieve schat!! ik reed hem aan met de wagen
ik in paniek naar hem toe hij keek me aan en lachte 'mekteb' zei ie nog!!
eind deze maand trouwen inshallah!!!

Aaah so leuk! Geluk bij een Ongeluk echt leuk! Allah ikmel begir insha allah.

01-02-2008, 22:02

Citaat door Rifiaaaaa:
echt schattig!!! mijn lieve schat!! ik reed hem aan met de wagen
ik in paniek naar hem toe hij keek me aan en lachte 'mekteb' zei ie nog!!
eind deze maand trouwen inshallah!!!



Amaaai

01-02-2008, 22:04

Citaat door schoonheid:
aaahhhhhh wat leuk,hij stelde je gewoon voor aan zijn mama


ik hoop dat jullie heeeeeel gelukkig worden met veel lieve kindje en dat jullie een mooie dag krijgen om nooit meer te vergeten

Allah i kemel bighair

Haha ja nu is het leuk. Maar toen vond ik het helemaal niet grappig. We hadden het helemaal niet over trouwen gehad ofzo en opeens ben ik een toekomstige schoondochter..

insha allah lieverd. El3okba 3endek

01-02-2008, 22:05

Citaat door xx_esma_xx:
Aaaah prachtig allemaal...Inshalah als ik de mijne heb gevonden zal ik het meedelen..



hahhaaa, ja ik ook

01-02-2008, 22:05
hoe sweet! Nou de mijne moet nog komen...

01-02-2008, 22:08



Citaat door xx_esma_xx:
Aaaah prachtig allemaal...Inshalah als ik de mijne heb gevonden zal ik het meedelen..

Insha allah. Komt nog wel en insha allah word je dan heel gelukkig

01-02-2008, 22:11

Citaat door leipe_chadia:
zo raar!!zonder je mening te vragen??


ik ben de mijne in marokko tegengekomen


ik reed in mn broers auto langs en ik hoorde een knal tegen het raam..dus ik rem gelijk en ren de auto boos uit.....bleek het een klein jongetje van 9 te zijn.....ik helemaal woedend want als mn broer ziet dan zn auto een beetje beschadigd is dan heb ik een probleem!!!
Dus ik begon dat jongetje een beetje heen en weer te rammen en opeens keek ik op en zag een oogverblindende jongen staan..die me een beetje dom aankeek.... dat jongetje bleek zijn kleine neefje te zijn!!
dus hij kalmeerde me een beetje en hebben een beetje gebabbeld...hij bleek ook uit nederland te komen en toen we allebei in nederland waren hebben we een paar keer gedate...sindskort verloofd


nee geen mening gevraagd niks. We hadden het echt niet over trouwen gehad

01-02-2008, 22:19

Citaat door KaneelKoekje:
Oké mijn verhaal..


ik en mijn beste vriendin waren op een trouwfeest van een andere vriendin. Nou er kwamen twee jongens met ons praten. Was erg gezellig enzo. Ze bleken neven van elkaar en van de bruid te zijn. Toen ik en mijn vriendin naar huis wouden gaan zei één van die jongens (met wie ik heel de tijd aan het praten was) 'kom ik moet jou even aan iemand voor stellen' dus ik mee lopen. Meneertje stelt me gewoon aan zijn moeder voor ' dit is jou toekomstige schoondochter' ik stond daar echt met een rode kop haha... Zeven maanden later ging ik met hem verloven en mijn beste vriendin met zijn neef na de zomer trouwen insha allah.


zo nu ben ik erg nieuwsgierig naar jullie verhalen..


aaah wat een mooi verhaal zeg

ik wens je jouw inschallah heel veel geluk toe

Pagina's : [1] 2 3 4 5