Bekijk volle/desktop versie : Wie gelooft er in ware liefde???



01-02-2008, 14:17
Hallo allemaal,

Wie van jullie gelooft er in de ware liefde, soulmates etc....?
Graag beargumenteren waarom jullie er wel of niet in geloven.

grtjs.

Louila

01-02-2008, 14:19


Ik geloof erin.....


Geen zin om het te beargumenteren.

01-02-2008, 14:20
ik oowkkkk

01-02-2008, 14:21
Lees me ot

01-02-2008, 14:25


Maar ik wil begrijpen waarom. Is het een soort hoop die gekoesterd wordt? Ik denk dat ware, onvoorwaardelijke liefde alleen aan je kinderen gegeven kan worden.

01-02-2008, 14:29

Citaat door louila:
Hallo allemaal,

Wie van jullie gelooft er in de ware liefde, soulmates etc....?
Graag beargumenteren waarom jullie er wel of niet in geloven.

grtjs.

Louila

...wat is je definitie ervan...??.....bedoel je kan iemand tegen komen waar het totaal niet mee klikt..totdat jullie beide in een situatie komen waar jullie moeten vechten voor je bestaan oftewel jullie staan aan dezelfde kant op dat moment...nadat die situatie voorbij is...hebben jullie samen wat gedeelt en ervaren...wedden dat die 2 personen nu geen meningsverschillen meer hebben maar juist dichterbij zijn gekomen bij elkaar...een begin van iets groters...ik geloof erin...maar geloof ook weer niet dat die persoon kant en klaar geboren wordt...breaking the barriers together...

01-02-2008, 15:09
Eerst wel... maar laatste tijd echt niet meer..hoe mensen met elkaar omgaan liegen, vreemdgaan,etc etc ... No way not for me..En als die wel bestaat haa dan komt het ooit wel op je pad

01-02-2008, 15:35

Citaat door BrokenDia:
Eerst wel... maar laatste tijd echt niet meer..hoe mensen met elkaar omgaan liegen, vreemdgaan,etc etc ... No way not for me..[B]En als die wel bestaat haa dan komt het ooit wel op je pad [/B]



precies