Bekijk volle/desktop versie : Mop Over Wilders!!!!



Pagina's : [1] 2

01-02-2008, 11:32
Wilders,Bush en blair verbliven in de hel,ze vragen shaitaan om te bellen naar hun land om te vragen hoe het gaat zonder hun. bush belt naar Amerika en het gesprek word al gauw verbroken vanwege hoogverbruik hij krijgr een rekening van $5.000 dan belt Blair naar Engeland en ook hij belt erg duur. hij kreijgt van shaitaan een rekeninf van 10.000 Pound. Wilders is als laatste aan de beurt en voert een erg lange gesprek shaitaan komt met de rekening en hij hoeft maar 2.50 euro te betalen de andere twee schrikken en zeggen hoe kan het dat hij voor zo goedkoop belt terwijl hij erg lang aan de telefoon zat. Ahaitaan antwoord ik zal uitleggen hoe dat komt,jullie belden naar jullie eigen land, Wilders integendeel belde LOKAAltarief omdat hij van de ene hel naar het andere beldde.

01-02-2008, 12:36


Allahu a3lem,

Ik snap hem niet

01-02-2008, 19:36
bush en blair moeten meer betalen omdat ze naar het ''buitenland" bellen, wilders belt hirsi op die in een andere hel verblijft en betaalt alleen het lokaaltarief..(lokaaltarief is altijd goedkoper dan bel je alleen binnen de regio)

01-02-2008, 19:55

Citaat door SiMplicity:
Wilders,Bush en blair verbliven in de hel,ze vragen shaitaan om te bellen naar hun land om te vragen hoe het gaat zonder hun. bush belt naar Amerika en het gesprek word al gauw verbroken vanwege hoogverbruik hij krijgr een rekening van $5.000 dan belt Blair naar Engeland en ook hij belt erg duur. hij kreijgt van shaitaan een rekeninf van 10.000 Pound. Wilders is als laatste aan de beurt en voert een erg lange gesprek shaitaan komt met de rekening en hij hoeft maar 2.50 euro te betalen de andere twee schrikken en zeggen hoe kan het dat hij voor zo goedkoop belt terwijl hij erg lang aan de telefoon zat. Ahaitaan antwoord ik zal uitleggen hoe dat komt,jullie belden naar jullie eigen land, Wilders integendeel belde LOKAAltarief omdat hij van de ene hel naar het andere beldde.

wel grappig en wijs!
maar toen ik de eerste twee zinnen las wist ik erzal gebeuren, is makkelijk voorspelbaar!!

01-02-2008, 19:57



Citaat door SiMplicity:
Wilders,Bush en blair verbliven in de hel,ze vragen shaitaan om te bellen naar hun land om te vragen hoe het gaat zonder hun. bush belt naar Amerika en het gesprek word al gauw verbroken vanwege hoogverbruik hij krijgr een rekening van $5.000 dan belt Blair naar Engeland en ook hij belt erg duur. hij kreijgt van shaitaan een rekeninf van 10.000 Pound. Wilders is als laatste aan de beurt en voert een erg lange gesprek shaitaan komt met de rekening en hij hoeft maar 2.50 euro te betalen de andere twee schrikken en zeggen hoe kan het dat hij voor zo goedkoop belt terwijl hij erg lang aan de telefoon zat. Ahaitaan antwoord ik zal uitleggen hoe dat komt,jullie belden naar jullie eigen land, Wilders integendeel belde LOKAAltarief omdat hij van de ene hel naar het andere beldde.


Tip: verzin niet zelf moppen.

01-02-2008, 20:08
moslimhumor

btw het kan niet dat je belt van de hel naar de normale wereld, de hel komt er namelijk pas in het hiernamaals, na de dag der opstanding, beste moslims

01-02-2008, 20:19
heheheh ziekkk

02-02-2008, 14:32

Citaat door Osama Duck:
Tip: verzin niet zelf moppen.

moppen zijn altijd zelf verzonnen



hahhaahhahahahaha
ik ben benieuwd als zijn mooie kapsel dan nog steeds in model zit [COLOR="Magenta"][SIZE="7"]

02-02-2008, 15:29
wilders





wilders die bewaakt word


wilders die reclame maakt


even poseren

07-02-2008, 13:30

Citaat door djoko:
moslimhumor

btw het kan niet dat je belt van de hel naar de normale wereld, de hel komt er namelijk pas in het hiernamaals, na de dag der opstanding, beste moslims




echt waar joh goh meen je dat wijsneus tis maar n mop hoor

07-02-2008, 13:30

Citaat door AbuUsayd:
heheheh ziekkk





07-02-2008, 13:31

Citaat door MocroSaid:
wilders





wilders die bewaakt word


wilders die reclame maakt


even poseren




hahah die eerste foto PORKY PIG

07-02-2008, 13:36



Citaat door MocroSaid:
wilders






Biggetje : )))


07-02-2008, 13:39
Die mop slaat nergens op.

07-02-2008, 13:42

Citaat door Mujaheeda_18:
Die mop slaat nergens op.



hahaha tja humor verschilt en t is ook een kwestie van begrijpen maar ja ik respecteer ieder zn mening!!

Pagina's : [1] 2