Bekijk volle/desktop versie : Ik proef snel jaloezie...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-01-2008, 21:13
Ik kan gauw de dingen kopen die ik graag wil. Doe dingen waar ik zin in heb.
Mijn verloofde verdiend ook aardig wat centjes, en kan ook wat kwijt. Ik moet eerlijk zeggen, zelf dacht ik dat Marokkanen sneller jaloerser zijn dan Nederlanders en Nederlanders meer gunnen.
Daarbij heb ik ook nog Algerijnen in mij familie, zij gunnen het mij en ook mijn familie. Misschien omdat zij ook wel gesteld zijn. Mijn familie die Marokkaans zijn ook wel. Soms merk ik wel dat ze bepaalde dingen niet kunnen doen omdat ze wat minder hebben. Maar bij mijn oom en zijn verdere Nederlandse familie. Niet te geloven
Ongelofelijk ik heb er eens met mijn zus over gehad en ze kon het ook echt niet geloven dat zij zo een raar gedrag vertoonde toen mijn zus een mooi hxxx had gekocht. Niet dat ze het zelf niet hebben, maar meer van wij zijn de nederlanders en wij zijn van hier dus moeten wij meer hebben dan jullie die hier zijn gekomen.
We werden uitgenodigd bij een etentje en we vertelde zo wat we allemaal deden in ons dagelijkse leven, ik hoorde ze alleen maar raar mompelen. Raar maar waar, we zijn dus tot conclusie gekomen dat wij noord Afrikaners elkaar meer gunnen dan westerlingen in dit land.

31-01-2008, 21:14


Jij moet je bek houden, want ik irriteer mij mateloos aan jou, a voetbalvrouw .

31-01-2008, 21:14
puffffffffffff wat een gebla
en ja ik ben jaloers op je

31-01-2008, 21:15

Citaat door EL_Marokkaanse:
Jij moet je bek houden, want ik irriteer mij mateloos aan jou, a voetbalvrouw .


31-01-2008, 21:17



Citaat door Aliha:



Wat is er voetbalvrouw? .

31-01-2008, 21:17

Citaat door EL_Marokkaanse:
Jij moet je bek houden, want ik irriteer mij mateloos aan jou, a voetbalvrouw .




@topicstartster: get to the point, samenvatting aub, ik ga dat dus echt niet lezen

31-01-2008, 21:19
Ja alle Nederlanders zijn zo jaloers op jou

31-01-2008, 21:19
Meisjes zoals jullie op m.nl zijn storende factors

31-01-2008, 21:21

Citaat door Aliha:
Meisjes zoals jullie op m.nl zijn storende factors



Door jou breekt mijn beeldscherm bijna....wat doe jij hier?
Ga ergens anders troep praten a .

Jou avatar...." We can do it"....voetballen nigh?? .

31-01-2008, 21:22

Citaat door Aliha:
Ik kan gauw de dingen kopen die ik graag wil. Doe dingen waar ik zin in heb.
Mijn verloofde verdiend ook aardig wat centjes, en kan ook wat kwijt. Ik moet eerlijk zeggen, zelf dacht ik dat Marokkanen sneller jaloerser zijn dan Nederlanders en Nederlanders meer gunnen.
Daarbij heb ik ook nog Algerijnen in mij familie, zij gunnen het mij en ook mijn familie. Misschien omdat zij ook wel gesteld zijn. Mijn familie die Marokkaans zijn ook wel. Soms merk ik wel dat ze bepaalde dingen niet kunnen doen omdat ze wat minder hebben. Maar bij mijn oom en zijn verdere Nederlandse familie. Niet te geloven
Ongelofelijk ik heb er eens met mijn zus over gehad en ze kon het ook echt niet geloven dat zij zo een raar gedrag vertoonde toen mijn zus een mooi hxxx had gekocht. Niet dat ze het zelf niet hebben, maar meer van wij zijn de nederlanders en wij zijn van hier dus moeten wij meer hebben dan jullie die hier zijn gekomen.
We werden uitgenodigd bij een etentje en we vertelde zo wat we allemaal deden in ons dagelijkse leven, ik hoorde ze alleen maar raar mompelen. Raar maar waar, we zijn dus tot conclusie gekomen dat wij noord Afrikaners elkaar meer gunnen dan westerlingen in dit land.


conclusie?

31-01-2008, 21:22

Citaat door EL_Marokkaanse:
Door jou breekt mijn beeldscherm bijna....wat doe jij hier?
Ga ergens anders troep praten a .

Jou avatar...." We can do it"....voetballen nigh?? .

Ga koken zoals jij dat daarboven doet, blijkbaar kan je niets beter dan dat... Afgunst

31-01-2008, 21:23

Citaat door AelmK:
Volgens mij wil je gewoon heel graag zien dat mensen jaloers op je zijn, terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is. Als dat niet zo is, dan vraag ik me toch af in welke familie jij bent opgegroeid.


Ik probeer een punt te maken.

31-01-2008, 21:24



Citaat door Aliha:
Ga koken zoals jij dat daarboven doet, blijkbaar kan je niets beter dan dat... Afgunst



Ik kook liever, dan dat ik als een gekke Troela als jou, op een veld ren achter een bal .

31-01-2008, 21:24

Citaat door AelmK:
En dat is? Ik lees alleen ge-blabla in jouw tekst.


Dan moet je niet reageren...

31-01-2008, 21:25
Je had het anders moeten formuleren, nu komt het zo onduidelijk over !

Pagina's : [1] 2 3 4 5