Bekijk volle/desktop versie : Waar haal je tickets voor wedstrijd belgie - marokko



31-01-2008, 08:26
???????

31-01-2008, 11:04


ik ga ook man, maar gewoon bij de stadion kopen.

31-01-2008, 11:12
Nu dat ze een slechte peroide hebben betekent niet dat al altijd slecht geweest zijn

31-01-2008, 12:02
jullie zijn allemaal succes supporters als ze tegen frankrijk gelijk spelen dan zijn ze gelijk de beste en als ze een slechte periode hebben steunen jullie ze niet dan kan je net zo goed gewoon naar nederlands elftal kijken kk mogolen wollha ik iiriteer me aan zulke mensen..

31-01-2008, 12:57



Citaat door maroc_affelay:
jullie zijn allemaal succes supporters als ze tegen frankrijk gelijk spelen dan zijn ze gelijk de beste en als ze een slechte periode hebben steunen jullie ze niet dan kan je net zo goed gewoon naar nederlands elftal kijken kk mogolen wollha ik iiriteer me aan zulke mensen..


ja tfoe 3lihom allemaal 1 voor 1 ezels. wanneer marokko wint en goed presteert zie je iedereen hier topics openen marokko dit marokko dat dima magreb. Allemaal prestatiefans.


Dima Magreb, Mountakhab Al Watani! (L)

In Goede tijden en Slechte tijden,.

31-01-2008, 13:25

Citaat door rette777:
ja tfoe 3lihom allemaal 1 voor 1 ezels. wanneer marokko wint en goed presteert zie je iedereen hier topics openen marokko dit marokko dat dima magreb. Allemaal prestatiefans.


Dima Magreb, Mountakhab Al Watani! (L)

In Goede tijden en Slechte tijden,.


ik heb je gemist in vak Z in Accra
een fan support zn team in het stadion

31-01-2008, 13:53

Citaat door omie99:
???????


Het schijnt dat ze ze hebben gestopt in pakjes La Vache Qui Rit en Danone.......flink inslaan dus die handel.

En over de zogenaamde goede tijden van Marokko....kun je ze alsjeblieft eens noemen, want misschien ontgaan ze mij volledig.

De afgelopen 18 jaar mijn beste jongen heeft Marokko 1 keer de finale gehaald van een Afrika Cup (2004) en de rest simpelweg verkloot door of niet eens aanwezig te zijn, of de eerste ronde eruit te vliegen.

Wat het WK betreft hebben ze de afgelopen 18 jaar slechts op 1 wk een enigszins goede indruk achtergelaten in 1998. In 1994 kansloos eruit in de eerste ronde.

Dus ja, ik zou zeggen plaats de successen maar die ik niet ken.

En geloof me de afgelopen 18 jaar heb ik altijd trouw met hart en ziel voor de tv gezeten, in stadions in Marokko, in cafes etc. smachtend naar dat ene succes. Dus kom niet aan met successupporters want die term kun je bij Marokko niet eens gebruiken. Teleursupporter is een beter woord...

31-01-2008, 14:23

Citaat door RealGentleman:
Inderdaad man.. over welk succes hebben jullie het ???? Ze hebben maar 1x de Africa Cup gewonnen in 1976. Egypte 5 x !!! Kameroen 4x en Ghana 4x!!!!

en het gaat niet om verliezen alleen, maar de manier waarop!!!




van de laatste 5 Africa Cups zijn ze maar 1x voorbij de poulefase gekomen

!!!