Bekijk volle/desktop versie : Wie wil er een relatie vooraf..mannen of vrouwen??



30-01-2008, 21:30
Iemand had net een topic geopend dat vrouwen van tevoren een haramrelatie willen om elkaar beter te leren kennen. Maar dat willen mannen vaak juist en niet vrouwen!! Als het aan de vrouw ligt dan komt de man gelijk haar hand vragen na 1 of 2 keer afspreken.

30-01-2008, 21:33


Dat is waar whollah wil ook niet aan een relatie beginnen maar tegenwoordig willen die gasten eerst de vrouw beter leren kennen. Pfff waar zijn die tijden wanneer de man gewoon naar de hand van het vrouw komt vragen.

30-01-2008, 21:35

Citaat door zahija_erra:
Dat is waar whollah wil ook niet aan een relatie beginnen maar tegenwoordig willen die gasten eerst de vrouw beter leren kennen. Pfff waar zijn die tijden wanneer de man gewoon naar de hand van het vrouw komt vragen.


Ja dat bedoel ik..ze zullen vast niet allemaal zo zijn. Maar ik was gewoon heel verbaasd dat iemand net een topic opende en zei dat vrouwen altijd haramrelaties willen.

Op zich is dat 1 á 2 keer afspreken ook haram en telefonisch contact ook..maar je moet wat eh. Alles beter dan een haramrelatie.

30-01-2008, 21:45

Citaat door GewoonPinda:
Ja dat bedoel ik..ze zullen vast niet allemaal zo zijn. Maar ik was gewoon heel verbaasd dat iemand net een topic opende en zei dat vrouwen altijd haramrelaties willen.

Op zich is dat 1 á 2 keer afspreken ook haram en telefonisch contact ook..maar je moet wat eh. Alles beter dan een haramrelatie.


Weet je wat ik het best vind bv. Een man ziet een vrouw en die bevalt hem hij probeert dan achter haar nummer te geraken. Dan zullen ze telefonisch contact met elkaar hebben een als het echt goed klikt dan 1 stapje verder gaan is het elkaar zien. Een als de beide partners elkaar bevallen dan gaan trouwen.

30-01-2008, 21:47



Citaat door zahija_erra:
Weet je wat ik het best vind bv. Een man ziet een vrouw en die bevalt hem hij probeert dan achter haar nummer te geraken. Dan zullen ze telefonisch contact met elkaar hebben een als het echt goed klikt dan 1 stapje verder gaan is het elkaar zien. Een als de beide partners elkaar bevallen dan gaan trouwen.


Ja dat vind ik een goede.

30-01-2008, 21:50

Citaat door GewoonPinda:
Ja dat vind ik een goede.

Ja dat komt niet zo vaak voor. Maar ik heb dus echt geen zin in een relatie stelde voor het loopt naar de vaantjes wat dan. je hebt geen zelfzekerheid je hebt niks pas wanneer de man voor u duer komt dan weet je het pas.

30-01-2008, 21:51
Relatie is beter, want dan heb je meer zekerheid

30-01-2008, 21:51
ik ken niemand die na 1 of 2 afspraakjes al zegt kom maar naar me thuis...

30-01-2008, 21:53
Het is echt niet waar, dat meisjes vaak willen dat hij zsm om hun hand komt vragen. Soms is het andersom.