Bekijk volle/desktop versie : Werk - Sociaal Juridisch Medewerker - Sociale Zekerheid! HELP!!



30-01-2008, 17:12
[ Ik wil graag Sociaal Juridisch Medewerker - Sociale Zekerheid niveau 4 gaan studeren. En wil graag door naar het HBO. Maar ik zit dus met een probleem. Ik zit in mijn laatste jaar Kaderberoepsgerichte leerweg, Zorg & Welzijn. Ik heb voor Maatschappij gekozen, wat achteraf heel erg stom is. Je hebt voor Sociaal Juridisch Medewerker - Sociale Zekerheid wiskunde, economie of een vreemde taal nodig om die opleiding te mogen volgen. Mijn vraag luidt als volgt; Wat is het slimste om nu te doen, zodat ik alsnog Sociaal Juridisch kan doen? En later insha' Allah na die opleiding HBO kan gaan doen?]

Ontzettend bedankt alvast! Ik zit er echt mee!




Liefs,

Nora.

16-02-2008, 15:59


je kan je gewoon inschrijven..als ze je niet aan nemen kan je na je mbo niveau 4 toch verder gaan met hbo. maar wil je dan ook verder gaan met sz hbo..of doe je dat om dichter bij die hbo te komen?

19-02-2008, 12:23
Volgens Mij Is Da Niet Nodig Die Vakken,, Als Je Maar Een Mavo-Diploma Hebt..!
Dus Je Kunt Je Het Beste Gewoon Aanmelden Op Die School..!

20-02-2008, 16:38

Citaat door Poepjezus:
[ Ik wil graag Sociaal Juridisch Medewerker - Sociale Zekerheid niveau 4 gaan studeren. En wil graag door naar het HBO. Maar ik zit dus met een probleem. Ik zit in mijn laatste jaar Kaderberoepsgerichte leerweg, Zorg & Welzijn. Ik heb voor Maatschappij gekozen, wat achteraf heel erg stom is. Je hebt voor Sociaal Juridisch Medewerker - Sociale Zekerheid wiskunde, economie of een vreemde taal nodig om die opleiding te mogen volgen. Mijn vraag luidt als volgt; Wat is het slimste om nu te doen, zodat ik alsnog Sociaal Juridisch kan doen? En later insha' Allah na die opleiding HBO kan gaan doen?]

Ontzettend bedankt alvast! Ik zit er echt mee!




Liefs,

Nora.



Toevallig had ik dat probleem dus ook
Ligt eraan welke school je gaat he sommige
letten er veel op sommige juist weer niet.
Maar misschien moet je een niveau lager beginnen dus
in dat geval niveau 2.

21-02-2008, 23:46



Citaat door missyyyy:
Toevallig had ik dat probleem dus ook
Ligt eraan welke school je gaat he sommige
letten er veel op sommige juist weer niet.
Maar misschien moet je een niveau lager beginnen dus
in dat geval niveau 2.


je kan met die opleiding geen niveau 2 doen alleen niveau 4