Bekijk volle/desktop versie : Ik kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten,



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-01-2008, 03:34
Het is alweer een weekje uit. Ze heeft me verteld dat ze me niet meer ziet zitten en dat terwijl ik alles voor haar zou doen.

Mijn hart blijft pijn doen wanneer ik aan haar denk. Ik probeer haar uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet. Ik denk 24/7 aan haar en wanneer ik aan haar denk doet mijn hart vreselijk pijn. Nooit gedacht dat een vrouw me zoveel pijn kon doen.

Ze wilt maar niet uit mijn hart, ik wil haar echt vergeten en verder gaan, maar het lukt maar niet.

Stiekem heb ik de hoop dat het nog wat kan worden, maar diep van binnen wil ik haar toch niet meer terug. Alsof blijft ze superleuk, ik heb nog nooit iemand als haar leren kennen, oeff!

Help! Heeft iemand tips om haar te doen vergeten!

Ik voel me echt net een grote mietje, gadverdamme. Laatste keer dat een relatie neem, ik wacht wel tot het huwelijk

30-01-2008, 03:39



Citaat door kapottt:
Het is alweer een weekje uit. Ze heeft me verteld dat ze me niet meer ziet zitten en dat terwijl ik alles voor haar zou doen.

Mijn hart blijft pijn doen wanneer ik aan haar denk. Ik probeer haar uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet. Ik denk 24/7 aan haar en wanneer ik aan haar denk doet mijn hart vreselijk pijn. Nooit gedacht dat een vrouw me zoveel pijn kon doen.

Ze wilt maar niet uit mijn hart, ik wil haar echt vergeten en verder gaan, maar het lukt maar niet.

Stiekem heb ik de hoop dat het nog wat kan worden, maar diep van binnen wil ik haar toch niet meer terug. Alsof blijft ze superleuk, ik heb nog nooit iemand als haar leren kennen, oeff!

Help! Heeft iemand tips om haar te doen vergeten!



Ik voel me echt net een grote mietje, gadverdamme. Laatste keer dat een relatie neem, ik wacht wel tot het huwelijk
Het enige wat je kan doen is Sabr hebben, en vertrouw op Allah ik weet hoe moeilijk het kan zijn

30-01-2008, 03:47
Het is maar een weekje uit.

- Ga aan de chocolade, en wis alles van haar. - Dan kom je er wel over haar heen.


Maarjah, moest je maar niet aan een relatie beginnen. -

30-01-2008, 06:04
ze zal mischien wel spijt krijgen later dan ziet ze zelf wel wat ze mist en inderdaad je moet gewoon Sabr hebben meer kan je niet doen.

30-01-2008, 08:59


Sbar hebben..

Probeer haar te vergeten, hoe moeilijk dat ook is..

Het was Lmekteb..


30-01-2008, 09:11

Citaat door kapottt:
Het is alweer een weekje uit. Ze heeft me verteld dat ze me niet meer ziet zitten en dat terwijl ik alles voor haar zou doen.

Mijn hart blijft pijn doen wanneer ik aan haar denk. Ik probeer haar uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet. Ik denk 24/7 aan haar en wanneer ik aan haar denk doet mijn hart vreselijk pijn. Nooit gedacht dat een vrouw me zoveel pijn kon doen.

Ze wilt maar niet uit mijn hart, ik wil haar echt vergeten en verder gaan, maar het lukt maar niet.

Stiekem heb ik de hoop dat het nog wat kan worden, maar diep van binnen wil ik haar toch niet meer terug. Alsof blijft ze superleuk, ik heb nog nooit iemand als haar leren kennen, oeff!

Help! Heeft iemand tips om haar te doen vergeten!

Ik voel me echt net een grote mietje, gadverdamme. Laatste keer dat een relatie neem, ik wacht wel tot het huwelijk



Het is pas een weekje uit, dus alles is nog vers ! Maar geloof me tijd heelt wonden jongen.. Zodra je haar niet meer ziet en spreekt ga je haar beetje bij beetje vergeten en word de pijn minder en minder !! Komt allemaal goed jongen Trust me...

30-01-2008, 09:32

Citaat door kapottt:
Het is alweer een weekje uit. Ze heeft me verteld dat ze me niet meer ziet zitten en dat terwijl ik alles voor haar zou doen.

Mijn hart blijft pijn doen wanneer ik aan haar denk. Ik probeer haar uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet. Ik denk 24/7 aan haar en wanneer ik aan haar denk doet mijn hart vreselijk pijn. Nooit gedacht dat een vrouw me zoveel pijn kon doen.

Ze wilt maar niet uit mijn hart, ik wil haar echt vergeten en verder gaan, maar het lukt maar niet.

Stiekem heb ik de hoop dat het nog wat kan worden, maar diep van binnen wil ik haar toch niet meer terug. Alsof blijft ze superleuk, ik heb nog nooit iemand als haar leren kennen, oeff!

Help! Heeft iemand tips om haar te doen vergeten!

Ik voel me echt net een grote mietje, gadverdamme. Laatste keer dat een relatie neem, ik wacht wel tot het huwelijk



allah ye 3ytiek esbar...

zorg er idd voor dat je haar niet meer ziet of spreekt, want zoals ze zeggen...uit het oog, uit het hart!

ik weet er ook alles van, dus begrijp wat je nu doormaakt...

blijf lekker bezig, doe je schooldingen als je op school zit. of werk lekker hard als je werkt...en als je met allebei bezig bent, des te beter...lekker bezig blijven, dat houdt je hoofd met andere dingen bezig en dan zul je steeds minder aan haar denken...

en denk erom alles komt goed...insha'allah

30-01-2008, 09:35
Sbar hebben..

30-01-2008, 09:40


waar slaat dat op?

30-01-2008, 09:42
dat topic is van 2006...

kijk maar eens goed naar datum

30-01-2008, 09:44
Geloof me,
na een tijdje als je haar uiteindelijk vergeten bent,, dan pas wordt zij wakker en wilt ze je terug maar dan is het al te laat want dan heb jij haar uit je hoofd gezet,,
En dat uit je hoofd zette is inderdaad best moeilijk en duurt inderdaad best lang maar het gebeurt uiteindelijk echt wel ,,k kan je 100% de garantie geven.

Dus zoals eerder gezegt wis alles van haar ,spreek haar niet meer, zie haar niet meer, hou je met andere dingen bezig,(werk en school ofzo) en dan komt alles goed inchallah

lay 3awnak

30-01-2008, 09:45
koukoushi...je hebt een topic geplaatst dat bijna 2 jaar oud.

30-01-2008, 09:49



Citaat door mini_mouse:
koukoushi...je hebt een topic geplaatst dat bijna 2 jaar oud.



sorry

30-01-2008, 09:50

Citaat door mini_mouse:
koukoushi...je hebt een topic geplaatst dat bijna 2 jaar oud.


foutje

30-01-2008, 09:56

Citaat door koukouchi:
sorry


altijd controleren schat...


Citaat door koukouchi:
doe het weeeeeg straks voelt hij zich nog slechter!!!


is weg...

Pagina's : [1] 2 3 4 5