Bekijk volle/desktop versie : Ginty vrede, kickboxer overleden aan een hart aanval tijdens training!



30-01-2008, 00:03
de 22-jarige ginty vrede die pas 2 weeken geleden wereld kampioen thai boksen was geworden, en nu 2 weeken later overleden aan een hartstilstand tijdens de training.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/3154747/_Kickbokser_dood_op_training__.html?p=32,1

30-01-2008, 00:11


Vervelend man.

30-01-2008, 00:14
kort geleden is er een koreaanse kickboxer hersendood geslagen in de ring

30-01-2008, 00:15
22 wedstrijden, 19 op KO gewonnen!

hoe sterk je ook mag zijn, als je dag komt dan komt je dag!

ben ook veel bezig met dat sport, en als je zo iets hoort, dan gaat er tog wel wat tot je door dringen hé

ghair insa'allah.

30-01-2008, 00:16



Citaat door Mister_Zakelijk:
kort geleden is er een koreaanse kickboxer hersendood geslagen in de ring



klopt! maar om het ff te corigeren het was een bokser.

had er foto's van gezien, tijdens het wedstrijd en hoe hij toen werd weg gevoerd met een brancard!

30-01-2008, 00:18

Citaat door axe_africa:
klopt! maar om het ff te corigeren het was een bokser.

had er foto's van gezien, tijdens het wedstrijdt en hoe hij toen werdt weg gevoerd met een brancard!

ow is daar een verschil tussen dan... k dacht et is allemaal etzelfde


maar was erg man... te veel stoten tegen z'n hoofd gekregen... hij was niet helemaal dood bij praktisch wel... volgens mij hebben ze de stekker er al uit getrokken

30-01-2008, 00:22

Citaat door Mister_Zakelijk:
ow is daar een verschil tussen dan... k dacht et is allemaal etzelfde


maar was erg man... te veel stoten tegen z'n hoofd gekregen... hij was niet helemaal dood bij praktisch wel... volgens mij hebben ze de stekker er al uit getrokken



er is een verschil tussen 3 tot 5 rondes kickboxen en 12 rondes boksen.

jahwel denk het ook, veel ste veel stoten geincasseerd, en het zou zeker een fatale hersenbloeding zijn geweest ofzo. allah oe a3lem.

31-01-2008, 16:48
ja het is gebeurt bij de sportschool waar ik train