Bekijk volle/desktop versie : Teken allemaal! Stop de beledigingen!



Pagina's : [1] 2

29-01-2008, 22:00
'.....En als je Hem maar echt zou kennen, dan zou je Hem als jouw vriend nemen en alle anderen in de steek laten behalve Hem. Als je niet in staat bent om dat ten alle tijden te doen, zet dan in ieder geval tijd apart,
zowel 's nachts of overdag waarin je met jouw Heer kunt communiceren en van Zijn aanwezigheid kunt genieten in een innerlijke conversatie met Hem, en je misschien kunt leren wat het zou betekenen om een onafgebroken vriendschap met Allaah te hebben.'



xx Imaam Ghazali, rahimahoe Allaah x







Zie dit niet als een daad van liefdadigheid, maar zie dit als jouw plicht tegenover Allaah en Zijn profeet alayhi salaatoe wa salaam!!!!!


Beste broeders en zusters asalaamo alaikom,


Graag jullie aandacht voor het volgende:

Er is onlangs een chatroom opgezet op de Palltalk site die bedoeld is voor het beledigen van onze geliefde Profeet (salla Allaho aleihi wasallam). Sommige broeders hebben naar aanleiding hiervan hun beklag gedaan bij de moderator van de desbetreffende site en hebben gevraagd om deze chatroom per direct te sluiten. De moderator heeft hierop positief geantwoord mits zij 2 miljoen handtekeningen bij elkaar verzamelen. Waarschijnlijk heeft hij deze zogenaamde voorwaarde bedacht in de veronderstelling dat deze broeders dit aantal nooit bij elkaar zullen krijgen. Maar Alhamdolilah zijn de broeders direct aan de slag gegaan en hebben een petitie opgesteld die tot dusver door 1.2 miljoen mensen is ondertekend.

Ik wil jullie hierbij verzoeken om deze petitie ook te ondertekenen en dit kunt u doen door op de onderstaande link te klikken:

http://www.petitiononline.com/Steyr/petition.html



Dit is uiteraard slechts een druppel op een gloeiende plaat gelet op de ernst van de situatie, maar iets doen lijkt me veel male beter dan helemaal niets doen.



Ik dank jullie alvast voor jullie moeite en moge Allah jullie rijkelijk belonen.

Asalaamo alaikoum

29-01-2008, 22:04


rustig doorgaan met ademhalen.

29-01-2008, 22:10
Gelet op de ernst van de situatie

29-01-2008, 22:11

Citaat door janmetdepet:
Gelet op de ernst van de situatie


De rellen na de cartoontjes waarbij 150 onschuldige doden vielen, dat was pas een ernstige situatie....

29-01-2008, 22:17



Citaat door Shamsia:
'.....En als je Hem maar echt zou kennen, dan zou je Hem als jouw vriend nemen en alle anderen in de steek laten behalve Hem. Als je niet in staat bent om dat ten alle tijden te doen, zet dan in ieder geval tijd apart,
zowel 's nachts of overdag waarin je met jouw Heer kunt communiceren en van Zijn aanwezigheid kunt genieten in een innerlijke conversatie met Hem, en je misschien kunt leren wat het zou betekenen om een onafgebroken vriendschap met Allaah te hebben.'



xx Imaam Ghazali, rahimahoe Allaah x







Zie dit niet als een daad van liefdadigheid, maar zie dit als jouw plicht tegenover Allaah en Zijn profeet alayhi salaatoe wa salaam!!!!!


Beste broeders en zusters asalaamo alaikom,


Graag jullie aandacht voor het volgende:

Er is onlangs een chatroom opgezet op de Palltalk site die bedoeld is voor het beledigen van onze geliefde Profeet (salla Allaho aleihi wasallam). Sommige broeders hebben naar aanleiding hiervan hun beklag gedaan bij de moderator van de desbetreffende site en hebben gevraagd om deze chatroom per direct te sluiten. De moderator heeft hierop positief geantwoord mits zij 2 miljoen handtekeningen bij elkaar verzamelen. Waarschijnlijk heeft hij deze zogenaamde voorwaarde bedacht in de veronderstelling dat deze broeders dit aantal nooit bij elkaar zullen krijgen. Maar Alhamdolilah zijn de broeders direct aan de slag gegaan en hebben een petitie opgesteld die tot dusver door 1.2 miljoen mensen is ondertekend.

Ik wil jullie hierbij verzoeken om deze petitie ook te ondertekenen en dit kunt u doen door op de onderstaande link te klikken:

http://www.petitiononline.com/Steyr/petition.html



Dit is uiteraard slechts een druppel op een gloeiende plaat gelet op de ernst van de situatie, maar iets doen lijkt me veel male beter dan helemaal niets doen.



Ik dank jullie alvast voor jullie moeite en moge Allah jullie rijkelijk belonen.

Asalaamo alaikoum
Als ze zeggen dat iemand de waarheid niet heeft gesproken is dat dan beledigen?

29-01-2008, 22:18

Citaat door Arabianboy:
ik heb hem getekend en doorgestuurd elhamdolilah!



Djazaak Allahoe Ghairan

29-01-2008, 22:20

Citaat door Arabianboy:
Aanleiding?





Opruïng van een stel ongeletterde heethoofden !

29-01-2008, 22:25

Citaat door Arabianboy:
Nee, dan is het een leugen verspreiden...

En is dat een drama ,leugens worden er zoveel verspreidt.

29-01-2008, 22:26
Stoppen jullie dan ook met het beledigen van homo's?

29-01-2008, 22:27

Citaat door Arabianboy:
Aanleiding?


De aanleiding is -om precies te zijn- een door de eeuwen heen niet geevolueerde religie,

waarbij woorden als verdraagzaamheid, tolerantie volledig onbekend zijn,


waarbij IEDERE vorm van kritiek in woord of beeld DIRECT de onderstroom boven doet brengen en waarbij ALLES als aanval wordt gezien.

waarbij haat tegenover andersdenkenden meteen wordt omgezet in onbeteugelde bloeddorst en geweld......


DAT is de aanleiding. Niets anders................

29-01-2008, 22:34

Citaat door Arabianboy:
Iemand beledigen in de islam mag niet... dus met wat bedoel je met jullie?


Goh als het niet mag, dan zullen er heel wat 'moslims' van hier fikken in de hel.
Ach kan mij het jeuken...

Maar goed, homo's ophangen mag natuurlijk wel, heb laatst nog van die prettige filmpjes gezien.. heel tolerant en geciviliseerd inderdaad. Om maar over de reacties op dit forum maar te zwijgen, nee daar brengen we echt respect voor op...dus...

29-01-2008, 22:35

Citaat door Arabianboy:
Jou visie erop, begrijp je nu waarom we het niet eens zijn en nooit zullen zijn... Dat wat jij denkt, maar bij je moet blijven en je vooral niet moet gaan bemoeien met hoe ik denk!


Dan heb je pech dat je in het verkeerde land woont.

29-01-2008, 22:35



Citaat door Arabianboy:
Jou visie erop, begrijp je nu waarom we het niet eens zijn en nooit zullen zijn... Dat wat jij denkt, maar bij je moet blijven en je vooral niet moet gaan bemoeien met hoe ik denk!
We gaan in nederland met z n alle moslim worden.valt er ook niks meer te zeuren .En zo moeilijk is dat niet voor de gemiddelde nederlander .

29-01-2008, 22:36

Citaat door Arabianboy:
Begrijp niet waar dit gesprek naar toe leidt... Maar wat als ik nu zeg: holocaust bestaat niet!


Ach, we weten wie het zegt.....

29-01-2008, 22:37

Citaat door Arabianboy:
Jou visie erop, begrijp je nu waarom we het niet eens zijn en nooit zullen zijn... Dat wat jij denkt, maar bij je moet blijven en je vooral niet moet gaan bemoeien met hoe ik denk!


Oh het is geen forum hier , het is jouw blog of zo

Pagina's : [1] 2