Bekijk volle/desktop versie : wie heeft dit probleem ook:



29-01-2008, 20:14
je leert iemand kennen leuk karakter, gelovig, lief gezellig, serieus, echt fijn persoon ennnnn je voelt je totaal niet aangetrokken..(uiterlijk)


je leert iemand kennen je voelt je wel aangetrokken....karakter is verrot...

dus met beide kan je niet verder....

bestaat er dan geen combinatie ofzo...? en is het een negatieve eigenschap van me dat ik ook naar uiterlijk kijk? nee toch?? je moet je toch fysiek aangetrokken voelen? wat niet wil zeggen dat als ik aangetrokken voel en van niemand hou en die persoon maakt iets mee bv ongeluk ofzo dat ik die dan zou verlaten voor uiterlijk... of dat ik voor iemand zou gaan tot wie ik me aangetrokken voel en die verrot is van karakter...

uiterlijk brengt samen innerlijk houdt samen...

ps bedoel dit wel serieus en met leren kennen bedoel ik ook op een halalmanier inshaallah...

graag jullie meningen....

29-01-2008, 20:16


Je moet gewoon iemand nemen waar het op veel vlakken klikt.

Je kan niet alles hebben.

29-01-2008, 20:20

Citaat door rain_sunsh:
je leert iemand kennen leuk karakter, gelovig, lief gezellig, serieus, echt fijn persoon ennnnn je voelt je totaal niet aangetrokken..(uiterlijk)


je leert iemand kennen je voelt je wel aangetrokken....karakter is verrot...

dus met beide kan je niet verder....

bestaat er dan geen combinatie ofzo...? en is het een negatieve eigenschap van me dat ik ook naar uiterlijk kijk? nee toch?? je moet je toch fysiek aangetrokken voelen? wat niet wil zeggen dat als ik aangetrokken voel en van niemand hou en die persoon maakt iets mee bv ongeluk ofzo dat ik die dan zou verlaten voor uiterlijk... of dat ik voor iemand zou gaan tot wie ik me aangetrokken voel en die verrot is van karakter...

uiterlijk brengt samen innerlijk houdt samen...

ps bedoel dit wel serieus en met leren kennen bedoel ik ook op een halalmanier inshaallah...

graag jullie meningen....


Als je van iemand houd dan ga je automatisch Niet naar uiterlijk kijken
Zo gaat dat tenminste bij mij.
Dus ik denk dat je de ware nog moet tegenkomen.

29-01-2008, 20:23
Als je voor iemand houdt, dan moet het allemaal kloppen!
zowel uiterlijk als innerlijk


en met klikken bedoel het gevoel dat wanneer je degene ziet, dat je ook echt iets voelt!!!

Het is geen perfectie waar men naar streeeft, maar de pure gevoel dat je echt van iemand houdt

29-01-2008, 20:24



Citaat door rain_sunsh:
je leert iemand kennen leuk karakter, gelovig, lief gezellig, serieus, echt fijn persoon ennnnn je voelt je totaal niet aangetrokken..(uiterlijk)


je leert iemand kennen je voelt je wel aangetrokken....karakter is verrot...

dus met beide kan je niet verder....

bestaat er dan geen combinatie ofzo...? en is het een negatieve eigenschap van me dat ik ook naar uiterlijk kijk? nee toch?? je moet je toch fysiek aangetrokken voelen? wat niet wil zeggen dat als ik aangetrokken voel en van niemand hou en die persoon maakt iets mee bv ongeluk ofzo dat ik die dan zou verlaten voor uiterlijk... of dat ik voor iemand zou gaan tot wie ik me aangetrokken voel en die verrot is van karakter...

uiterlijk brengt samen innerlijk houdt samen...

ps bedoel dit wel serieus en met leren kennen bedoel ik ook op een halalmanier inshaallah...

graag jullie meningen....


Ik begrijp je.
Ik maak dit ook vaak mee.

Soms denk ik dat het aan mij ligt dat ik misschien 'tevreden' moet zijn met wat er aan mij wordt aangeboden, maar aan de andere kant denk ik...I know I'm worth it why should I take something lesser?
Dan blijf ik liever alleen, begrijp je?

29-01-2008, 20:55
bij mij is het gewoon niet zo dat ik iets heb van uiterlijk is niet belangrijk voor me want dat is het wel, ik wil namelijk echt helemaal verliefd zijn op iemand, helemaal gek zijn op die persoon zowel innerlijk als uiterlijk...natuurlijk streef ik niet naar perfectie ofzo maar het voor mij kloppen, wat de rest van denkt interesseert me zozeer niet... er zijn lieve jongens op mn pad geweest maar ik voelde me helemaal niet aangetrokken, dan kan ik toch niet mee verder gaan?? er zijn mensen die zeggen uiterlijk speelt voor mij helemaaaaaaaaaal geen rol, maar dat geloof ik zozeer niet en als ze er wel zijn, zijn ze zeldzaam...mijn mening...hoewel innerlijk voor mij zeker heelllll erg belangrijk is, want anders was ik gewoon voor uiterlijk gegaan, begrijpen jullie?