Bekijk volle/desktop versie : Werk vertaal naar Engels,, en verdien puntjes



29-01-2008, 16:17
Salaam Moe3alaikoem,,

SPOED:Wie kan het volgende gesprekje voor me in het engels vertalen?? Alvast bedankt!!:

A: Hallo
B: Heej, hoe gaat het met je?
A: Ja gaat goed hoor hoeis het met jou?
B: met mij gaat het ook wel goed, alleen een beetje drukjes met school.
A: Ow hoe komt dat?
B: Ik doe dit jaar eindexamen, maar ik moet nog heel veel doen.
A: Ow jah dat is bij mij ook zo, maar ik denk dat iedereen een beteje zenuachtig en stressig is.
B: ja dat klopt, sta je er goed voor.
A: Ja gemiddeld wel, en jij?
B: Er is een vak waar ik hard aan moet werken.
A: over welke vak gaat het?
B: Natuurkunde wordt voor mij een probleem, ik vind het best moeilijk.
A: ach jo maak je niet druk, komt wel goed. Even er hard tegen aan en je kunt lekker genieten van een lange vakantie.
B: Jah gelukkig wel, ga je dit jaar op vakantie?
A: Ja ik ga naar marokko toe, ik blijf daar waarschijnlijk twee maanden. en ga jij op vakantie?
B: Ja ik ga ook maar ik ga naar Turkije, als ik mijn examens haal. Ik ga dan eerst naar Istanbul, daar blijf ik een weekje, daarna ga ik naar Trabzon, waar mijn ouders zijn geboren. Dat ligt aan de zwarte zee, het is daar heel erg leuk. zon, zee en strand. daar blijf ik ongeveer vier weken en daarna ga ikl nog voor twee weken ergens anders heen in Turkije, maar waar precies weet ik niet. Het wordt wel een leuke vakantie als ik slaag. en jij wat ga jij in marokko doen?
A: Wij gaan standaard iedere jaar naar de stad Alhoceima. Dat ligt helemaal in het noorden. De meeste famillieleden wonen daar. mijn ouders zijn daar geboren en wij hebben daar ook een eigen huis staan. Pas na ongeveer drie weken gaan we een beetje touren door marokko. Ook bezoeken wij andere famillieleden aan de andere kant in het noorden. We bezoeken ook grotere steden, dat is op zich wel leuk. maar dit jaar hebben we daar best veel feesten.
B: oja nu je het zegt, wij ook. Trouwens, naar welke school ga je hierna?
A: ik ga waarschijnlijk lerarenopleiding volgen in Avans Breda. Weet jij al wat jij gaat doen?
B: ow leuk, ik ga waarschijnlijk chemie studeren ook in avans breda.
A: ow gezellig, zitten we weer bij elkaar op school. Kan nog leuk worden.
B: ja dat zeker, maar ja we moeten eerst ons examens zien te halen.
A: Ja precies.












BIJ VOORBAAT DANK:P

29-01-2008, 20:00


Je neemt niet eens de moeite om het makkelijkste woord zelf te vertalen.

(Jaja, en natuurlijk heb je gewoon heel je opdracht hier gekopieerd maar kom op heey:hihi

29-01-2008, 20:49

Citaat door Queen:
Je neemt niet eens de moeite om het makkelijkste woord zelf te vertalen.

(Jaja, en natuurlijk heb je gewoon heel je opdracht hier gekopieerd maar kom op heey:hihi




hoef niet meer:P Ik heb het al