Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan alle getrouwde vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

29-01-2008, 14:12
Drinken de mannen van jullie alcohol? (eerlijk zijn )


Het schijnt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn, dat getrouwde mannen ook gewoon alcohol drinken in gezelschap met vrienden die ook getrouwd of niet getrouwd zijn.

Mijn man drinkt namelijk , niet altijd maar af en toe. Maar tocht heb ht daar heel heel erg moeilijk mee. En ik wil graag weten of er ook vrouwen zijn die dit ook meemaken. En hoe zij er mee om gaan.
En wat hun ervaringen zijn met de jaren heen. En ik ben op dit moment echt radeloos, weet niet meer wat ik moet doen, oftewel kan doen. Om mijn huwelijk te redden.

Alle advies is welkom

Zazakom Allah 7aijran

Wswrb

29-01-2008, 14:14


jeetje wat lijkt me dit moeilijk zeg.heb je het al met hem uitvoerig erover gehad????
en zijn ouders,is dat geen optie??


29-01-2008, 14:17
ik heb er wel 1000 keer over gehad.
en ja je krijgt dan te horen, dat hij zijn best doet om af te kicken en thats it!
daarnaast krijg je ook te horen, dat hij niet de enige is, dat iedereen ht doet.

en zijn ouders die weten het sinds pas ook, en die zeggen ook van dat hij moet stoppen maar ht is makkelijker gezegd dan gedaan

29-01-2008, 14:27

Citaat door gizlanehj:
Drinken de mannen van jullie alcohol? (eerlijk zijn )


Het schijnt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn, dat getrouwde mannen ook gewoon alcohol drinken in gezelschap met vrienden die ook getrouwd of niet getrouwd zijn.

Mijn man drinkt namelijk , niet altijd maar af en toe. Maar tocht heb ht daar heel heel erg moeilijk mee. En ik wil graag weten of er ook vrouwen zijn die dit ook meemaken. En hoe zij er mee om gaan.
En wat hun ervaringen zijn met de jaren heen. En ik ben op dit moment echt radeloos, weet niet meer wat ik moet doen, oftewel kan doen. Om mijn huwelijk te redden.

Alle advies is welkom

Zazakom Allah 7aijran

Wswrb
nee man man drinkt niet en heeft nooit gedronken hij is anti- alcohol

hij heeft wel paar vrienden die wel drinken , heb jij je man verteld dat je liever niet hebt dat hij drinkt?

29-01-2008, 14:28



Citaat door gizlanehj:
ik heb er wel 1000 keer over gehad.
en ja je krijgt dan te horen, dat hij zijn best doet om af te kicken en thats it!
daarnaast krijg je ook te horen, dat hij niet de enige is, dat iedereen ht doet.

en zijn ouders die weten het sinds pas ook, en die zeggen ook van dat hij moet stoppen maar ht is makkelijker gezegd dan gedaan



is het zo erg?

29-01-2008, 14:32
mijn man heet nog nooit gedronken hamdoelilah.daar durf ik me handen voor in het vuur te steken.

ik hoop voor je incha allah.dat hij gaat afkicken.

29-01-2008, 14:34
mijn man drinkt niet ook als zijn vrienden drinken, doet hij daaraan niet mee! ze moeten toch weten dat het haram is ook al drinkt iedereen van zijn vrienden, als ze van de brug springen gaat hij dan ook meespringen. ik zou het er toch met hem over hebben dat je het liever niet hebt en dat het haram is. veel succes

29-01-2008, 14:37
@topicstarter, deed hij het al voor jullie huwelijk?

Jammer dat een paar van jullie mannen vrienden hebben die drinken. Sorry hoor maar ik zou het niet willen, zo ´n persoon als vriend.

29-01-2008, 14:37
Mijn man drinkt geen alcohol en rookt gelukkig ook niet, hamdorilah. Hij gaat ook bijna nooit uit. Als hij zijn vrienden wil zien dan komen ze bij ons thee drinken en pistachenootjes eten.

Ik hoop inshallah dat jouw man snel stopt met drinken, Allah heeft het niet voor niets verboden.

29-01-2008, 14:40
Elhamdouliah drinkt mijn man ook niet..
Roken en drinken is een gewoonte waar ik niet tegen zou kunnen..

Het lijkt me heel moeilijk dat je nu doormaakt.. Dronk hij al voor jullie huwelijk?

Als ie zegt dat ie moet afkicken is ie dan "verslaafd?" Want af en toe voor de gezelligheid drinken is geen verslaving..
Ik zou hem heel goed laten merken dat ik het niet wil!

29-01-2008, 14:41

Citaat door esma_gouda:
Mijn man drinkt geen alcohol en rookt gelukkig ook niet, hamdorilah. Hij gaat ook bijna nooit uit. Als hij zijn vrienden wil zien dan komen ze bij ons thee drinken en pistachenootjes eten.

Ik hoop inshallah dat jouw man snel stopt met drinken, Allah heeft het niet voor niets verboden.



hier ook zelfde..rookt niet,drinkt niet en nooit gedaan en gaat nooit uit (niet BIJNA nooit,maar nooit nooit)

elhamdl.

29-01-2008, 14:42
Nee niemands man drinkt hier

29-01-2008, 14:45



Citaat door tangia19:
hier ook zelfde..rookt niet,drinkt niet en nooit gedaan en gaat nooit uit (niet BIJNA nooit,maar nooit nooit)

elhamdl.

mijn man rookt helaas wel.belooft iedere keer dat hij gaat stoppen.maar tot nu toe maar iedere keer een paar dagen gelukt.maar uitgaan doet hij gelukkig ook niet.is nog nooit uitgegaan.hmdl.er zijn zat mannen die getrouwt zijn en toch uitgaan.

29-01-2008, 14:47

Citaat door tangia19:
hier ook zelfde..rookt niet,drinkt niet en nooit gedaan en gaat nooit uit (niet BIJNA nooit,maar nooit nooit)

elhamdl.


, soms vraag ik het zelf aan hem. (vooral als ik het rijk voor mijzelf wil hebben) Dan zeg ik waarom ga je niet met die en die wat drinken? En dan zegt hij dat hij geen zin heeft

29-01-2008, 14:51

Citaat door nassima 81:
mijn man heet nog nooit gedronken hamdoelilah.daar durf ik me handen voor in het vuur te steken.

ik hoop voor je incha allah.dat hij gaat afkicken.

Meiden.alsjeblieft,zeg nooit NOOIT.
Zie jij elk minuut van de dag wat hij doet?
Voor alle meiden die 'nooit'zeggen,zeg er Allahoea3lam bij.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7