Bekijk volle/desktop versie : Hoe ga je met je partner om als hij elke dag wil ******?



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

16-12-2002, 11:55
Geef mij maar non-stop hoor

20/22jaar,verloven 2jaar=24 dan trouwen en THA NIGHT
Dat is wel 24 jaartjes hoor!!!

Nou weet niet wat jullie moeilijk doen hoor maar wij meiden ( de meesten ) houden het zo veel jaar vol wel 20/25 jaar en dan zehma stoer doen, ja sorry ik wil niet of kan niet.
Ik ben het mee eens dat als je "O" bent niet gaat bonken maar daarna weer aan de sLaG, wees blij als je man je elke avond wil en hij zorgt vast wel goed voor je, en elke goed nadenkende man (fabeltje) weet dat tijdens de menstruatie niet word gebonkt klaar!

(enn... zoals jullie weten zijn de marokaanse mannen van ons erg sterk en onze eten maakt ze nog sterker, je weetog loubja, bisarra, marmita couscous en na3na3 thee-tje)



Maar oke ik hoop dat jullie hebben genoten, enn niet zeuren al moet je maar met o-benen lopen

Kussies van moi :blauwkus:

16-12-2002, 20:23


Citaat:
Origineel gepost door sugerbabe_18
Geef mij maar non-stop hoor

20/22jaar,verloven 2jaar=24 dan trouwen en THA NIGHT
Dat is wel 24 jaartjes hoor!!!

Nou weet niet wat jullie moeilijk doen hoor maar wij meiden ( de meesten ) houden het zo veel jaar vol wel 20/25 jaar en dan zehma stoer doen, ja sorry ik wil niet of kan niet.
Ik ben het mee eens dat als je "O" bent niet gaat bonken maar daarna weer aan de sLaG, wees blij als je man je elke avond wil en hij zorgt vast wel goed voor je, en elke goed nadenkende man (fabeltje) weet dat tijdens de menstruatie niet word gebonkt klaar!

(enn... zoals jullie weten zijn de marokaanse mannen van ons erg sterk en onze eten maakt ze nog sterker, je weetog loubja, bisarra, marmita couscous en na3na3 thee-tje)



Maar oke ik hoop dat jullie hebben genoten, enn niet zeuren al moet je maar met o-benen lopen

Kussies van moi :blauwkus:
goede instelling meid!!

16-12-2002, 23:50
Sorry maare Als jij gaat neu ken voor je echt gebonden bent met diegen dan Heeft ie natuurlijk geen respect meer voor je
Dan moet je gewoon huppelen denk ik..
Ik kan het ook mis hebben ik heb nog helemaal geen ervaring maar ja

BEslama

16-12-2002, 23:52
Of ben je al getrouwd eigenlijk?

hahaha late vraag maar ik heb niet ale reacties gelezen geen zin
een beetje slaap
xxxxxjes

20-12-2002, 00:10


Citaat:
Origineel gepost door jamila_nador
Je bent ziek of je hebt geen zin in xxxxxx.
En je partner wil het gewoon doen.
Wat zou je doen?
zit hem op de vacht lijst.

27-12-2002, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door Karim_nour
Salaam,

wallah ik sta soms helemaal versteld van sommige verhalen. en geloof me in het huwelijk zal je alleen de eerste paar maanden flink wat willen nemen, maar daarna zakt het af. en elke dag 5-6 keer, dat gaat dus niet. wij mannen zijn namelik niet van asbest gemaakt. Sommige meiden schreeuwen hier maar wat vand de daken en de jongens die zeggen dat ze het wel 4 keer kunnen doen op een dag, nou ik zal je wat vertellen, die jongens msakien hebben het gewoon nooit gedaan of doen het 1 keer in de zoveel eeuw, waarna ze denken dat het het einde is. 1 keer in de week 4 keer kan nog, maar niet elke dag beste vrienden. wij werken nog net niet op accus. en trouwens waarom 5 keer als je het gewoon nou 2 keer goed doet is het lekkerder. maar jah allemaal salppe verhalen.

en even over die meiden die zeggen dat ze die jongens die het vaak willen doen wel willen hebben, nou meiden praatjes vullen geen gaatjes, als jullie je zinnen krijgen dan willen julie soms wel 10 keer, maar na de eerste keer zijn jullie meestal al bekaf, dus waar hebben we het over. de 9 keer die rest moeten jullie helaas maar bijdromen.

en iets voor de meiden die het walgelijk vinden dat sommige jongens zoveel moeten hebben op een dag. en dat ze hen wel buiten zetten (respect he) haha. nou weten jullie wat je moet doen als je man zin krijgt en jij niet. en dat dan elke keer. DOE HEM DAN EEN PLEZIER EN GEEF HEM DIE € 50, en stuur hem dan gewoon langs de WALLEN. en dan afwachten of hij het nog steeds vaker vraagd. nou meiden dan mag je niet hopen dat hij wat beters ontdekt, want dan zijn jullie verloren. Dan kan je al vast naar je gereedschapskist gaan grijpen, want je man vindt het goedzo dat je elke dag koppijn hebt.

moehim genoeg voor vandaag, ik ga maar weer eens verder met leren..... thalla

de groeten broeders en zusters........

en het blijft wel lachen met jullie marokkanen... wallah
ssssssst niet niet verder vertellen (ik mag jullie)
Hhahahaahhaha wollah grappig.
Effe een vraagje praat jij uit ervaring.

20-01-2003, 10:54
Vraagje hoor...


Maar zo te zien heeft het je geinterreseerd waarover er op deze formun wordt gediscussierd doordat je dit berichtje plaats

Waarom zeg je dat we niet sporen en iets nuttigs moeten doen

Hoor eens wie het zegt... ga lekker eerst bij jezelf kijken dan men meteen beoordelen over het wel en niet nuttige wat ze doen

Oh ja hakimpje..

Oh ja mensen op deze forum GET UP THE GOOD LIFE

Beslema a ness du Bled

20-01-2003, 11:00
Ik weet..
Maar ja, dan moet je maar niet zo snel beoordelen

Ewa thalla

20-01-2003, 14:48
hoi, dat verhaal hoor je altijd van vrouwen, maar er bestaat geen vrouw die dat zo maar weigert om met haar partner te doen behalf als ze geen zin heeft of ziek is nou als hij in dat geval boos woordt moet hij maar met de hond van zijn buren doen.

20-01-2003, 14:50
hoi allemaal, ja als hij zo stom is koop ik wel een hondje voor hem een hond weigert nooit toch!!!

20-01-2003, 14:50
Ik zou er over praten. Sex moet leuk blijven en niet gedwongen!!
Hij snijdt zichzelf lelijk in de vingers als het steeds onder dwang gebeurt zo zal de vrouw alleen nog maar MEER afkeer krijgen tegen sex.
Als hij het blijft eisen zou ik hem doorverwijzen naar het RIAGG om te onderzoeken of je mannetje nog wel in orde is!!!


Marocbella

20-01-2003, 14:56
geloof me als ik het echt niet wil komt er niets tussen mijn benen

20-01-2003, 18:52

ooh mijn god ik moet er niet aan denken nu niet en later al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet hahahahahahahahahah sorry moest ik effe kwijt
xxx siham

07-02-2003, 11:44

Citaat:
Origineel gepost door jamila_nador
Je bent ziek of je hebt geen zin in xxxxxx.
En je partner wil het gewoon doen.
Wat zou je doen?
gewoon die goede oude smoes gebruiken....

"schat ik heb hoofdpijn"......SO BEAT IT....

21-02-2003, 12:27

Citaat:
Origineel gepost door Djin
je ben een vrouw naar mijn hart

EWA JA.... ik weet t

maar ja als je besluit om te gaan trouwen moet je in je achterhoofd hebben dat het ""bonken"" er ook bij hoort

En tja wiens ""weddingnight"" er aan komt


Succes meiden (en ook voor de mannen )

Kussies moi

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12