Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Intersection Harlem Style ???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
02-09-2002, 18:07

Beste fans en andere geïnteresseerden, Dit bericht is naar aanleiding van het gebeuren rondom de groep “Intersection”, voor jullie waarschijnlijk op dit moment beter bekend als “Harlem Style” Vele van jullie bezitten op dit moment een illegale kopie van de demo cd van deze groep, om te beginnen heeft “Intersection” hun (echte) originele cd nog niet uitgebracht en heet de groep geen “Harlem Style” maar “Intersection”. Door de grote publiciteit van deze illegale kopie van de demo cd zal “Intersection” er alles aan doen om zo snel mogelijk met de originele cd op de markt te komen met beter uitgewerkte nummers, afgemixt en nieuw materiaal. Natuurlijk blijft Intersection gewoon doorgaan met hun life optredens, waarvan het programma hiervan jullie niet ongehoord zal blijven. Vriendelijke groet, Het management van Intersection.

snoesje
02-09-2002, 18:19
wie is harlem stule dan??? ik begrijp er niks van!!! en zeg wallah die cd is illegaal!! oke dikke kus

beppie_truus
02-09-2002, 18:20
Origineel gepost door Intersection Beste fans en andere geïnteresseerden, Dit bericht is naar aanleiding van het gebeuren rondom de groep “Intersection”, voor jullie waarschijnlijk op dit moment beter bekend als “Harlem Style” Vele van jullie bezitten op dit moment een illegale kopie van de demo cd van deze groep, om te beginnen heeft “Intersection” hun (echte) originele cd nog niet uitgebracht en heet de groep geen “Harlem Style” maar “Intersection”. Door de grote publiciteit van deze illegale kopie van de demo cd zal “Intersection” er alles aan doen om zo snel mogelijk met de originele cd op de markt te komen met beter uitgewerkte nummers, afgemixt en nieuw materiaal. Natuurlijk blijft Intersection gewoon doorgaan met hun life optredens, waarvan het programma hiervan jullie niet ongehoord zal blijven. Vriendelijke groet, Het management van Intersection maar zijn die illegale cd's die nu rond gaan wel van de groep die gisteren hebben opgetreden. en ik bezit ook zo'n "illegale"cd gewoon gekocht in een cd winkel hoe kan dit dan?????????????????????????

snoesje
02-09-2002, 18:23
En hoe bedoel je ik ben reclame aan het maken hahahah!!!

HoceimaChick
02-09-2002, 18:29

ik heb ook zo'n cd van intersection ik had het gekocht in oost op de markt waar ze bandjes verkopen en die cd is vet gruwelijk man. -xxx-

MaRaKcHiA
02-09-2002, 18:35
Ik WiL DiE cD OoK??????!!!!!!!?????? :huil:

snoesje
02-09-2002, 18:38
Origineel gepost door MaRaKcHiA Ik WiL DiE cD OoK??????!!!!!!!?????? :huil: ik wil je best vertellen waar je em moet halen maar ik weet het ook niet ik heb em gehad van mijn broer maar meid ik moet je zeggen zorg maar dat je er achter komt waar die te koop is want hij is echt goed die cd!!! dikke kus

G-Bella
02-09-2002, 22:12
heyy die cd is kapot goed. Ewa mijn complimenten Ga zo doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

MaRaKcHiA
03-09-2002, 16:25
Origineel gepost door snoesje ik wil je best vertellen waar je em moet halen maar ik weet het ook niet ik heb em gehad van mijn broer maar meid ik moet je zeggen zorg maar dat je er achter komt waar die te koop is want hij is echt goed die cd!!! dikke kus Ik Heb Die Liedjes WeL Al gehoord..Maar ik wil gewoon de cd oeffffff.. Ik zorg wel dat ik em krijg yek a LaLa Hamoesh..hahaha :zwaai:

snoesje
03-09-2002, 17:23
salaam, hahah oke dan marakchia!! en euh azin an arif wat bedoel je met geflasht?? maar oke ma3a salama mensen en thalla

hansie
07-09-2002, 14:54
oke wie is wieeeeeeeeeeeeeeee wie is degene met de mooie stemmmmmmmm klinkt niet echt marokkaans!!!!!! nr. 2 groetjes

Missrapster
08-09-2002, 18:32
he hansie...die jongen is Son in Law...hij is mn bro ...nee joh joke...maar hij heeft inderdaad een mooie stem... En hun cd komt gelukkig binnkort uit,de echte cd.....dus mensen wees er snel bij...want op=op....haha... Wie er allemaal in Intersection zit? Son in Law,Chyno,Mc amgrabi

Fessia18
09-09-2002, 11:24

Wajewwwwww... woullah zij kunnen pas echt goed zingen! Prachtige stemmen! Sinds ik die cd in me hand heb gekregen... gelijk elke dag luisterennnnnnnnnnnn... Ik ken al bijna die teksten uit me hoofd. De beste cd die ik thuis heb is INTERSECTION!! woullah gewoon prachtigggggggggggg aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wou dat jullie live voor me gingen zingennnnnnn.... :D Groetjesss xxxxx Intersection FAN!

Angeltje
09-09-2002, 12:10
Nou Fessia18, Als ze live voor je gaan zingen ga je letterlijk plat!! Hoe ze op de cd zingen, zingen ze ook precies live Ze zijn gewoon MOEILIJK!! PUNT UIT.... Groetjes van een engeltje

Mirie
09-09-2002, 12:22
Hoi Allemaal!! Dus hun cd die uitgebracht is en op de markt te koop zijn die zijn illegaal??? :eek: Wajauw dus ik heb gewoon een illegale cd thuis.... Dus ff voor de duidelijkheid de officiele cd die moet dus nog uitkomen...of is die ondertussen al uit?? Waar kan je dan zo een "legale"cd kopen??? Becaus' I just Love them!! :Iluvu: Vooral het gezang op de cd!! En dan op zijn thmazight just in een woord WAUW!! MC MC MC thamgrabie microfoen qfoes inou thmayni isneg...whoeh!! het is gewoon supergaaf!! Ik ben benieuwd wanneer ze weer gaan optreden ergens...dan wel in de buurt van amsterdam uiteraard!! Nog een klein woordje tegen INTERSECTION: Keep on doing the good works boys!!! Love Ya'll!!!! :verliefd: Kussies Mirie :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7