Bekijk volle/desktop versie : Intersection Harlem Style ???



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7

07-10-2002, 22:31
Wollah intersection jullie hebben vette liedjes... jullie hebben er riffies in arabisch en engels klinkt echt goed... vooral die Hip Hop Tmazight ( hoewel ik niet veel ervan begrijp... )

Complimente al sjullie cd uitkomt ga ik hem zeker kope...

Bent Dagilia

13-10-2002, 18:48


huh.....bij dat liedje she too old ....she's 2 young zingt er tog geen meisje???Ten minste nie op mijn cd.....???.........he Intersection....uh...kheb ff aan Son in Law ff wat gevraagd over jullie ennuh ik kom van de week ofzo naar H double A.R.L.E.M.

-xxx-
Miss Rapster/Miss Flippa....the only Bxtch that knows what real life is....

13-10-2002, 19:36
thnx sweety kzal ff kijken ik kom zo ie zo in de herfst vakantie.....dus ben binnekort in Haarlem.....Het is daar echt leuk,allemaal mocro's net marokko....uh heb je een e-mail adres...dan kan ik je mailen....

13-10-2002, 19:50
hahah kben er nog.....nu naar tmf.nl???

13-10-2002, 21:35


Hahaha Heet jij Hosselaar.. Sebhanalaah iedereen Heet Hosselaar tegenwoordig... in ieder geval keep Up the GOOD JOB

Bent Dagilia

18-10-2002, 09:33
Ik heb de cd ook en ik vind het de beste rapgroep aller tijden en die zanger damn die kan mooi zingen (braziliaan) Imazighen uit al hoceima he. ik vind de cd echt leuk, waarom hebben jullie niet meer nummers oip jullie cd gezet? want ik heb nog andere nummers die niet op jullie cd staan. Heel leuk en wacht spannend op het vervolg......

18-10-2002, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door naima alhoceima
angel18 ben jij die met hun af en toe mee zingt in prisma? je heb een heeeel mooi stem echt eerlijk ik heb je gehoord samen met jonny in dat lied to ould to jong echt las je mee zing word dat leid nogggggggggggggggg mooier.

ps. ik slijm niet

groetjes ikkie
Hey Naima alhoceima,

Ja het klopt. Ik ben er af en toe wel eens om mee te zingen. Thanx voor je complimentjes. Jij bent toch het zusje van chyno, zo ja, dan heb ik jou eens gezien.

Groetjessssssss

19-10-2002, 22:32
ff mijn complimenten man, jullie hebben echt wel wat werk geleverd.

ik vind H double A R L E M het beste nummer, mooi gezang op het eind ook!!

ga zo door!!!!!!!!!!!!!!

24-10-2002, 13:02
HEEEEEEEEEE WANNEEEEEER KOMT ER EEN OPTREDEN IN ARNHEM.
HEEL ARNHEM KENT JULLIE EN JULLIE GAAN ALLEEN MAAR NAAR DIE PLAATSEN WAAR WIJ NIET HEEN GAAN KOM AUB OOK OPTREDEN IN ARNHEM: WALLAH IK GA ZO VEEEEEEL SPANDOEKEN MAKEN:
MET INETRSECTION DIT INTERSECTION DAT!!!!!!!!!!!!!!
WALLAH JULLIE ZIJN THE BOMB HOE JULLIE OOK MOGEN HETEN MET DIE GRAPPIGE CHINO MC HOSSELAAR-AMADHRABIE, SON IN LAW DAT BETEKENT ZWAGER IS ER IEMAND GETROUWD OF ZO?

EN JULLIE NIEUWE CD GA IK LEGAAL HALEN IN DE STORE(BEVERWIJK DUS) DE ILLIGALE YA DIE RONDE DING ZONDER PAPIER. DIE GA IK NIET NOG EEN KEER KOPEN IK HEB HEM AL DAT IS DUS ALLEEN MAAR BOELSHITTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES MET JULLIE OPTREDENS ENZO
KOMT ER GEEN CLIP DIE DAN IN ALHOCEIMA IS OPGENOMEN (MET ALLE MISSALHOCEIMAxINCLUSIEF MIJ) .........OF ZO LAAT HET ME WETEN ALS ER EEN CLIP VAN JULLIE WORD GEMAAKT WALLAH IK GA JE JULLIE ELKE DAG AANVRAGEN OP DE BOX..............DAAAAAG NOGMAALS VEEEEEEEEEEEEEL SUCCES.

24-10-2002, 17:18
He, wil je mij dan ook ff op de hoogte houden???

Alvast bedankt!

24-10-2002, 17:23
hahahhahaha.....sorry moest ff lachuh...maar als jullie sponsers nodig hebben ken een paar peeps die jullie dan kunnen helpen....Veel succes met jullie cd.....

-xxx-
MIss Rapster....bling bling....money ain't a thing.....hahahah...

24-10-2002, 23:33

Citaat:
Origineel gepost door naima alhoceima
hey angel18
ja ik ben de zusje ik heb jou ook gezien in die feest van afgelopen zondag als jij haar bent die ik bedoel.nou groetjessssssssssss
MISS AL HOCEIMA

(GEINTJE)
Ja dat kan wel kloppen, ik was daar met een goede vriendin van mij. Maar euh... jullie hadden er wel op los geshaked!! Mijn complimenten, jullie konden echt goed dansen.

Groetjesssss

25-10-2002, 14:08


haaaaai haarlem in tha house !!!!!!!

En wanneer gaan jullie nou een clip opnemen.ik weet is duur.dus dat word sparen.kom ik even dansen in jullie clip(bubbelin,buikdansen)
ik heb de cd nog niet gehoord.heb jullie alleen zien oefenen in PRISMA.
en natuurlijk bij racisme beat it

groetjes en kussies

25-10-2002, 15:38
OKE DAN
ALS ER EEN CLIP KOMT GAAT HET HELEMAAL GOED MET JULLIE
JULLIE ZIJN NU AL ZO BEKENT LAATS STAAN DAN !!!!!!!!!!!!!
VEEEEEEEEL SUCCES

25-10-2002, 16:27
Intersection. Als eerste wil ik zeggen dat jullie zeker moeten doorgaan met waar jullie mee bezig zijn. Ik hoorde in Al hoceima wel eens een radio op het strand hiphop tmazight dreunen. Je weet die radios staan dan iets te hard aan en zeggen dan chgrrr chhgghrr..!? Wist niet wie jullie waren en dat jullie zelfs uit nederland kwamen. Omdat ik niet alle liedjes had gehoord. Maar inmidels ken ik jullie liedjes (bijna grijsgedraaid) en moet zeggen dat ik jullie liedjes echt relax vindt met die beats en de ghatarre stem van son in law gecombineerd met de gebroeders uit alhoceima. Netjes.
Ok chyno sommige engelse woorden kunnen dan best iets beter worden uitgesproken maar ja oefening baart kunst.toch!. En, kritiek maakt een mens alleen maar beter. Dus mijn kritiek is zeer zeker positief bedoeld!
O ja wat ik echt jammer vind is dat jullie laats in Venlo waren en ik dat niet wist. Anders was ik zeker komen kijken.
Dan wilde ik nog Hosselaar groeten want ik weet zeker dat je dit leest.
Ik ben die jou altijd Peter Aarts noemt.....ja uit Venlo!
Beslamaa a thouwmatneg

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7