Bekijk volle/desktop versie : 6000euro is dat genoeg voor een bruiloft??



Pagina's : [1] 2 3

28-01-2008, 13:33
en dan bedoel ik een kleine bruiloft.. mannen thuis en de vrouwen in een zaaltje.. ongeveer 150 tot 170 vrouwen... oja moet ook nog de hennadag bij..

word wel een beetje krapjes he? heeft iemand ook goede bezuiningstips...

28-01-2008, 13:40


Is wel krapjes hoor meid. Kijk wat voor jouw het belangrijkst is en probeer op die dingen te bezuinigen wat alleen extra is en veel geld kost. Zoals bedankjes. Gewoon een paar soorten koekjes op tafel ipv 8 of 10 soorten. 2 of 3 mooie zinnaat, trouwjurk kun je huren en ga zo maar door.

28-01-2008, 13:54

Citaat door Sousia87:
Is wel krapjes hoor meid. Kijk wat voor jouw het belangrijkst is en probeer op die dingen te bezuinigen wat alleen extra is en veel geld kost. Zoals bedankjes. Gewoon een paar soorten koekjes op tafel ipv 8 of 10 soorten. 2 of 3 mooie zinnaat, trouwjurk kun je huren en ga zo maar door.



eten kan ik bv door tiabat laten doen, heb genoeg familie die kan helpen met serveren. Ben van plan om de bedankjes zelf te maken, eventueel ook zelf de uitnodigingen. Bruidstakshita te huren ipv te kopen. en een dj ipv een band

denken jullie dat met het bovenstaande het wel mogelijk is om met 6000,- een bruiloft te financieren??

28-01-2008, 13:56
Als ik insha allah ga trouwen wil ik het net als Magreb D-lite doen..echt bezuinigen..vindt het zonde om zoveel geld uit te geven en uit eindelijk mensen toch gaan praten van dit en dat

Mensen zijn nooit tevreden.

28-01-2008, 14:01



Citaat door maghreb D-lite:
en dan bedoel ik een kleine bruiloft.. mannen thuis en de vrouwen in een zaaltje.. ongeveer 150 tot 170 vrouwen... oja moet ook nog de hennadag bij..

word wel een beetje krapjes he? heeft iemand ook goede bezuiningstips...

salam ou 3alikom

ik heb insallah in 2009 een bruidloft en ik zit rond het bedrag €8000 te denken ik heb niet meer dan 150 mensen vrouwen wn mannen maar als je nu alles op je gemak regelt dan vind je vooor het bedrag heel veel B.V in plaats van bent(dj) een catering(alleen twee vrouwen die kunnen koken bastilla en vlees of kip dus kijk maar rustig. ik zit nu ook te stressen hoeveel ik moet uitgeven maar ik doe met me man 50%

28-01-2008, 14:02

Citaat door GoudRoosje:
Als ik insha allah ga trouwen wil ik het net als Magreb D-lite doen..echt bezuinigen..vindt het zonde om zoveel geld uit te geven en uit eindelijk mensen toch gaan praten van dit en dat

Mensen zijn nooit tevreden.



ja dat zoiezo.. wil liever wat meer geld uitgeven aan de inrichting van ons huis... dan moet ik maar wat meer zelf doen , bv de bedankjes en uitnodigingen zelf maken.. dat scheelt ook al een paar honderd euro! (als iemand trouwens nog leuke ideetjes heeft )

en heb zoveel bruiloften meegemaakt, altijd gezeur! eten dat te koud is, te weining drinken, muziek wat te hard staat, te weinig plaats om te dansen enz enz

en ik ken mensen die 4 jaar later nog bezig zijn een bruiloft af te betalen die de meeste mensen al vergeten zijn

28-01-2008, 14:14

Citaat door maghreb D-lite:
ja dat zoiezo.. wil liever wat meer geld uitgeven aan de inrichting van ons huis... dan moet ik maar wat meer zelf doen , bv de bedankjes en uitnodigingen zelf maken.. dat scheelt ook al een paar honderd euro! (als iemand trouwens nog leuke ideetjes heeft )

en heb zoveel bruiloften meegemaakt, altijd gezeur! eten dat te koud is, te weining drinken, muziek wat te hard staat, te weinig plaats om te dansen enz enz

en ik ken mensen die 4 jaar later nog bezig zijn een bruiloft af te betalen die de meeste mensen al vergeten zijn



Juist zo denk ik er ook over!

Ik wil juist ook liever met het geld mijn huisje inrichten..en met het geld bijv op vakantie gaan inplaats dat ik zoveel geld verspil..( dat eigenlijk ook haram is)
Ik zou ook wel bedankjes willen maken maar eerlijk gezegt ik ben niet zo creatief
Wat heb je trouwens gemaakt?

Ja mensen zijn nooit tevreden..altijd gezeur

28-01-2008, 15:26
gelijk hoor. Mensen zijn nooit tevreden en het gaat uiteindelijk of je zelf geniet van je bruiloft! of het nou veel kost of niet. Niet alleen maar letten op wat anderen leuk zouden vinden..

28-01-2008, 15:38
Dit vind ik echt heel fijn van jullie dat jullie er zo bewust mee omgaan

Blijf mekaar tips geven, ik smul lekker mee hihi


dikke zoen


ps . zijn er trouwens meiden waarvan maar 1 partner de bruiloft financieert

29-01-2008, 10:12

Citaat door GoudRoosje:
Als ik insha allah ga trouwen wil ik het net als Magreb D-lite doen..echt bezuinigen..vindt het zonde om zoveel geld uit te geven en uit eindelijk mensen toch gaan praten van dit en dat

Mensen zijn nooit tevreden.



daar geef ik je echt GROOOOT.. gelyk in he .. dus laat ze lekker praten ze praten zoalzo ergens over!!!

29-01-2008, 11:14
ik ga niet meer dan 1500 uitgeven... ik hou het gewoon in mijn kamer met mijn vriendinnen

29-01-2008, 11:35
sooo je hebt goed koop gedaan goed zo ik ben echt duuuuuuuuuuuurrrrrrrr uitgekomen man

29-01-2008, 11:42


Nou als ik ga trouwen mag mijn mannetje lief alles betalen ik ken geen fifty fifty

29-01-2008, 11:53
hahah ik ken ook geen fifty fifty alleen bedankjes heb ik gedaan

29-01-2008, 11:58

Citaat door maghreb D-lite:
eten kan ik bv door tiabat laten doen, heb genoeg familie die kan helpen met serveren. Ben van plan om de bedankjes zelf te maken, eventueel ook zelf de uitnodigingen. Bruidstakshita te huren ipv te kopen. en een dj ipv een band

denken jullie dat met het bovenstaande het wel mogelijk is om met 6000,- een bruiloft te financieren??



Mijn vriendin heeft haar kaartjes zelf gemaakt en het kwam duurder uit..
Bedanktjes ook..

Pagina's : [1] 2 3